Η δεκαετία ανάπτυξης της εταιρείας που κατακτά τις ευρωπαϊκές αγορές.
Πριν από λίγες ημέρες η Kaizen Gaming ανακοίνωσε ότι το διεθνές brand της, Betano, θα αποτελεί για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, τον χορηγό φανέλας, μιας από τα πλέον αναγνωρίσιμες ποδοσφαιρικές ομάδες παγκοσμίως, της Πόρτο. Η συγκεκριμένη συμφωνία μάλιστα έτυχε εκτεταμένης δημοσιότητας στην Πορτογαλία, εφόσον με την ολοκλήρωσή της, το brand Betano εμφανίζεται πλέον ως χορηγός και των τριών μεγάλων του Πορτογαλικού ποδοσφαίρου, “Os Tres Grandes”, της Πόρτο, της Μπενφίκα και της Σπόρτιγνκ Λισαβώνας.
Το γεγονός της χορηγίας σε μια ποδοσφαιρική ομάδα θα είχε αποκλειστικά αθλητικό ενδιαφέρον, εάν η εταιρεία - χορηγός δεν ήταν μια ελληνική πολυεθνική, η οποία μετράει επί της ουσίας μόλις δέκα χρόνια από τη δημιουργία της, κατά τη διάρκεια των οποίων κατάφερε, με βάση την Ελλάδα, να δραστηριοποιείται σε 10 χώρες στην Ευρώπη και την Λατινική Αμερική και να απασχολεί περισσότερους από 1.300 εργαζόμενους. Η συνεργασία μάλιστα με έναν από τους κορυφαίους αθλητικούς συλλόγους στην Ευρώπη, αποκτά και έναν συμβολικό χαρακτήρα, για μια μικρή εταιρεία από την Ελλάδα που έχει πλέον ορθώσει ένα υψηλό ανάστημα στο online gaming και κατατάσσεται στις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες GameTech στην Ευρώπη.
Success story εξέλιξης και ανάπτυξης
Σε μια αγορά, αυτή του online gaming, με παγκόσμιο ανταγωνισμό και μεγάλα διεθνή brand-κολοσσούς, με υψηλό κύρος και αναγνωρισιμότητα, η Kaizen Gaming δημιούργησε το 2012 το Stoiximan ως ένα ελληνικό brand που θα προσπαθούσε, σε πρώτη φάση, να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα. Αξιοποιώντας τη θετική τάση της εποχής, για μεταφορά του αθλητικού στοιχηματισμού από τα δίκτυα φυσικής παρουσίας στο διαδίκτυο και αναπτύσσοντας μια μεγάλη δυναμική από τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας της, κατάφερε σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα να γίνει βασική επιλογή των Ελλήνων παικτών και να επεκταθεί το 2015 και στην κυπριακή αγορά.
Η κατάκτηση της πρώτης θέσης, βάσει μεριδίων αγοράς, μέσα σε τρία χρόνια, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, στηρίχθηκε στη συνεχή ενδυνάμωση του brand καθώς και στη συνεχή εξέλιξη της πλατφόρμας, την επιμονή για την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη και τη γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση πελατών. Το 2016 αποτέλεσε το πρώτο έτος-σταθμό για την εταιρεία, η οποία είχε ήδη ξεπεράσει τους 100 εργαζόμενους, αριθμός που σήμερα φαντάζει πολύ μικρός για την Kaizen Gaming, αφού το προσωπικό της δεκαπλασιάστηκε τα επόμενα 6 χρόνια, αποτυπώνοντας τη ραγδαία ανάπτυξή της, η οποία βασίστηκε σε τρεις βασικούς πυλώνες: τη δημιουργία τεχνολογίας, την κατάκτηση ξένων αγορών και την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.
Η μετάβαση της εταιρείας από πάροχος διαδικτυακών παιγνίων σε GameTech εταιρεία αποτέλεσε το εφαλτήριο για την εξέλιξή της αλλά και τη διεύρυνση της δραστηριότητας και λειτουργίας της. H στρατηγική της στόχευση, στην ανάπτυξη δικής της τεχνολογίας και η επένδυση σε ανθρώπους που θα υλοποιούσαν νέες τεχνολογικές εφαρμογές ήταν το σημείο καμπής της, δεδομένου ότι της επέτρεψε να μετασχηματιστεί, εξελίσσοντας τόσο την πλατφόρμα της όσο και τις υπηρεσίες που μπορούσε να παρέχει.
Ταυτόχρονα, ξεκίνησε την υλοποίηση ενός φιλόδοξου πλάνου επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού, μέσω του brand Betano, αρχικά στη Ρουμανία το 2017 και στη συνέχεια σε ακόμα 7 χώρες μέχρι σήμερα, στις οποίες συγκαταλέγονται η Γερμανία, η Πορτογαλία, η Βραζιλία και η Χιλή μεταξύ άλλων.
«Κλειδί» για την ανάπτυξή της, πέρα από την τεχνολογία, αποτέλεσε η επένδυσή της στο ανθρώπινο δυναμικό, προσελκύοντας νέα ταλέντα στα τεχνολογικά αντικείμενα, ακόμη και από το εξωτερικό, με το καινοτόμο πρόγραμμα «Try this at home», με το οποίο επαναπάτρισε Έλληνες που εργάζονταν κυρίως σε ευρωπαϊκές χώρες, σε κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας.
Σήμερα, δέκα χρόνια μετά τη δημιουργία της πλατφόρμας της Stoiximan, η Kaizen Gaming δραστηριοποιείται σε 10 χώρες, απασχολεί περισσότερους από 1.300 εργαζόμενους, καταγράφοντας έναν ετήσιο θετικό ρυθμό αύξησης προσωπικού που ξεπερνά το 20%, ενώ ολοκληρώνει, τους επόμενους μήνες, ένα από τα πιο σύγχρονα κτήρια γραφείων στην Ελλάδα, το Kaizen Campus.
Η σύνδεση με τον αθλητισμό και την κοινωνία
Κοινός παρονομαστής στην πορεία της Kaizen Gaming, από το 2012, όταν και ξεκίνησε τη λειτουργία της πλατφόρμας της Stoiximan, έως και σήμερα είναι η σύνδεσή της με τον αθλητισμό.
Από τα πρώτα της βήματα, η εταιρεία υπήρξε χορηγός μεγάλων ομάδων τόσο στο ποδόσφαιρο (Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, ΑΡΗΣ) όσο και στο μπάσκετ (Παναθηναϊκός) αλλά και εθνικών πρωταθλημάτων και εθνικών ομάδων.
Και αν η χορηγική συνεργασία με τις δημοφιλέστερες ομάδες προσέδωσε στο brand Stoiximan μια εκτεταμένη αναγνωρισιμότητα, ήταν η στήριξη Ελλήνων αθλητών και Ολυμπιονικών αυτή που δημιούργησε μια άμεση και πιο ουσιαστική σύνδεση της εταιρείας με τον ελληνικό αθλητισμό και την κοινωνία.
Μέσα από το πρόγραμμα «Ήρωες», η εταιρεία έχει στηρίξει οικονομικά κορυφαίους Έλληνες Ολυμπιονίκες όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Άννα Κορακάκη, ο Μίλτος Τεντόγλου, ο Στέφανος Ντούσκος, κατέχοντας μάλιστα ένα άτυπο ρεκόρ με τους αθλητές του προγράμματος να έχουν κατακτήσει τα περισσότερα Ολυμπιακά μετάλλια στις δύο τελευταίες διοργανώσεις και το 80% των συνολικών ολυμπιακών μεταλλίων της Ελλάδας.
Παράλληλα, από το 2015 υλοποιεί ένα διευρυμένο πρόγραμμα κοινωνικής συνεισφοράς, με τη δράση ‘Μικροί Ήρωες’, με την οποία στηρίζει εκπαιδευτικές δραστηριότητες παιδιών, αναλαμβάνει τη δημιουργία υποδομών στα ακριτικά νησιά και συνεργάζεται με φορείς και οργανώσεις, παρέχοντας βοήθεια και χρηματοδότηση σε κοινωνικούς σκοπούς ή έκτακτες ανάγκες.
Η χορηγική συνεργασία της Kaizen Gaming με την Πόρτο έρχεται να επισφραγίσει μια δεκαετία ανάπτυξης της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, διαγράφοντας μια πορεία που της δίνει δικαίως τον τίτλο του ελληνικού success story.