Η Σαντορίνη γίνεται «plastic free» με την συμβολή της Lidl Ελλάς - iefimerida.gr

Η Σαντορίνη γίνεται «plastic free» με την συμβολή της Lidl Ελλάς

Η Σαντορίνη γίνεται «plastic free» με την συμβολή της Lidl Ελλάς
Η Σαντορίνη γίνεται «plastic free» με την συμβολή της Lidl Ελλάς
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Lidl Ελλάς γίνεται αρωγός της ξεχωριστής για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλίας προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης «Plastic Free Santorini».

Πρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη. Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής της δραστηριότητάς και για αυτό πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση», δήλωσε ο κος Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Με την πρωτοβουλία αυτή που φέρει και την υπογραφή του Εθνικού Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, η Σαντορίνη γίνεται η καρδιά μιας σπείρας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να απλωθεί σταδιακά σε όλες τις Κυκλάδες και τα νησιά του Αιγαίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επιλογή της Σαντορίνης δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί ένα νησί με ιδιαίτερες ευαισθησίες στους τομείς του περιβάλλοντος, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής, της πρωτογενούς παραγωγής, βρίσκεται στο επίκεντρο της κυβερνητικής προσπάθειας για την αναβάθμισή της ως προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και επίσης αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό.

Η Lidl Ελλάς προσπαθεί καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο, λειτουργώντας υπεύθυνα σε κάθε τομέα της επιχείρησης και εφαρμόζοντας τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας.

Η εταιρία συμμετέχει στην πρωτοβουλία REset Plastic, τη στρατηγική για το πλαστικό του Ομίλου Schwarz. Στόχος του ομίλου είναι να μειώσει τη χρήση πλαστικού κατά 20% μέχρι το 2025 και να αυξήσει τη δυνατότητα ανακύκλωσης στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο 100%. Εκτός από την αποφυγή χρήσης και τον σχεδιασμό, η ανακύκλωση, η αποκομιδή, η καινοτομία και η ενημέρωση αποτελούν σημαντικά πεδία δράσης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ