H Audi λανσάρει την plug in υβριδική έκδοση του Q7 με απόδοση έως 456 άλογα, κατανάλωση μόλις 3 λτ./100 χλμ. & εκπομπές CO2 69 γρ./χλμ.
Το νέο μοντέλο φέρει το λογότυπο «TFSI e» και διαθέτει plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα που συνδυάζει βενζινοκινητήρα V6 τριών λίτρων με ηλεκτροκινητήρα. Η κορυφαία έκδοση της σειράς προσφέρει ισχύ 456 PS και 700 Nm ροπής, ενώ η πιο μικρή έκδοση προσφέρει 381 PS και 600 Nm ροπής.
Στο Audi Q7 TFSI e quattro το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παίζει ένας από τους πιο σύγχρονους βενζινοκινητήρες της Audi, ο 3.0 TFSI (με τη βοήθεια του turbo παράγει ισχύ 340 PS και ροπή 450 Nm). Το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 130 ίππων και 350 Nm ροπής. Η ισχύς για τον ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών και παρέχει ενεργειακή ισχύ 17,3 kWh σε τάση 308 Volts. Τα 168 πρισματικά της στοιχεία χωρίζονται σε 14 ενότητες που βρίσκονται η μία πάνω στην άλλη σε δύο επίπεδα. Το σύστημα ψύξης της μπαταρίας, το οποίο καλύπτει και τον φορτιστή, σχηματίζει ξεχωριστό κύκλωμα χαμηλής θερμοκρασίας.
Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να συνδεθεί στο κύκλωμα ψυκτικού για το σύστημα κλιματισμού ή το δεύτερο κύκλωμα χαμηλής θερμοκρασίας, το οποίο ψύχει τον ηλεκτροκινητήρα και τα ηλεκτρονικά ισχύος. Μετατρέπει το συνεχές ρεύμα από την μπαταρία υψηλής τάσης (HV) σε τριφασικό ρεύμα για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Κατά τη διάρκεια της ανάκτησης, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως εναλλάκτης και τροφοδοτεί το συνεχές ρεύμα πίσω στη μπαταρία ιόντων λιθίου.
Ένα πολύ γρήγορο και με ανεπαίσθητες αλλαγές κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic 8-σχέσεων μεταφέρει τις δυνάμεις των δύο κινητήρων μέσω του διαφορικού quattro και στους τέσσερις τροχούς. Είναι εξοπλισμένο με μια ηλεκτρική αντλία λαδιού που εξασφαλίζει την απαραίτητη λίπανση. Ο πυρήνας της μόνιμης τετρακίνησης quattro είναι ένα κεντρικό διαφορικό με καθαρά μηχανική ρύθμιση που κατανέμει τη ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα σε αναλογία 40:60 σε κανονική λειτουργία οδήγησης. Όταν απαιτείται, μεταφέρει το μεγαλύτερο μέρος του στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση.
Από άποψη ισχύος, θα διατίθενται δύο διαφορετικές εκδόσεις. Το Q7 60 TFSI e quattro έχει ισχύ 456 PS και ροπή 700 Nm - δηλαδή 250 Nm περισσότερο από την παραγόμενη ροπή μόνο από τον TFSI. Όταν συνεργάζονται και οι δύο μονάδες ισχύος, επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 240 km/h. Μέχρι ταχύτητες 135 km/h ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά μόνος του. Το Q7 55 TFSI e quattro παράγει 381 PS και ροπή 600 Nm. Από στάση φτάνει στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα. Και για τις δύο εκδόσεις η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 43 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP.
Στο Audi virtual cockpit και στην οθόνη ΜΜΙ ο οδηγός μπορεί να δει μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με την ηλεκτρική οδήγηση: το μετρητή ισχύος, την αυτονομία και τις τρέχουσες ενεργειακές ροές των δύο μονάδων μετάδοσης κίνησης. Ως κεντρικό στοιχείο απεικόνισης, ο μετρητής ισχύος παρέχει πληροφορίες, για παράδειγμα, σχετικά με τη μέγιστη ηλεκτρική απόδοση, καθώς και την ανάκτηση ενέργειας.