Πρόκειται για το πρώτο μιας νέας γενιάς plug-in υβριδικών μοντέλων Volkswagen με σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
Στην Τουρκία τελικά το νέο εργοστάσιο της VW
Καθοριστικό στοιχείο είναι η μπαταρία με υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο. Στο νέο Passat είναι ενισχυμένη κατά 31%, καθώς με ενεργειακή χωρητικότητα 13 kWh η ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP έχει αυξηθεί στα 56 χιλιόμετρα. Αυτές οι τιμές αντιστοιχούν σε περίπου 66 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, τιμή κατά 20 χιλιόμετρα μεγαλύτερη σε σχέση με τον προκάτοχο του μοντέλου. Το νέο Passat GTE είναι ένα Plug-in-Hybrid με ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα TSI. Ξεκινάτε στο αθόρυβο πρόγραμμα e-Mode με μηδενικές εκπομπές, στο οποίο λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας. Όταν ενεργοποιείτε την επιλογή GTE με το αντίστοιχο πλήκτρο, συνδυάζετε την ισχύ των δύο κινητήρων με το λεγόμενο «Boost». Έτσι επιτυγχάνεται μια ισχύς 160 kW (218 ίππων) με ροπή έως 400 Nm, επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 7,6 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα έως 225 km/h.
Το Passat GTE συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ικανού να καλύψει μεγάλες αποστάσεις, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός από τα πλέον οικονομικά μεσαία μοντέλα που είναι διαθέσιμα σήμερα. Επιπλέον, το Passat GTE των 218 ίππων (160 kW) είναι ένα από τα πρώτα οχήματα της κατηγορίας του που καλύπτει σήμερα τις αυστηρότατες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6d που θα ισχύσουν για τα νέα αυτοκίνητα από το 2021.
Η φόρτιση του νέου Passat GTE είναι πιο εύκολη από την αλλαγή μιας λάμπας: Απλά συνδέστε το καλώδιο φόρτισης σε μια οικιακή πρίζα ή σε έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης. Στο σπίτι η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζει πλήρως μετά από περίπου 6:15 ώρες. Και όταν χρησιμοποιείτε έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης ή ένα διαθέσιμο Wallbox, τότε η μπαταρία φορτίζεται πλήρως μέσα σε τέσσερις ώρες. Η τιμή του μοντέλου για την ελληνική αγορά βρίσκεται στα 53.700 ευρώ και περιλαμβάνει τα πάντα στον εξοπλισμό του.