Εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας μετακομίζουν στην Καλντέρα και ολοκαίνουργια ξενοδοχεία πέντε αστέρων ανοίγουν τις πόρτες τους εδώ, αναβαθμίζοντας τη Σαντορίνη τον πιο hype πολυτελή προορισμό της Μεσογείου.
Η Σαντορίνη ποτέ δεν ήταν πιο λαμπερή. Διεθνείς τουριστικοί κολοσσοί και διάσημα εστιατόρια τραβούν τα βλέμματα στο νησί, δημιουργώντας το νέο αντίπαλον δέος της Μυκόνου. Πολυβραβευμένοι σεφ, αληθινοί σταρ του fine dinning, με τις γαστρονομικές τους προτάσεις προσαρμοσμένες στην καλοκαιρινή αύρα ενός ελληνικού νησιού, ήδη έχουν αρχίσει να τραβούν τα βλέμματα του διεθνούς Τύπου. Ένας χολιγουντιανός σούπερ σταρ αλλά και δυνατοί παίκτες στον τομέα της γαστρονομίας και του hotelling επενδύουν στο νησί, αποφασισμένοι να το περάσουν σε ένα νέο, ακόμα πιο υψηλό level πολυτέλειας... Σπονδή, Botrini, Βαρούλκο, Hilton, Radisson Hotels, Coco- Μat, Nobu, είναι μερικές από τις λέξεις-κλειδιά που θα γίνουν φέτος το συνώνυμο της πολυτέλειας, οι λέξεις-κλειδιά που θα ξεκλειδώνουν τις μεγαλύτερες επιθυμίες στις «Μαλδίβες του Αιγαίου», όπως αποκαλούν -δικαίως- τη Σαντορίνη μεγάλα brands όπως το Condé Nast Traveller, η αμερικανική Vogue, το ιταλικό Elle Decor και το Travel + Leisure, για να εξυμνήσουν το σπάνιο φυσικό κάλλος της.
Στη Σαντορίνη φέτος θα χτυπά η καρδιά της υψηλής γαστρονομίας
Ο κυρίαρχος του fine dining στην Ελλάδα, το πολυβραβευμένο εστιατόριο Σπονδή, ανοίγει τις πόρτες του φέτος το Μάιο και στη Σαντορίνη. Ο Απόστολος Τραστέλης του ομίλου Τραστέλη πραγματοποιεί μια σκέψη που είχε χρόνια: Να παντρέψει μέσω του σεφ του ομίλου, Arnaud Bignon, την ιδιαίτερη και ξακουστή γευστική παράδοση του νησιού με τη γαστριμαργική μοναδικότητα της Σπονδής.
Το κυκλαδίτικο όνομα του εστιατορίου θα είναι το Magna by Spondi καθώς θα βρίσκεται στο Magma Resort στην περιοχή Βούρβουλο κοντά στην Οία. Το Magma Resort είναι το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Hyatt στα ελληνικά νησιά.
Μία ακόμα διάσημη άφιξη στο νησί είναι και αυτή του εστιατορίου Botrini’s Santorini του σταρ Έκτορα Μποτρίνι.
Το εστιατόριο θα βρίσκεται στο ξενοδοχείο Katikies Hotel του ομίλου Katikies Group στην Οία, σε μία βεράντα που θα σε μαγεύει με τη συγκλονιστική της θέα αλλά και με τα χαρακτηριστικά αλλά και νέα πιάτα των Έκτορα Μποτρίνι και Νίκου Μπίλλη.
Το παζλ της υψηλής γαστριμαργικής κυκλαδίτικης σκηνής ολοκληρώνεται με τον Λευτέρη Λαζάρου και το Βαρούλκο. Από το 1987 και μετά από το αστέρι Μισελέν που κέρδισε το 2002 και διατηρεί μέχρι σήμερα, ο Λευτέρης Λαζάρου δεν έχει σταματήσει να μας εκπλήσσει απολαυστικά. Από το Μικρολίμανο σαλπάρει για τη Σαντορίνη και ρίχνει άγκυρα στο διεθνούς φήμης ξενοδοχείο Grace Hotel με το Varoulko Santorini.
Απόβαση τουριστικών κολοσσών και design hotels στο νησί
Το NOUS Hotel του διάσημου συλλέκτη Τέχνης Δάκη Ιωάννου
Η οικογένεια του διάσημου, διεθνούς φήμης, συλλέκτη τέχνης Δάκη Ιωάννου διαλέγει για το πρώτο της εκτός Αθηνών ξενοδοχείο, τη μαγευτική Σαντορίνη, δημιουργώντας το Nous στη Μεσαριά. Το resort θα αποτελείται από 121 δωμάτια και θα είναι το μεγαλύτερο του νησιού. Πριβέ πισίνες, φροντισμένοι στη λεπτομέρεια ιδιωτικοί αλλά και κοινόχρηστοι κήποι, ευρύχωρα δωμάτια, bungalows και σουίτες, ένα σπα με εσωτερική και εξωτερική πισίνα, χαμάμ, σάουνα, γυμναστήριο και εξωτερικό χώρο για γιόγκα, χτίστηκαν με απόλυτο σεβασμό προς τη μοναδική αρχιτεκτονική του νησιού αντλώντας έμπνευση από αυτήν.
Το ρυθμό δίνει η υπέρκομψη διακόσμηση, οι χρωματικές παλέτες της ζεστής τερακότας, αλλά και οι χαρακτηριστικές διακοσμητικές λεπτομέρειες με τη διάσημη κουλούρα (τη γνωστή τεχνοτροπία του πλεξίματος των αμπελιών στη Σαντορίνη για να προστατεύονται από τους ανέμους του νησιού) που εξυμνούν τις παραδόσεις του νησιού. Στο resort θα λειτουργεί και ειδικά διαμορφωμένος χώρος οινογνωσίας με κρασιά τοπικών παραγωγών στον οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν να τα δοκιμάζουν και να τα γνωρίζουν, καθώς η Σαντορίνη φημίζεται για τα κρασιά της.
Έρχεται το Radisson Blu Zaffron Resort από τον όμιλο Fais
Ένας καινούργιος ξενοδοχειακός όμιλος επιλέγει για την εκκίνηση των επιχειρηματικών ξενοδοχειακών δραστηριοτήτων του το νησί του ηφαιστείου: Πρόκειται για το τον όμιλο Fais που κάνει απόβαση στο νησί με το Radisson Blu Zaffron Resort. Η επιλογή του ονόματος του ξενοδοχείου δεν έγινε τυχαία: Ζaffron είναι το σαφράνι, ο κρόκος του σπάνιου λουλουδιού που ανθίζει ακόμα σε μικρές ποσότητες στη Σαντορίνη.
Στο Radisson Blu Zaffron Resort οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν την αύρα του Αιγαίου στην ιδιωτική του παραλία, σε μικρή απόσταση από την πιο διάσημη παραλία του νησιού, το Καμάρι, και να παρευρεθούν στις διάφορες εκδηλώσεις που οργανώνει. Μέσα αλλά και έξω από τις 103 σουίτες του κυριαρχεί αίσθηση χαλάρωσης, ευεξίας και αρμονίας καθώς το resort είναι χτισμένο και φτιαγμένο σε απόλυτη σύζευξη με τη μοναδική ομορφιά αλλά και κοινωνικότητα του νησιού.
To Magma Resort Santorini από τον όμιλο Hyatt
Για το πρώτο του ξενοδοχείο στα Ελληνικά νησιά και o όμιλος Hayatt επιλέγει τη Σαντορίνη κάνοντας το κυκλαδίτικο ντεμπούτο του με το Magma Resort Santorini στο Βούρβουλο με μαγευτική απέραντη θέα στο Αιγαίο.
Λάβα και ηφαιστειακή πέτρα, μοντέρνα στοιχεία με σεβασμό στην ιδιαίτερη κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική του νησιού και έμφαση στην υψηλή γαστρονομία, φτιάχνουν ένα μοναδικό resort 59 δωματίων και σουιτών με ιδιωτικές πισίνες και ένα πλήρως εξοπλισμένο σπα ανάμεσα σε τοπικούς αμπελώνες.
Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ερωτεύθηκε τη Σαντορίνη
Το Ημεροβίγλι ζει φέτος Χολιγουντιανές δόξες καθώς εκεί διάλεξαν ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο Αμερικάνος παραγωγός ταινιών Meir Teper και ο σεφ Νobu Matsuhisa να ανοίξουν, μέσω της εταιρίας τους Nobu Hospitality, το boutique ξενοδοχείο Nobu Hotel and Restaurant Santorini.
Μαγευτική θέα στην Καλντέρα και το ονειρεμένο ηλιοβασίλεμα, πέντε υπερπολυτελείς πλήρως εξοπλισμένες βίλες με ιδιωτικές πισίνες, ένα σπα, πισίνα υπερχείλισης, μενού από έναν από τους πιο διάσημους σεφ του κόσμου, αρχιτεκτονική, τοποθεσία, διακόσμηση και εμπειρία exclusive διαμονής που σου κόβει την ανάσα, δεν είναι απλώς μια υπόσχεση, αλλά μια αληθινή φαντασίωση που το Nobu Hotel and Restaurant Santorini θα κάνει πράξη για τους ενοίκους του τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν.
Το Hilton μετακομίζει στην καρδιά του Αιγαίου
Το νοτιότερο άκρο του νησιού με την πλούσια ιστορία, την ανεκτίμητη αρχαιολογική αξία και την κατάμαυρη αμμουδιά -την περιοχή του Εξωμύτη- επέλεξε ο τουριστικός κολοσσός Hilton για τη δημιουργία του Sea Breeze Luxury Resort το οποίο αποτελείται από 37 πολυτελείς κατοικίες, αυτόνομες σουίτες από 22 εώς 85 τετραγωνικά μέτρα, δύο εστιατόρια fine dining, ιδιωτική παραλία, δύο μπαρ, υπερσύγχρονο σπα, γυμναστήριο και δύο μεγάλες πισίνες. Στο αρχιτεκτονικό ύφος του resort κυριαρχεί η πέτρα, το λευκό και το ξύλο, το μίνιμαλ κυκλαδίτικο στοιχείο και η αυθεντική ομορφιά της Μεσογείου.Η περιοχή του Εξωμύτη ανακτά τη θέση που της αξίζει στον παγκόσμιο χάρτη καθώς σίγουρα οι ενδιαφερόμενοι του Sea Breeze Luxury Resort δεν θα μπορέσουν παρά να σταθούν και να μάθουν την ενδιαφέρουσα μακραίωνη ιστορία της.
Η Coco- Μat ψηφίζει Καλντέρα
Στο Ακρωτήρι έρχεται και το νέο boutique resort του brand Coco- Μat γνωστού πλέον σε όλο τον κόσμο για την eco friendly και feel good φιλοσοφία του. Στους ενοίκους του resort θα παρέχονται εκτός από την ενσυνείδητη, ποιοτική και luxurious διαμονή, τα γνωστά ξύλινα ποδήλατα της Coco-Μat για βόλτες στα καλντερίμια, υπηρεσίες ηχοθεραπείας, μασάζ και γιόγκα.
Το κινεζικό video game θα διαφημίζει τα Φηρά σε 46,5 εκατομμύρια χρήστες διεθνώς
To νησί αναμένεται φέτος να το γνωρίσει πολύ καλά και η Generation Z. Αν όχι δια ζώσης σίγουρα ψηφιακά, μέσω του διάσημου κινεζικής καταγωγής video game PUBG: Battlegrounds. Το video game πρωτοκυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2018 σε πάνω από 170 χώρες παγκοσμίως, προκαλώντας φρενίτιδα σε περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες ανά την υφήλιο. Από την χρονιά της κυκλοφορίας του μέχρι και σήμερα παραμένει το δημοφιλέστερο παιχνίδι στον πολυπληθή κόσμο των απανταχού gamers. Έχει ανακηρυχθεί Best Game από την Apple Store και τη Google Play.
Η νέα πίστα του παιχνιδιού που λανσαρίστηκε πρωτίστως στην Κίνα στις 10 Φεβρουαρίου της φετινής χρονιάς, αναπαριστά με υπέροχα και πολύ αληθοφανή γραφικά τα καλντερίμια της Σαντορίνης αλλά και τη θέα στο μπλε του Αιγαίου. Οι gamers ζουν μία ψηφιακή, εικονική Κυκλαδίτικη πραγματικότητα. Αναμένεται ότι μέσω αυτής της συνεργασίας μεταξύ της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και της κινεζικής πολυεθνικής εταιρείας Tencent (Shenzhen Tencent Computer Systems Company Limited) η Ελλάδα και η κυκλαδίτικη ομορφιά της Σαντορίνης θα προβληθούν στους πάνω από 46.5 εκατομμύρια χρήστες του διάσημου παιχνιδιού. Αναμένεται μάλιστα, μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι συνολικές παγκόσμιες προβολές της Ελληνικής πίστας στη Σαντορίνη να ξεπεράσει τα 600 εκατομμύρια views. Μία τεράστια διαφήμιση όχι μόνο για τη Σαντορίνη αλλά και για τη χώρα μας στη γενιά των μελλοντικών τουριστών της.