Honda: Νέα προσθήκη στις μοτοσικλέτες έως 125 κ.εκ. - iefimerida.gr

Honda: Νέα προσθήκη στις μοτοσικλέτες έως 125 κ.εκ.

Honda: Νέα προσθήκη στις μοτοσικλέτες έως 125 κ.εκ.
Honda: Νέα προσθήκη στις μοτοσικλέτες έως 125 κ.εκ.
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το Vision 110 του 2021 διευρύνει τη γκάμα scooter και μοτοσυκλετών Honda 125 κ.εκ. για κατόχους διπλώματος Α1.

Η Honda Motor Europe ανακοινώνει την προσθήκη του σημαντικά εξελιγμένου και αναβαθμισμένου Vision 110 στην γκάμα μοτοσυκλετών και scooter της για το 2021. Για τη νέα χρονιά, το Vision 110 έχει επανασχεδιαστεί και χάρη στο τελευταίας γενιάς, εξελιγμένο πλαίσιο Smart Architecture Frame (eSAF), έχει χάσει 2 κιλά, ζυγίζοντας πλέον μόνο 100kg.

Ο αναβαθμισμένος, αερόψυκτος κινητήρας Smart Power (eSP) είναι 5% πιο οικονομικός, διατηρώντας τη γνώριμη λειτουργία Idling Stop. Πέρα από την πρακτικότητα του μεγάλου χώρου κάτω από τη σέλα, το Vision 110 διαθέτει όργανα LCD και το σύστημα Smart Key της Honda. Το Vision 110 είναι το όγδοο μοντέλο της Honda στη μικρή κατηγορία A1 και το τελευταίο που αναβαθμίστηκε για το 2021.

Στην ίδια κατηγορία η ιαπωνική εταιρεία διαθέτει ακόμη 6 μοντέλα:

  • PCX125: Ο κινητήρες είναι αναβαθμισμένος 4-βάλβιδος με τεχνολογία Smart Power Plus (eSP+) και σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το νέο πλαίσιο περιλαμβάνει πίσω ανάρτηση με μεγαλύτερη διαδρομή και φαρδύτερα ελαστικά.
  • Forza 125: Η τελευταία εκδοχή του sports/GT scooter 125 κ.εκ. παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο ταυτόχρονα με τα μεγαλύτερα αδέρφια του Forza 350 και Forza 750, με αισθητικές βελτιώσεις που του χαρίζουν πιο premium εμφάνιση και βελτιωμένη αεροδυναμική. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα έχει 40 χλστ. μεγαλύτερη διαδρομή, ενώ μία θύρα φόρτισης USB-C στο ντουλαπάκι το καθιστά ακόμη πιο πρακτικό. Ο κινητήρας eSP+ διαθέτει πλέον σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC).
  • SH Mode: Το μοντέλο παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο με LED προβολέα, πλαίσιο eSAF και υδρόψυκτο κινητήρα eSP+ με 2ΕΕΚ και 4 βαλβίδες. Διαθέτει νέες ζάντες με ελαστικά σχεδιασμένα για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, νέο ντουλαπάκι με θύρα USB, μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα και λειτουργία Smart Key.
  • CB125R: Το μικρότερο μέλος της οικογένειας Neo Sports Café της Honda για το 2021, αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ και ροπή χάρη στον εντελώς νέο κινητήρα 125 κ.εκ. με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες. Διαθέτει επίσης σημαντικά αναβαθμισμένη ανάρτηση: η CB125R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας με υψηλής ποιότητας ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. της Showa, το λεγόμενο ‘Big Piston’ Separate Function (SFF-BP).
  • CB125F: Η CB125F παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, πλήρως επανασχεδιασμένη για το 2021. Ελαφρύτερη κατά 11 κιλά, με 30% χαμηλότερη κατανάλωση από τον eSP κινητήρα χαμηλών εσωτερικών τριβών και θεωρητική αυτονομία 700 χιλιομέτρων με κάθε γέμισμα, δίχως να θυσιάζονται οι επιδόσεις. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται προβολέας LED, κεντρικό σταντ και ψηφιακά όργανα με μετρητή οικονομίας.
  • MSX125 Grom: Διαθέτει ένα νέο, πιο δυνατό αερόψυκτο κινητήρα και 5-τάχυτο κιβώτιο. Στη βελτιωμένη LCD οθόνη περιλαμβάνεται πλέον στροφόμετρο και δείκτης επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ