Ένα pop-up κατάστημα Netflix που άνοιξε στο Λονδίνο και μεταφέρθηκε στο Μπέρμιγχαμ είναι γεμάτο με ρούχα, σκηνικά και αναμνηστικά από τις αγαπημένες σειρές των θαυμαστών.
Το κατάστημα «As Seen on Netflix» αρχικά άνοιξε για μία μόνο ημέρα στο Bethnal Green του Λονδίνου στις 12 Οκτωβρίου, πριν μεταφερθεί στο The Bullring στο Μπέρμιγχαμ στις 19 Οκτωβρίου.
Εκτός από το τζιν της πριγκίπισσας Νταϊάνα (Elizabeth Debicki) από το The Crown και το φόρεμα μαζορέτας της Joan (Annie Murphy) από το Black Mirror, το κατάστημα θα διαθέτει το ποδήλατο του Eric (Ncuti Gatwa) από το Sex Education και σκηνικά από το σπαρακτικό ρομάντζο One Day, συμπεριλαμβανομένης της γραφομηχανής της Emma Morley (Ambika Mod).
Ένας τυχερός θαυμαστής θα πάρει, επίσης, τα Levi's που φορούσε ο Benedict Cumberbatch παίζοντας τον Vincent στο ERIC.
Για όσους δεν θα μπορέσουν να επισκεφθούν τα καταστήματα, μια πληθώρα συλλεκτικών αντικειμένων θα διατεθούν μέσω μιας ηλεκτρονικής δημοπρασίας που ξεκίνησε στις 11 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 21 του ίδιου μήνα.
Οι θεατές του Netflix θα μπορούν να πλειοδοτήσουν για αυθεντικά χαρτιά της Lady Whistledown από το Bridgerton, καθώς και για ένα κάλυμμα κεφαλής που φορούσε ο αγαπημένος χαρακτήρας της Penelope της Nicola Coughlan.
Το σακάκι του Nick Nelson (Kit Connor) που φορέθηκε κατά τη διάρκεια της σκηνής του χιονοπόλεμου στο Heartstopper θα πωλείται στο eBay, ενώ όσοι επισκεφθούν τα καταστήματα θα μπορούν να βγάλουν φωτογραφίες μέσα σε ένα αντίγραφο της κρεβατοκάμαρας του Charlie Spring (Joe Locke).
Επίσης, διαθέσιμο για να πλειοδοτήσει κανείς στο Διαδίκτυο είναι το μπλουζάκι Rolls Royce που υπέγραψε η Victoria Beckham κατά τη διάρκεια του επιτυχημένου ντοκιμαντέρ «Beckham».
Ένα άλλο, αξιοσημείωτο αντικείμενο της δημοπρασίας είναι το πρωτότυπο πήλινο μοντέλο της Molly από το Chicken Run: Dawn of the Nugget.
Όποιος έχει αδυναμία στην Gillian Anderson θα συγκλονιστεί με την επιλογή των σκηνικών και των ενδυματολογικών αντικειμένων που χρησιμοποίησε η Βρετανίδα ηθοποιός και τα οποία είναι διαθέσιμα τόσο online όσο και στο φυσικό κατάστημα.
Ένα από τα ξύλινα πέη που κοσμούσαν τους τοίχους του σπιτιού της σεξοθεραπεύτριας Jean Milburn στην ταινία «Sex Education» είναι διαθέσιμο για αγορά μέσω της ηλεκτρονικής δημοπρασίας. Το εντυπωσιακό ναυτικό μπλε κοστούμι που φορούσε η Gillian όταν υποδυόταν τη Margaret Thatcher στην ταινία The Crown θα πάει, επίσης, στο σπίτι ενός τυχερού θαυμαστή.
Επιπλέον, ένα ζευγάρι εσώρουχα Versace με την υπογραφή του Robbie Williams είναι μεταξύ των αντικειμένων που είναι έτοιμα να πωληθούν στο eBay. Πρόκειται για αντίγραφο αυτών που φορούσε στο ομώνυμο ντοκιμαντέρ του, το οποίο κυκλοφόρησε στο Netflix το 2023.
Τα αντικείμενα που διατίθενται για αγορά στο κατάστημα θα ξεκινούν από 1 λίρα, ενώ οι προσφορές για τη διαδικτυακή δημοπρασία θα ξεκινούν από 9,99 λίρες.
Τα έσοδα θα συγκεντρωθούν απευθείας από τη φιλανθρωπική οργάνωση για την ψυχική υγεία Mind. Η φιλανθρωπική οργάνωση θα διεξαγάγει, επίσης, μια δωρεάν κλήρωση για μία από τις τρεις αφίσες με την υπογραφή του Jeff Goldblum από το Kaos.
Ο ηθοποιός υπέγραψε, επίσης, ένα χρυσό ρολόι που φορούσε ο χαρακτήρας του Zeus. Αυτό θα είναι διαθέσιμο για αγορά στο κατάστημα.
Η Anne Mensah, αντιπρόεδρος του UK Content, Netflix, δήλωσε: «Το "As Seen on Netflix" είναι κάτι περισσότερο από ένα pop-up κατάστημα. Είναι μια γιορτή για τις απίστευτες κοινότητες θαυμαστών.
Η φαντασία έχει μια εξαιρετική ικανότητα να φέρνει τους ανθρώπους κοντά, δημιουργώντας συνδέσεις και κοινότητες γύρω από το πάθος για τις ιστορίες.
Οι θαυμαστές μας είναι η καρδιά όλων αυτών που κάνουμε στο Netflix, γι' αυτό και είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που δημιουργήσαμε αυτή την ευκαιρία για τους θαυμαστές να αποκτήσουν ένα κομμάτι των σειρών και των ταινιών που αγαπούν και να υποστηρίξουν το σημαντικό έργο που επιτελεί το Mind.
Οι δηλώσεις της διευθύνουσας συμβούλου του Mind
Από την πλευρά της, η Sarah Hughes, διευθύνουσα σύμβουλος του Mind, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι όταν τα θέματα ψυχικής υγείας διερευνώνται στην οθόνη, μπορούν να έχουν πραγματική δύναμη στο να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε τις δικές μας εμπειρίες.
Γι' αυτό είμαστε ευτυχείς που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με το Netflix για αυτή την πολύ ιδιαίτερη συνεργασία, ώστε να βεβαιωθούμε ότι κανένας δεν μένει πίσω.
Από αποκλειστικά σκηνικά μέχρι εμβληματικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας υπάρχει πραγματικά κάτι για όλους, και κάθε αντικείμενο που πωλείται θα μας βοηθήσει να είμαστε εκεί για ακόμα περισσότερους ανθρώπους που μας χρειάζονται.
Αυτό περιλαμβάνει, μέσω των υπηρεσιών μας και του δικτύου των τοπικών Minds, την εκστρατεία για αλλαγή και την καταπολέμηση του στίγματος, ώστε να διασφαλίσουμε ότι όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υποστήριξη που χρειάζονται».