WC-TV: Είναι η Ράνια Θρασκιά ο νέος Βασίλης Βασιλικός; - iefimerida.gr

WC-TV: Είναι η Ράνια Θρασκιά ο νέος Βασίλης Βασιλικός;

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μετά το βιβλίο «Κοιτάζω Μπροστά» της Θρασκιά, Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος, γράφει το «Κοίτα Πίσω σου», έναν ερωτικό οδηγό πρ...κτ!κ...ς ικανοποίησης, μήπως αποκτήσει κι αυτός εκπομπή στην ΕΡΤ.

Κι ενώ τα ιδιωτικά κανάλια που στηρίζουν λογικά (τουλάχιστον πλέον), όπως κάθε επιχείρηση, τις κινήσεις τους στην ισορροπία κόστους – κέρδους, αποχαιρέτησαν την πολυδάπανη πρωινή ζώνη των 10 – 1, η ΕΡΤ για άλλη μια φορά πρωτοπορεί σοσιαλιστικά. Αποδεικνύοντας πως τέτοιες υπολογιστικές καπιταλιστικές εξισώσεις, δεν χωράνε στο πολιτιστικό σοσιαλιστικό όραμα του Αιμίλιου Λιάτσου για την πνευματική ανύψωση των μετόχων της κρατικής τηλεόρασης. Δηλαδή όλων εμάς.

Γι' αυτό και αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τη θητεία του από το STAR και τα ανάλογα μαγκαζίνο, κάλεσε την παροπλισμένη ανθυποΤατιάνα της ελαφρολαϊκής δημοσιογραφίας – παρουσίασης - συμπαραστάτριας των χαροκαμένων («Κοιτάζω Μπροστά») για να αναλάβει την επίμαχη ζώνη, μεταμορφώνοντας τη σε γυναικείο καφενέ ανθρώπινων ιστοριών και δραματικού μιζανπλί με αισιόδοξο μήνυμα («Και τώρα ας πιαστούμε όλες χέρι χέρι, με λένε Ράνια κι είμαι καλά, και η Ράνια είναι εντάξει»). Τη στιγμή που ο Αnt1 μετρώντας τα νούμερα, δε δίστασε να αποχαιρετήσει τον ιστορικό του «Πρωινό Καφέ» και το Mega, σχεδιάζει πρόωρο τερματισμό για τους ίδιους λόγους, τον Μάιο του «Πρωινό Mou» ο κιμπάρης Λιάτσος, αποφασίζει με δικά μας λεφτά να μας κεράσει εσπρέσο και σοκολάρα βιενουά.

Όχι τυχαία η απόφαση των άλλων καναλιών, εφ' όσον η συγκεκριμένη ζώνη, μπορεί να απασχολεί με τα καμώματα των κυριών της αυλής που διέθετε ή διαθέτει τα περιοδικά και τα γκοσιπάδικα, όμως σε αντικειμενικούς αριθμούς (επομένως και διαφημιστικά έσοδα) δεν αφορούσε ποτέ σε κανέναν άλλο πέρα από τις γριες στα ΚΑΠΗ και δέκα νοικοκυρές που τις είχε δείρει το προηγούμενο βράδυ ο άντρας τους, οπότε μη έχοντας να κάνουν και άλλη δουλειά με το χέρι στο γύψο, έβλεπαν τηλεόραση. Έξυπνα σκεπτόμενος ο Αιμίλιος, και θέλοντας να απευθυνθεί σε αυτή την τελευταία κατηγορία τηλεθεατριών, σκέφτηκε τη Ράνια Θρασκιά ως παρουσιάστρια ενός self help μαγκαζίνο, με πιθανές χρηστικές συμβουλές όπως «φυσικά καλλυντικά για να ξεμπλαβιάσει γρήγορα το μάτι σας από την μπουνιά που σας έδωσε το βράδυ ο άντρας» κλπ.

Αναμενόμενες οι αντιδράσεις πολλών για τα αξιοκρατικά κριτήρια της παραπάνω επιλογής, ακόμα πιο αναμενόμενες όμως, η στα όρια του γραφικού υπερασπιστική γραμμή της τηλεπαρουσιάστριας, που θυμίζει αυτή όλων των τηλεπαρουσιαστριών, δηλαδή το κλασικό, «Με πολεμάνε οι πόλεμοι». Δίκαιος από τη μία ο πόνος της κοπέλας, να αναρωτιέται που είναι το περίεργο να βρεθεί στην ΕΡΤ ξεκινώντας από μαζορέτα του Αρναούτογλου. Εδώ ο Λιάτσος έγινε διευθυντής βεζίρης με θητεία Κέρμιτ στο μάπετ σόου ειδήσεων του Star. Και εννοείται πως αυτή την περίεργη εποχή, εύχομαι σε όλον τον κόσμο, ακόμα και τον πιο ατάλαντο, να βρει μια δουλειά για να ζήσει. Αρκεί ο αποδέκτης του «ταλέντου» του, να μην είμαι εγώ, πληρώνοντας το ταυτόχρονα, γιατί τότε ισχύει το και «κερατάς και δαρμένος».

Ξέρω πως η παραπάνω μου αρνητική στάση μπορεί να δηλώνει σύμπλεγμα κατωτερότητας και αρχή καταθλιπτικού συνδρόμου τα οποίο όμως και εύχομαι να αποβάλλω, αν διαβάσω το self help συγγραφικό πόνημα της κας Θρασκιά με τίτλο «Κοιτάζω Μπροστά» που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Αν και προς το παρόν δεν προλαβαίνω γιατί έχω να ολοκληρώσω «Το τέρας κι εγώ» του Σταμάτη Μαλέλη, το «Χωρίς Μακιγιάζ» του Γρηγόρη Αρναούτογλου, το «Εγώ και ο Ψυχίατρος» της Νανάς Παλαιτσάκη, το «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου» της Αγγελικής Νικολούλη και το «Ο πιο δύσκολος δρόμος» της Ζίνας Κουτσελίνη, το «Μάικ ο Φασολάκης» της Μαρίς Κυριακού και το «Νέφης Συννέφης – Να είσαι Πάντα ο εαυτός σου» της Ρούλας Κορομηλά.

Τώρα που το σκέφτομαι, εφ' όσον ο βασικός σκοπός της ΕΡΤ, είναι εκπαιδευτικός – ενημερωτικός απέναντι στον ελληνικό λαό, απ' τη στιγμή που όλοι οι προηγούμενοι τηλεαστέρες ανήκουν πλέον στη λέσχη των μεγάλων ελλήνων λογοτεχνών παράγοντας πολιτισμό, μήπως πρέπει να τους κάνει πρόταση ο Λιάτσος; Δικαιολογητικά απέναντι στο επίπεδο τους υπάρχει, το συγγραφικό τους έργο, λεφτά υπάρχουν, τα δικά μας, είναι καιρός να ξεμπερδεύουμε με κάτι ασήμαντους σαν το Βασίλη Βασιλικό που θέλουν να λέγονται και συγγραφείς και να έχουν εκπομπές στην κρατική τηλεόραση. Κάτι που με βάζει στη διαδικασία, μετά την επιτυχία του «Κοιτάζω Μπροστά» της Θρασκιά, να στρώσω κώλο μπας και τελειώσω το δικό μου βιβλίο με τίτλο «Κοίτα Πίσω σου» έναν οδηγό πρωκτικής ερωτικής ικανοποίησης, προκειμένου να βρω και 'γω καμία θεσούλα στο κανάλι της Μεσογείων. Εδώ σου λέει η μπαλαρίνα Τόνι Μπέντλεϊ έγραψε το «Back Door to Heaven» (http://www.tonibentley.com/pages/surrender_pages/surrender-nerve.html ) για το πώς το πρωκτικό σεξ τη βοήθησε να ανακαλύψει το Θεό, εγώ με το «Κοίτα ΠίσωΣου» δεν δικαιούμαι τουλάχιστον να αναλάβω θέση παρουσιαστή στο «Αρχονταρίκι»;

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο facebook στο www.facebook.com/tazthebuzz, στο twitter ως klarinabourana, κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb SIGAIKA PRODUCTIONS, για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ