Αν νομίζατε ότι τα είχατε δει όλα όταν πρόκειται για καινοτόμα σχέδια σούπερ γιοτ πολυτελείας, αυτό το νέο υβριδικό concept μπορεί απλά να σας αποδείξει ότι κάνετε λάθος.
Όχι μόνο το 65 μέτρων σούπερ γιοτ SEE διαθέτει ένα μοναδικό εξωτερικό μέρος που αποτελείται από τεράστιους τοίχους από ανακλαστικό γυαλί, έχει επίσης πέντε πισίνες, συμπεριλαμβανομένης μιας πισίνας με γυάλινο πάτο, καθώς και έναν εξωτερικό κινηματογράφο και χώρους που «μεταμορφώνονται».
Σχεδιασμένο από τη νεοϋορκέζικη εταιρεία Gill Schmid Design σε συνεργασία με τη Lateral Naval Architects, το σκάφος πρόκειται να εξοπλιστεί με ένα πρωτοποριακό σύστημα προώθησης E-Hybrid, με κύριες πηγές ισχύος τις μπαταρίες.
Χώροι που «μεταμορφώνονται»
Η ομάδα σχεδίασης του SEE περιγράφει το κόνσεπτ σαν «τους Transformers στην αρχιτεκτονική» (από τα γνωστά ρομπότ που αλλάζουν μορφή), καθώς οι τεράστιοι ανοικτοί χώροι του αλλάζουν, για να προσφέρουν στους επιβάτες ευελιξία και ελευθερία.
Το SEE έχει χώρο για 14 καλεσμένους και έως 17 μέλη του πληρώματος και συνοδεύεται από μια μεγάλη λίστα εντυπωσιακών ανέσεων.
Το σαλόνι, που βρίσκεται κάτω από την πισίνα τύπου infinity, διαθέτει έναν τρισδιάστατο εξωτερικό κινηματογράφο με ένα μεγάλο αναδιπλούμενο γυάλινο στοιχείο που μετατρέπει την περιοχή σε μια μεγάλη βεράντα μπροστά στη θάλασσα όταν αποσυρθεί.
Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το κέντρο σπα και ευεξίας, το οποίο περιλαμβάνει σάουνα, χαμάμ και υδρομασάζ, καθώς και το στούντιο γιόγκα, το beach club και το γκαράζ γεμάτο παιχνίδια.
Η κουζίνα έχει αναπτυχθεί για να ενθαρρύνει τις κοινές εμπειρίες φαγητού, με τραπέζια σεφ, θάλαμο ζύμωσης, εργαστήριο μανιταριών, πάγκο σούσι, καθώς και καφέ μπαρ και σαλόνι κοκτέιλ.
Αθόρυβη κρουαζιέρα
«Ο σχεδιασμός βασίζεται σε μια αίσθηση ομοϊδεατικής κοινότητας οικογένειας ή φίλων που θέλουν να απολαύσουν το ταξίδι και να ζήσουν τη φύση και το περιβάλλον σε μια χαλαρή ατμόσφαιρα», λέει η ομάδα του Gill Schmid Design.
Με δυνατότητα να ταξιδεύει με μέγιστη ταχύτητα 16 κόμβων και εκτιμώμενο εύρος 3.750 ναυτικών μιλίων, το σκάφος θα είναι εφοδιασμένο με μπαταρίες που θα μπορούν να το τροφοδοτήσουν για έξι έως οκτώ ώρες όταν είναι αγκυροβολημένο και θα επιτρέψουν έως και τρεις ώρες αθόρυβης πλεύσης. Θα διαθέτει επίσης και μηχανές ντίζελ, ειδικές για την επαναφόρτιση των μπαταριών.
Η κατασκευή του σκάφους, όταν βρεθεί ο αγοραστής, θα απαιτήσει τρία χρόνια. Σύμφωνα με τους σχεδιαστές, έχουν λάβει έντονο ενδιαφέρον από ναυπηγεία και αγοραστές από τη στιγμή της αποκάλυψης του εντυπωσιακού concept.