Η Honda Motor Europe με χαρά ανακοινώνει τις τελευταίες εξελίξεις της γκάμας scooter και μοτοσυκλετών της στην Ευρώπη για το 2021.
Σε αυτές περιλαμβάνονται αναβαθμίσεις σε 7 δημοφιλή μοντέλα της γκάμας, τα οποία καλύπτουν όλες τις κατηγορίες της αγοράς, από scooter για την πόλη μέχρι μοτοσυκλέτες on-off και roadster.
Οι συγκεκριμένες αναβαθμίσεις προστίθενται στις αλλαγές που έχουν ήδη ανακοινωθεί μέσα στο 2020 σχετικά με άλλα 11 μοντέλα, στο πλαίσιο της συνεχούς διεύρυνσης της μοναδικής σε πληρότητα γκάμας Honda, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες αναβατών κάθε ηλικίας, εμπειρίας και στιλ οδήγησης.
Η γκάμα οικονομικών των μικρών μοτοσυκλετών και scooter της Honda περιλαμβάνει τα Sport GT Forza 350 και Forza 125, τα δημοφιλή scooter της οικογένειας SH, το MSX125 Grom, το οικονομικό CB125F και το PCX125.
Παράλληλα, μετά τα νέα χρώματα που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δύο ακόμη on-off μοτοσυκλέτες Honda που συγκαταλέγονται στις 10 πιο δημοφιλείς της Ευρώπης -η NC750X και το X-ADV- υιοθετούν σημαντικές αναβαθμίσεις το 2021.
NC750X
Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 PS) με αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι (throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης.
X-ADV
Για το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες νέες τεχνολογίες. Το X-ADV έχει υιοθετήσει αρκετές από τις αναβαθμίσεις της NC750X, οι οποίες του χαρίζουν ακόμη πιο αθλητικό χαρακτήρα.
Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 PS) στα 43 kW (58,5 PS), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) και στις ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable Torque Control.
Το X-ADV περιλαμβάνει επίσης σύστημα Honda Smartphone Voice Control στο βασικό εξοπλισμό του. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φoρά στο νέο Forza 750, δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να χειρίζεται το κινητό του από τους διακόπτες του τιμονιού. Όλες οι πληροφορίες μεταφέρονται στη νέα οθόνη TFT των 5 ιντσών.
CB1000R και CB1000R Black Edition
Η νέα CB1000R Black Edition έχει ακόμη πιο άγρια εμφάνιση, συνδυάζοντας τις νέες σχεδιαστικές γραμμές με εμφάνιση χειροποίητης custom κατασκευής, χάρη στη μαύρη βαφή Deep Graphite Black και το μαύρο περίγραμμα προβολέα, την εναέρια ζελατίνα, τις βάσεις του πιρουνιού, τα καλύμματα του ψυγείου και του φίλτρου αέρα, καθώς και χάρη στις λεπτομέρειες της εξάτμισης και του σιγαστήρα της. Ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας προέρχεται από τη CBR1000RR Fireblade με πιο ομαλή απόδοση ισχύος και διαφορετική απόκριση στο γκάζι χάρη στις ειδικές ρυθμίσεις του συστήματος ψεκασμού. Τόσο η CB1000R όσο και η CB1000R Black Edition διαθέτουν πλέον το σύστημα Smartphone Voice Control της Honda (HSVC), το οποίο συνδέεται στη νέα, κορυφαίας τεχνολογία έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών.
CB125R
Η CB125R του 2021 κινείται με νέο υδρόψυκτο, 4βάλβιδο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 11kW (15 PS), ώστε να την οδηγούν νόμιμα κάτοχοι διπλώματος A1, αλλά με αυξημένη ροπή κατά 1,2 Nm. Η CB125R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. στον κόσμο με στάνταρ ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με μεγάλο έμβολο SFF-BP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης φώτα LED, οθόνη LCD και ABS στα φρένα με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU. Ο πλευστός δίσκος των 296 χλστ. εμπρός συνεργάζεται με ακτινική, 4πίστονη δαγκάνα.