Τα λογότυπα είναι συνδεδεμένα με τα σημερινά luxury labels και την αισθητική που τα χαρακτηρίζει.
Οι περισσότεροι και οι περισσότερες από εμάς ξέρουν ότι το διπλό G αναφέρεται στον οίκο Gucci, ενώ το κεφαλαίο F στον άλλο ιταλικό κολοσσό, τον οίκο Fendi.
Στα πλαίσια της αναβίωσης του στιλ περασμένων δεκαετιών και του ρετρό ύφους, η logomania είναι πιο έντονη από ποτέ.
Oι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας βλέπουν τα κομμάτια με το λογότυπό τους να ξεπουλάνε περισσότερο κι από τα νέα σχέδια.
Τα ready-to-wear ρούχα και αξεσουάρ των διασημότερων fashion brands εκτοξεύονται και oι σχεδιαστές ανανεώνουν το έμβλημά τους ή το συνδυάζουν με άλλα γνωστά σύμβολα προσδοκώντας ακόμα μεγαλύτερες εισπράξεις.
Δείτε το νέο λογότυπο Balmain στο bovary.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο