Οι κορυφαίες εκδόσεις των Αudi A5 & A5 Sportback ανανεώνονται στα σημεία, με την απόδοσή τους να παραμένει στα 450 άλογα.
H σχεδίαση των μοντέλων ακολουθεί, πλέον, την αισθητική των μεγαλύτερων RS 6 και RS 7: Οι αεραγωγοί πάνω από τη μάσκα θυμίζουν το κλασικό Audi Sport quattro του 1984 και οι θόλοι των τροχών, οι οποίοι είναι 40 χιλιοστά πλατύτεροι, προσδίδουν στο RS 5 εντυπωσιακή εμφάνιση. Επανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος, χωρίς μεγάλες διαφορές συγκριτικά με τα προ ανανέωσης μοντέλα. Σημειώνουμε, επίσης, πως το RS 5 Coupe είναι εφοδιασμένο με οροφή ανθρακονημάτων με δομή CFRP, η οποία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά περίπου τέσσερα κιλά.
Η αλλαγή στο εσωτερικό επικεντρώνεται στην οθόνη αφής MMI 10,1 ιντσών, η οποία είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό. Αν υπάρχει το σύστημα πλοήγησης MMI navigation plus, μια συγκεκριμένη οθόνη (RS) παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία οδήγησης, τη διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, το σπορ διαφορικό quattro, την πίεση ελαστικών και τη θερμοκρασία ελαστικών. Στο προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει η οθόνη Audi virtual cockpit plus (12,3 ιντσών), ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ πολλαπλών «παραθύρων» μέσα σε αυτήν οθονών – μία από αυτές είναι ο σχεδιασμός απόδοσης ειδικά για RS, η οποία πληροφορεί για διάφορες τιμές μία από αυτές τα g επιτάχυνσης. Η προαιρετική οθόνη προβολής προσφέρει επίσης αποκλειστικά γραφικά RS.
Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζει και πάλι ο βενζινοκινητήρας 2.9 TFSI twin-turbo V6, παράγει 450 ίππους και 600 Nm ροπής από τις 1.900 rpm ενώ και τα δύο μοντέλα RS 5 επιταχύνουν 0-100 χλμ σε 3,9 δευτερόλεπτα και έχουν τελική ταχύτητα έως 280 χλμ. Μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων η κίνηση μεταφέρεται μόνιμα και στους 4 τροχούς.
Τα δύο μοντέλα RS 5 είναι εξοπλισμένα ως στάνταρ με ανάρτηση RS sport. Η ανάρτηση RS sport plus με δυναμικό έλεγχο οδήγησης (DRC) με τεχνολογία που εξασφαλίζει σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες, διατίθεται προαιρετικά. Χρησιμοποιεί χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τριών σταδίων, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους μέσω διαγώνιων γραμμών λαδιού και κεντρικής βαλβίδας. Εκτός από τα γνωστά modes: Comfort, auto, and dynamic, το στάνταρ Audi drive select προσφέρει επίσης και δύο νέα modes, τα RS1 και RS2. Αφού ο οδηγός έχει ρυθμίσει τα δύο νέα modes ώστε να ταιριάζουν στις προσωπικές του προτιμήσεις και τα αποθηκεύσει, μπορούν να ενεργοποιηθούν απευθείας μέσω του πλήκτρου «RS MODE» στο τιμόνι. Το σύστημα αποκτά πρόσβαση σε σημαντικές παραμέτρους που αφορούν στον κινητήρα, τη μετάδοση, την απόσβεση, το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, το σπορ διαφορικό και τον ήχο του κινητήρα.
Τα νέα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback αναμένονται στην Ελλάδα μέσα στο 2020.