Πέφτει η αυλαία για θεατρικές παραστάσεις, τελευταία ευκαιρία, οργανώστε τον χρόνο σας, κλείστε εγκαίρως εισιτήρια και καλή απόλαυση!
Kωμωδίες, δράματα, μονόλογοι, ελληνική και ξένη δραματουργία, κλασικά κείμενα, θεατρικά έργα που ξεχώρισαν μέσα στη χρονιά ολοκληρώνουν μέσα στις επόμενες ημέρες τις παραστάσεις τους.
Αυλαία σε παραστάσεις που συζητήθηκαν

«Το Ακρωτήρι» στο Θέατρο Ιλίσια
Τελευταίος μήνας παραστάσεων και για «Το Ακρωτήρι» στο Θέατρο Ιλίσια.
Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος σκηνοθετεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα το
έργο του Sharr White, που μιλά με μοναδικό τρόπο για τη μάχη του ανθρώπου με την απώλεια συνείδησης και την προσπάθειά του να ξαναβγεί στο φως. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους η Μαρία Ναυπλιώτου, που ξεχωρίζει για την ερμηνεία της στο ρόλο της Τζουλιάννα και ο Δημήτρης Αλεξανδρής που ενσαρκώνει μοναδικά τον ρόλο του Ίαν.
«Το Ακρωτήρι» παρουσιάζει την τραγωδία του να χάνει κανείς σταδιακά την συνείδηση του και την σκληρή μάχη που δίνει καθημερινά με τους πιο κοντινούς του ανθρώπους.

«Απορρίπτεται» θέατρο Σημείο
Εως 30 Μαρτίου παρουσιάζεται στο Θέατρο Σημείο η απαράσταση «Απορρίπτεται» του Τζωρτζ Μπέρναρντ Σω. Σκηνοθεσία: Τάσος Πυργιέρης
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο, ένα φεγγαρόλουστο λιμάνι και δύο ζευγάρια συζύγων ερωτευμένα σφόδρα μεταξύ τους, μπλέκονται σε ένα παιχνίδι ερωτικής ανταλλαγής. Ο κος Τζούνο πολιορκεί την κα Λαν, ο κος Λαν διεκδικεί την κα Τζούνο, ενώ και οι δύο κυρίες φαίνονται διαθέσιμες. Την ίδια στιγμή όλοι δηλώνουν την αφοσίωσή τους στους συντρόφους τους. Είναι τελικά τόσο ερωτευμένοι μεταξύ τους; Ή μήπως, αυτό το παιχνίδι απιστίας και πειραματισμού προς κάθε φύλο μετατρέπεται σε θεμέλιο λίθο αναζωογόνησης της συζυγικής αρμονίας τους; Ηθοποιοί με σειρά εμφάνισης: Γκρέγκορι Τζέιμς Λαν| Θωμάς Βούλγαρης, Μαργκρέτε Ρόουζ Τζούνο| Αγγελική Καρυστινού, Σεραφίτα Σάλλυ Λαν| Αντιγόνη Κουλουκάκου, Σιμπθορπ Τοπς Τζούνο| Βασίλης Αθανασόπουλος.

«Ο Παππούς έχει Πίεση» Ελληνικός Κόσμος
Η ξέφρενη κωμωδία «Ο Παππούς έχει Πίεση» της Δήμητρας Παπαδοπούλου σε σκηνοθεσία Χρήστου Τριπόδη και παραγωγή της εταιρείας Μέθεξις ολοκληρώνει τον κύκλο παραστάσεών της στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» την Κυριακή 30 Μαρτίου.
Η παράσταση που έχει χαρίσει στιγμές άφθονου γέλιου με τις ξεκαρδιστικές ατάκες και τις αστείες καταστάσεις να διαδέχονται η μία την άλλη, αγκαλιάστηκε θερμά από το κοινό. Πρωταγωνιστούν: Φωτεινή Μπαξεβάνη, Σύλβια Δελικούρα, Μαριλού Κατσαφάδου, Σταύρος Νικολαΐδης, Άρης Αντωνόπουλος και στον ρόλο του Παππού, ο Βασίλης Κολοβός. Ένας παππούς, τρεις εξωφρενικές εγγονές, ένας «μπάτσος», ένας ιδεολόγος νεαρός, ένας «φόνος» και ένα ρομαντικό δείπνο με φακές οδηγούν μια θεότρελη ελληνική οικογένεια σε ξεκαρδιστικές καταστάσεις.

«Δυο πορτοκάλια για τα Χριστούγεννα» Εν Αθήναις
«Δυο πορτοκάλια για τα Χριστούγεννα», η επιτυχημένη παράσταση του νέου έργου του Κωνσταντίνου Μάρκελλου, ολοκληρώνεται την Τρίτη 8 Απριλίου, στο θέατρο Εν Αθήναις. Ο Γιάννης Νταλιάνης (Βλαντ), ο Γιώργος Παπαπαύλου (Λουτσιάν) και η Ελένη Στεργίου (Αντρία) συνθέτουν την εκρηκτική ερμηνευτική τριπλέτα.
Ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Μάρκελλος (συγγραφέας των έργων «Η Απαγωγή της Τασούλας», «Χορευτική Πανούκλα», «Η Ίτσα του Σάσμα») και η ηθοποιός Ελένη Στεργίου, ιδρυτικά μέλη των This Famous Tiny Circus theater group, ταξίδεψαν με τον συνεργάτη τους Πέτρο Μακρή στο Βουκουρέστι και κατέγραψαν, στην κάμερα και στο χαρτί, μαρτυρίες πολιτών που έζησαν τις στερήσεις, τον φόβο, την ανασφάλεια και την λογοκρισία του καθεστώτος Τσαουσέσκου. Οι συγκλονιστικές αφηγήσεις τους έγιναν το έδαφος για να γεννηθεί το τέταρτο θεατρικό έργο του Κωνσταντίνου Μάρκελλου, το οποίο, όπως και τα τρία προηγούμενα, ακροβατεί ανάμεσα στο ιστορικό ντοκουμέντο και την μυθοπλασία.
Ο Βλαντ, που πυροβολήθηκε στα επεισόδια που ακολούθησαν την ανατροπή του δικτάτορα ζει, ακόμη, με δύο σφαίρες σφηνωμένες στο κορμί του κι έχει μια ιστορία να αφηγηθεί. Ο Λουτσιάν, με το αινιγματικό και ένοχο παρελθόν του, διευθύνει έναν εκδοτικό οίκο και αναζητά μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν στα περιθώρια της Ιστορίας και «φαντασιώθηκαν την επανάσταση». Η Αντρία, που μόλις έχασε την μητέρα της, ψάχνει -ως πολιτική επιστήμονας και ως κόρη- απαντήσεις. Αποτολμά να ανοίξει τον φάκελο των Μυστικών Υπηρεσιών που αφορά στους γονείς της κι έρχεται αντιμέτωπη με αλήθειες που θα κλονίσουν κάθε της βεβαιότητα.

Η άλλη Στέλλα, στο Μικρό Γκλόρια
Η μουσική παράσταση Η ΑΛΛΗ ΣΤΕΛΛΑ εμπνευσμένη από τη ζωή της Στέλλας Χασκίλ ολοκληρώνει την επιτυχημένη πορεία της στις 13 Απριλίου. Ένα σκηνικό πορτρέτο για τη ζωή μιας μεγάλης λαϊκής φωνής με την υπογραφή του Θέμη Μουμουλίδη ζωντανεύει στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια από τη Μαριάννα Πολυχρονίδη και τους μουσικούς Αντώνη και Θοδωρή Ξηντάρη.
Πρόκειται για το όγδοο σκηνικό πορτρέτο του σκηνοθέτη, ενώ προηγήθηκαν: Νίκος Καββαδίας, Καρυωτάκης-Πολυδούρη, Τ. S. Eliot, Κ.Π. Καβάφης, Γιώργος Σεφέρης, Μίκης Θεοδωράκης, Μαρί Σκλοντόβσκα Κιουρί.
Σε αυτή τη νέα μουσική παράσταση, ο λόγος, η μουσική και τα τραγούδια, σκιαγραφούν το πορτρέτο μιας σπουδαίας φωνής γνωρίζοντας μας τη ζωή και το έργο της. Η σύγχρονη μουσική, τα ηχοτοπία μνήμης, συνυπάρχουν με τις μουσικές των μεγάλων τραγουδιών που ερμήνευσε η Στέλλα Χασκίλ. Ηλεκτρονικός και ψηφιακός ήχος «παντρεύονται» με τον ήχο της λαϊκής ορχήστρας.
Η Στέλλα Χασκίλ υπήρξε μια από τις σημαντικότερες λαϊκές φωνές του πρώτου μισού του αιώνα που πέρασε. Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη, ένα χρόνο μετά τη μεγάλη φωτιά του 1917, η Χασκίλ σημάδεψε με τη φωνή της μεγάλες επιτυχίες του Τσιτσάνη, του Καλδάρα, του Χιώτη, του Τούντα και πολλών άλλων. Εβραϊκής καταγωγής, έζησε το ολοκαύτωμα και τη γενοκτονία των Εβραίων της Θεσσαλονίκης. Οικογενειακή φίλη με την Ρόζα Εσκενάζι. Πέθανε στα 36 της χρόνια.

Τριαντάφυλλο στο στήθος, Πτι Παλαί
Το Τριαντάφυλλο στο στήθος, μία από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της φετινής σεζόν, στο Πτι Παλαί , ολοκληρώνει τον κύκλο του την Κυριακή των Βαΐων. Το έργο του Τένεσι Ουίλιαμς, σε απόδοση και σκηνοθεσία Γιωργή Τσουρή, άνοιξε φέτος τις πόρτες του ανακαινισμένου Πτι Παλαί και υποδέχτηκε το κοινό στην ιστορική αίθουσα, με αλλεπάλληλα sold out από την έναρξη των παραστάσεων τον περασμένο Οκτώβριο, έως και
σήμερα. Ελάχιστα εισιτήρια παραμένουν και για τις τελευταίες παραστάσεις,
για όσους θέλουν να προλάβουν να δουν την παράσταση που αγαπήθηκε
από τους θεατές όσο λίγες.
Η Μαρία Καβογιάννη στον ρόλο της Σεραφίνας και ο Μάκης
Παπαδημητρίου στο ρόλο του Αλβάρο, φωτίζουν μοναδικά την
παραγνωρισμένη στη χώρα μας κωμική πλευρά του έργου. Παράλληλα,
συγκρούσεις, εντάσεις και οι τρυφερές στιγμές διαδέχονται η μία την άλλη,
αποκαλύπτοντας τον χαρακτήρα και την ανθρώπινη διάσταση των
προσώπων. Mαζί τους: Ζώγια Σεβαστιανού, Φοίβος Ριμένας, Βάλια Παπακωνσταντίνου, Ορνέλα Λούτη, Τόνια Μαράκη, Στρατής Χατζησταματίου,
Λυδία Γιαννουσάκη, Κατερίνα Μεφσούτ.

Ο Βαρόνος «Φ», Πτι Παλαί
Ο Βαρόνος «Φ», η σπαρταριστή κωμωδία που έχει κερδίσει κοινό και
κριτικούς, ολοκληρώνει τον κύκλο των παραστάσεών της στο Πτι Παλαί, την Κυριακή των Βαΐων.
Ο Γιωργής Τσουρής και ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, διασκεύασαν και
σκηνοθετούν με πλήρως ανατρεπτική διάθεση, το έργο του Δημοσθένη Μισιτζή. "Ο Φιάκας" (1870), σε μια παράσταση με πολλή μουσική, καταιγιστικό κωμικό παλμό αλλά και συγκίνηση. Επί σκηνής βρίσκονται οι Θάνος Τοκάκης, Ηρώ Μπέζου, Θανάσης Δόβρης, Ευαγγελία Καρακατσάνη και Γιωργής Τσουρής, ζωντανεύοντας την ιστορία του μεγαλύτερου απατεώνα της Κωνσταντινούπολης και ερμηνεύουν ζωντανά τα τραγούδια και τη μουσική της παράστασης μαζί με τον δεξιοτέχνη μπασίστα Γιοέλ Σότο.

Οι «Στρακαστρούκες» Μικρό Γκλόρια
Οι «Στρακαστρούκες» του Δημήτρη Σαμόλη, η παράσταση που αγαπήθηκε και έγινε sold out από στόμα σε στόμα, θα παίζεται στο Μικρό Γκλόρια έως την Τρίτη 8 Απριλίου, κλείνοντας έναν ακόμα επιτυχημένο κύκλο.
Ο ηθοποιός και τραγουδοποιός Δημήτρης Σαμόλης στο πρώτο του θεατρικό έργο, βάζοντας στο μικροσκόπιο την "αγία ελληνική οικογένεια", τη ζωή στην επαρχία και τον εκφοβισμό ειδικά των νέων, δημιουργεί ένα συνταρακτικό μονόλογο-κατάθεση που προκαλεί δυνατή συγκίνηση. Οι Στρακαστρούκες είναι μια καθηλωτική ελεγεία αγάπης για την ανθρώπινη φύση αλλά και ένα φωτεινό βέλος σε αυτά που μας πόνεσαν βαθιά.
Βρισκόμαστε ακριβώς δέκα λεπτά πριν χτυπήσουν οι καμπάνες για την Ανάσταση σ' ένα χωριό της Κρήτης. Ο Κωσταντής κρατάει στη μια του χούφτα καραμελάκια που σκάνε στο στόμα και στην άλλη αυτοσχέδιες στρακαστρούκες. Στην κλειστή κοινωνία της επαρχίας που κανείς δεν του απλώνει το χέρι, ο ήρωάς μας ανοίγει την καρδιά του με σπαρακτικό χιούμορ λίγο πριν κάνει το μεγάλο μπαμ. Οι καμπάνες όμως χτυπούν νωρίτερα.

Η Ληστεία της Συμφοράς στο Λαμπέτη
Η ξέφρενη κωμωδία «Η Ληστεία της Συμφοράς» (The Comedy About a Bank Robbery) ολοκληρώνει τον κύκλο των παραστάσεων την Κυριακή 13 Απριλίου, στο θέατρο Λαμπέτη. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Νικορέστης Χανιωτάκης.
Πρωταγωνιστούν (με αλφαβητική σειρά) : Ιωάννης Απέργης, Κατερίνα Γερονικολού, Παναγιώτης Γουρζουλίδης, Τίτος Γρηγορόπουλος, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Θάνος Μπίρκος, Αρετή Πασχάλη, Χάρης Χιώτης, Γιώργος Χρανιώτης.
Αθήνα 1958. Μία τρελή απόδραση. Ένα τεράστιο διαμάντι. Έξι εντελώς ανίκανοι κλέφτες. Ένας αιώνια μαθητευόμενος ταμίας. Ένας απελπισμένος φύλακας που κοιμάται -κυριολεκτικά- όρθιος. Οι οιωνοί δεν είναι και οι καλύτεροι! Δύο κατάδικοι δραπετεύουν από τις φυλακές της Δραπετσώνας και σχεδιάζουν να κλέψουν ένα διαμάντι αμύθητης αξίας που φυλάσσεται στην Alexandras Bank, μια περιφερειακή ελληνική τράπεζα επί της Λεωφόρου Αλεξάνδρας! Όταν, όμως, μπλέκουν κι άλλοι στο κόλπο, οι εξελίξεις είναι απρόσμενες και όλα πάνε στραβά.

Μπα-Μπαμπά, θέατρο ΗΒΗ
Το Μπα-Μπαμπά είναι ένα μιούζικαλ-κωμωδία… μια κωμικοτραγική μουσική ματιά στα προβλήματα μιας οικογένειας, ολοκληρώνει τον κύκλο των παραστάσεών του την Κυριακή 13 Απριλίου, στο θέατρο ΗΒΗ.
Ένας πατέρας που φταίει - όσο φταίει - και δε φταίει και λίγο, παιδιά και σύζυγος που τον κατηγορούν και που όμως, κανένας δεν αναλαμβάνει την ευθύνη του εαυτού του! Με σατιρικό στίχο και με μια «σκηνική πλάκα», το μιούζικαλ αυτό ήρθε για να μας πει αυτό που όλοι ξέρουμε, αλλά ελπίζουμε να μην ισχύει…: «αλλάζει ο άνθρωπος;» Δεν αλλάζει θα πω εγώ κι ας το διασκεδάσουμε.
Στο ρόλο του φταίχτη πατέρα, ο Θοδωρής Αθεριδης. Πρώην σύζυγος, η Άννα Κουτσαφτίκη. Υπόλοιποι Πληγωμένοι : Πάρις Θωμόπουλος, Αθηνά Μουστάκα, Κώστας Μαγκλάρας, Χρήστος Τσάβος, Γιώργος Τριανταφύλλου, Φωτεινή Αθερίδου.

«Αμφιβολία» Θέατρο Χορν
Η «Αμφιβολία» (Doubt: a parable) του John Patrick Shanley, ένα από τα πλέον συζητημένα θεατρικά έργα των τελευταίων ετών, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου, ολοκληρώνει τον κύκλο των παραστάσεων την Κυριακή 13 Απριλίου, στο Θέατρο Δημήτρης Χορν. Παίζουν: Φιλαρέτη Κομνηνού, Νικόλας Χανακούλας, Χριστίνα Χριστοδούλου, Ξένια Ντάνια.
Το έργο έχει βραβευτεί με τα βραβεία Pulitzer και Tony το 2005. Το 2008 έγινε κινηματογραφική ταινία με την Μέριλ Στριπ και τον Φίλιπ Σέιμορ Χόφμαν και απέσπασε πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ.
Η αδελφή Αλοίσιους κατηγορεί τον πατέρα Φλυν για σεξουαλική παρενόχληση προς έναν 12χρονο, μαύρο μαθητή στο καθολικό σχολείο που διευθύνει η ίδια. Ο πατέρας Φλυν υπερασπίζεται τον εαυτό του και τις πράξεις του. Ισχυρίζεται πως επιθυμία του είναι η εκκλησία του Θεού να είναι ανοικτή σε όλο τον κόσμο και το εκπαιδευτικό σύστημα να γίνει πιο προοδευτικό. Η αδελφή Αλοίσιους σέβεται και τηρεί την παράδοση, είναι πειθαρχημένη, προστατευτική προς τους μαθητές του σχολείου της και άκρως συντηρητική. Απεχθάνεται τους νεωτερισμούς επίσης. Αυτές οι αρχές και οι βεβαιότητες κατευθύνουν τις σκέψεις και τις πράξεις της.

«Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής» στο Μικρό Παλλάς
Η σπαρταριστή κωμωδία «Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής» του Αλέκου Σακελλάριου και του Χρήστου Γιαννακόπουλου, που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ο Σταμάτης Φασουλής, ολοκληρώνει τον κύκλο των παραστάσεων την Κυριακή 13 Απριλίου, στο Μικρό Παλλάς!
Μαζί του στη σκηνή οι: Ελένη Καστάνη, Γιώργος Δεπάστας, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Γιώργος Βουρδαμής, Απόστολος Καμιτσάκης, Γιώργος Κορομπίλης, Μαρία Καραβά.
Το έργο παρουσιάζει την πορεία μίας οικογένειας που από την απελευθέρωση περνάει στα Δεκεμβριανά και τελειώνει μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας. Πρόκειται για μία ιστορική στιγμή που δεν είναι σίγουρο αν υπάρχει σε άλλη κωμωδία στο ελληνικό θέατρο. Είναι γεγονότα που έχουν ιδωθεί από πολλές γωνίες, αλλά ίσως για πρώτη φορά, τα βλέπουμε μέσα από το μάτι δύο κορυφαίων συγγραφέων, όπως είναι ο Αλέκος Σακελλάριος και ο Χρήστος Γιαννακόπουλος.

«Μπαμπάδες με ρούμι» Θέατρο Αλίκη
«Μπαμπάδες με ρούμι» η θρυλική νεοελληνική κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου + Μιχάλη Ρέππα ολοκληρώνει την 3η χρονιά επιτυχημένων παραστάσεων την Κυριακή 13 Απριλίου, στο Θέατρο Αλίκη. Πρωταγωνιστούν: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Σοφία Βογιατζάκη, Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Νίκη Λάμη και η Κωνσταντίνα Μιχαήλ.
Μα τί είναι αυτοί οι «Μπαμπάδες» επιτέλους; Είναι μία αιχμηρή σάτιρα, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1996 και διακωμωδεί την ελληνική κοινωνία. Μία κοινωνία που ακόμη και σήμερα συνεχίζει να είναι δυστυχώς μεγαλύτερη από τον εαυτό της, «πιο μικρή» στη συμπεριφορά της, άπληστη, ρατσιστική, προσβλητική σε όλες τις εκδηλώσεις της.
Φυσικά έχουν μεσολαβήσει πολλά από τότε. Μία νέα χιλιετία ξημέρωσε και μία νέα πραγματικότητα εγκαταστάθηκε ανάμεσά μας. Ανατροπές, ματαιώσεις σχεδίων, αμέτρητα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επαναπροσδιορισμοί ζωής και πολλή αταξία. Η αλλαγή ταξικής ταυτότητας που πολύς κόσμος επιδίωξε άρχισε να επιφέρει ζημίες αντί για κέρδη. Σπίτια «έκλεισαν», αλυσίδες μαγαζιών έπνιξαν τους ιδιοκτήτες τους. Οι ανύπαρκτες αρχές παρέμειναν όμως το ίδιο σταθερές και ίσως και πιο εγκληματικές. Δεν ακούγεται συχνά ο όρος «κρίση συνείδησης». Έμεινε σκέτη η «κρίση».

«Για μια Ζωή» Θέατρο Πειραιώς 131
«Για μια Ζωή» Η sold out κωμωδία των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, ολοκληρώνει την 2η συνεχή χρονιά επιτυχημένων παραστάσεων, στο Θέατρο Πειραιώς 131 στις 13 Απριλίου.
Πρόκειται για μία κωμωδία καταστάσεων που διαδραματίζεται το 1943 στο Αίγιο. Μία νέα γυναίκα και δύο νέοι άντρες μοιράζονται μία απίστευτη περιπέτεια ζωής και μαζί τους τη μοιράζονται τα πεθερικά και οι φίλοι τους.
Η Ζωή (Δανάη Παππά) ήταν παντρεμένη με τον Γιάννη (Γιάννης Τσιμιτσέλης) μέχρι που εκείνος χάθηκε στο Αλβανικό μέτωπο. Έτσι εκείνη -μετά από 3 χρόνια – αποφασίζει να παντρευτεί τον Στράτο (Γιάννης Σίντος), έναν νεαρό χωροφύλακα. Οι δυο τους είναι τρελά ερωτευμένοι.
Η Μαρίκα, η μάνα της, (Σάρα Γανωτή) μένει μαζί με τη Ζωή, στο σπίτι του Γεράσιμου (Αλέξανδρος Αντωνόπουλος) του πεθερού της κόρης της και πατέρα του εκλιπόντος Γιάννη, που παρότι (κατά τα λεγόμενα της Μαρίκας), είναι «ξινός και ανάποδος» θέλει το νέο ζευγάρι να συνεχίσει να μένει μαζί του, στο σπίτι του. Σ’ αυτό το σπίτι μπαινοβγαίνει η διπλανή γειτόνισσα Γαρυφαλλιά Ζάρλα (Μαρία Φιλίππου) που είναι παντρεμένη με έναν δωσίλογο και έχει κόρη τη Βούλα (Αναστασία Τσιλιμπίου), την πιο καλή φίλη της Ζωής. Κι εκεί που όλοι βρίσκονται σε μία υπερδιέγερση λόγω του επερχόμενου γάμου, ο τέως νυμφίος, ο Γιάννης, εμφανίζεται εν τω μέσω της νυκτός! Και αυτή είναι η στιγμή που αρχίζει το μπέρδεμα.

«ΚΑΝΟΝΙΑ και ΤΡΟΜΠΕΤΕΣ» θέατρο Εμπορικόν
Το νέο έργο του Γιάννη Τσίρου «ΚΑΝΟΝΙΑ και ΤΡΟΜΠΕΤΕΣ» σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου, ολοκληρώνει τον κύκλο των παραστάσεων του την Κυριακή 13 Απριλίου, στο θέατρο Εμπορικόν.
Στη σκηνή, ένα all star cast: Έλλη Τρίγγου, Στάθης Σταμουλακάτος, Μάνος Καζαμίας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Μαριτίνα Κουτσοχιώνη.
Τα “Κανόνια” είναι μια μαύρη κωμωδία εξαπάτησης. Αθήνα. Ελλάδα 2.0.
Ένα ζευγάρι Ρομά, ένα ζευγάρι τραπεζιτών και δύο όργανα της τάξης. Ένα loft κάπου στο κέντρο. Μία σακούλα χαρτονομίσματα. Ένα σακουλάκι ναρκωτικά. Και ψάρια.
Ο Κωνσταντίνος είναι διευθυντικό στέλεχος σε τράπεζα. Στα “χέρια” του έχει κάποια ομόλογα που καταρρέουν. Το βράδυ λίγο πριν την οικονομική καταστροφή θα συναντηθεί με τον Χρόνη.
Ο Χρόνης -έμπορος ναρκωτικών μεταξύ άλλων- δουλεύει για τον Κωνσταντίνο. Έχει και μία αρραβωνιαστικιά, την Ρουμπίνη που θέλει να εξασφαλίσει μία καλύτερη συνθήκη για το δάνειο της από τον Κωνσταντίνο ο οποίος, έχει μια «απαγορευμένη» σχέση με την Κλαίρη, επίσης από την τράπεζα.
Εκείνο το βράδυ τα δύο ζευγάρια – από μία σύμπτωση - συναντιούνται και γνωρίζονται. Ο Κωνσταντίνος θέλει κάτι από τον Χρόνη, ο Χρόνης θέλει κάτι από τον Κωνσταντίνο, η Ρουμπίνη θέλει κάτι από τον Χρόνη και η Κλαίρη θέλει κάτι από την Ρουμπίνη. Όλα θα συμβούν μέσα σε ένα βράδυ καταστροφής, παροξυσμού και παρεξήγησης. Το βασικό όμως είναι ένα: Να ξεφορτωθούνε τα ομόλογα πριν βαρέσουν τα “κανόνια”!

«Αξύριστα Πηγούνια» θέατρο Μικρό Χορν
Το βραβευμένο θεατρικό έργο του Γιάννη Τσίρου «Αξύριστα Πηγούνια», σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη ολοκληρώνει την 4η χρονιά επιτυχημένων παραστάσεων την Κυριακή 13 Απριλίου, στο θέατρο Μικρό Χορν. Στο ρόλο του Σάββα ο Στάθης Σταμουλακάτος και στο ρόλο του Κυριάκου ο Ηλίας Βαλάσης. Στους ρόλους του Μαρινάκη και της Ιρίνας, ο Σπύρος Ασημένιος και η Αντωνία Πιτουλίδου.
Τρεις άντρες, υπάλληλοι ενός νοσοκομείου, εργάζονται καθημερινά στην υπηρεσία τους στην υπόγεια πτέρυγα. Από τους πάνω ορόφους δέχονται και στη συνέχεια ταξινομούν, φροντίζουν και φυλάνε προσωρινά ανθρώπους που δεν κατάφεραν να επιζήσουν. Ακολουθούν μια ρουτίνα με τυπικές διαδικασίες. Απόψε όμως «έρχεται» μια γυναίκα να ταράξει τη νεκρή τους πραγματικότητα. Τα μυστικά, οι αποκαλύψεις και οι συγκρούσεις θα φέρουν στο φως τις αδυναμίες και τα ταπεινά τους ένστικτα. Ακολουθεί το έγκλημα, η εκδίκηση, η ενοχή και όταν φτάσει το πρωί δε θα είναι τίποτα ίδιο.

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. στο Μικρό Χορν
Ο μονόλογος Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. της Λένας Κιτσοπούλου, στο θέατρο Μικρό Χορν, ρίχνει αυλαία στις 8 Απριλίου. Πρωταγωνιστεί η Μαρία Σολωμού. Σκηνοθετεί η Φρόσω Λύτρα.
Τρεις γυναίκες συνεργάζονται και παρουσιάζουν τη σύγχρονη δική τους Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α., αυτή που ανήκει στο 2024, μέσα σε 90 λεπτά!
Μία γυναίκα 37 ετών που μας ταξιδεύει -πάνω από το ανταριασμένο αρχιπέλαγος της Αθήνας- προς τη δική της Ιθάκη, με μια και μοναδική σωσίβια λέμβο: το καυστικό και ειρωνικό χιούμορ της. Ανοίγει την πόρτα του μπάνιου της στο κοινό και μοιράζεται μαζί του, μία απίστευτη εμπειρία ενσυναίσθησης και διαφυγής από την αμείλικτη καθημερινότητα.
Στη λευκή μπουγάδα της απλώνει και τα άπλυτα της ανθρώπινης φυλής, τα πιάνει με μανταλάκια και περιμένει να στεγνώσουν για να τα μαζέψουμε όλοι μαζί. Όπως μας εκμυστηρεύεται η ίδια: «…Ο καφές μου αυτοκτονεί κάθε μέρα στο γκάζι. Πρήζεται και φουσκώνει σαν εξάνθημα μέσα στο μπρίκι μου και η κάθε του φουσκάλα σκάει σαν όνειρο. Και φοβάμαι μήπως χυθεί και δεν προλάβω να τον κατεβάσω από τη φωτιά. Και συντομεύω τα όνειρα μου για να προλάβω. Να μην χυθούν. Θα' ναι κρίμα να καώ από όνειρο…»