Η γκάμα του ηλεκτρικού SUV της Audi αποκτά μια νέα έκδοση, με ακόμη πιο σπορτιφ αισθητική. Οι Γερμανοί παρουσίασαν το νέο e-tron Sportback στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
To πισωκίνητο Audi R8 μπαίνει στην παραγωγή [εικόνες]
To Audi TT θα γίνει ηλεκτρικό crossover
Το γερμανικό SUV θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο ουδέτερων εκπομπών CO2 στις Βρυξέλλες με το λανσάρισμά του στην Ευρώπη να έχει προγραμματιστεί για την Άνοιξη του 2020. Το αμάξωμα έχει μήκος 4.901 χιλιοστά, πλάτος 1.935 χιλιοστά και ύψος 1.616 χιλιοστά. Η οροφή του χαμηλώνει απότομα προς τα πίσω διαμορφώνοντας μέχρι τις τελευταίες κολώνες ένα κουπέ στιλ. Το κάτω άκρο του τρίτου πλευρικού παραθύρου είναι ανασηκωμένο, αποτελώντας ένα τυπικό χαρακτηριστικό των Sportback.
Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που σηματοδοτούν ό,τι αυτό το κουπέ SUV είναι πλήρως ηλεκτρικό. Η μεγάλη, κλειστή μάσκα Singleframe με τα κάθετα στοιχεία έχει μια απόχρωση platinum grey - ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αναγνώρισης των e-tron μοντέλων. Στην κάτω περιοχή των προβολέων LED matrix, τέσσερα οριζόντια μέρη δημιουργούν στα φώτα ημέρας την ειδική υπογραφή e-tron. Τα μαύρα στοιχεία στο πλάι τονίζουν το σημείο όπου βρίσκεται η μπαταρία και επομένως η πηγή ενέργειας του Audi e-tron Sportback. Οι σχεδιαστές επίσης διαφοροποίησαν την υπογραφή στον μεγάλο διαχύτη, δίνοντας οπτική έμφαση στην απουσία εξατμίσεων.
Στο Audi e-tron Sportback 55 quattro, κάθε άξονας είναι εφοδιασμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται με τριφασικό ρεύμα από τα ηλεκτρονικά ισχύος. Με ισχύ 360 άλογα και ροπή 561 Nm, το μοντέλο χρειάζεται μόλις 6,6 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Από τη θέση D στη θέση S και με πλήρη πίεση του πεντάλ γκαζιού, ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία boost. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς αυξάνεται στα 408 άλογα και η ροπή στα 664 Nm για διάστημα οκτώ δευτερολέπτων με το κουπέ SUV να ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία του Audi e-tron Sportback 55 quattro αποθηκεύει 95 kWh ενέργειας (86,5 kWh ωφέλιμης) και λειτουργεί σε ονομαστική τάση 396 V. Η Audi θα προσφέρει το ηλεκτρικό κουπέ SUV και σε μια δεύτερη έκδοση κινητήρα. Το e-tron Sportback 50 quattro έχει ισχύ 312 άλογα και ροπή 540 Nm. Η μπαταρία εκτείνεται σε ένα μόνο επίπεδο και ζυγίζει περίπου 120 κιλά λιγότερο από την μπαταρία του Sportback 55 quattro, παρέχει 71 kWh ενέργειας (64,7 kWh ωφέλιμης). Η αυτονομία είναι έως και 347 χιλιόμετρα (στον κύκλο WLTP) με μία πλήρη φόρτιση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα του Audi e-tron Sportback 50 quattro είναι 6,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα.
Το Audi e-tron Sportback θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο ουδέτερων εκπομπών CO2 στις Βρυξέλλες με το λανσάρισμά του στην Ευρώπη να έχει προγραμματιστεί για την Άνοιξη του 2020.