Σαν να βλέπουμε επεισόδια στο Netflix παρακολουθούμε τις αποκαλύψεις του Arthur Brand, γνωστού ως «Ιντιάνα Τζόουνς της τέχνης», για τη δράση και τις κρυψώνες του 49χρονου ελαιοχρωματιστή που ομολόγησε ότι άρπαξε τους πίνακες του Πικάσο και του Μοντριάν.
Νέος γύρος αποκαλύψεων από τον ντετέκτιβ που έχει εντοπίσει έως τώρα περισσότερα από 200 κλεμμένα έργα τέχνης και ο οποίος ήταν ο πρώτος που επώνυμα άρχισε να μιλάει για διεθνές κύκλωμα και άλλες κλοπές στις οποίες εμπλέκεται ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής.
Τώρα, ο Ολλανδός Arthrur Brand προχωρά σε ισχυρισμούς για την πρώην σύντροφο του φερόμενου δράστη, αλλά και για τις κρύπτες στις οποίες έβαζε τους πολύτιμους πίνακες. Θυμίζουμε ότι υποστηρίζει πως ο 49χρονος είχε αναλάβει την πώληση δύο κλεμμένων έργων, του Πικάσο και του Μονέ, το 2012, από το Kunsthal στο Ρότερνταμ.
«Ψάξτε στον τάφο του θείου του»
Τώρα αποκαλύπτει ότι, σύμφωνα με την πηγή του, τρεις ήταν οι κρύπτες του φερόμενου δράστη: η καφέ γυψοσανίδα στο σπίτι που κληρονόμησε από τον θείο του, η ντουλάπα της μητέρας του, αλλά και... ο τάφος του θείου του.
Μάλιστα, ο Brand δημοσιεύει -με κρυμμένο το πρόσωπο- και μια φωτογραφία της γυναίκας που λέει ότι είναι η πηγή του, τη στιγμή που ανταλλάσσει φιλί με τον 49χρονο. Ο ντετέκτιβ λέει ότι αυτή είναι η γυναίκα στην οποία εξομολογήθηκε ο φιλότεχνος ελαιοχρωματιστής ότι έκανε την κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη, ότι μπήκε εθελοντής στην αγγλική αστυνομία για να διαπιστώσει αν υπάρχουν υπόνοιες για τη δράση του, αλλά και ότι είχε εμπλοκή στην κλοπή και κυρίως στην αγοραπωλησία δύο έργων από το Ρότερνταμ.
Υπενθυμίζουμε ότι ο 49χρονος κατά την ανάκρισή του είχε πει στην Ελληνική Αστυνομία ότι εξομολογήθηκε την κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη σε πρώην σύντροφό του που ζει στο Λονδίνο, αλλά η ίδια δεν τον πίστευε.
Σε επικοινωνία που είχε το iefimerida με τον Arthur Brand, δήλωσε ότι μέχρι στιγμής από ελληνικής πλευράς δεν έχει ζητηθεί η συνδρομή του.