Μοναχοί ξέμειναν με σχεδόν 3 τόνους τυριού. Πώς το πούλησαν τελικά; Μέσω διαδικτύου.
Ένα αρχαίο μοναστήρι στη Γαλλία που παρασκευάζει τυροκομικά, έμεινε με σχεδόν 3 τόνους επιπλέον προϊόν λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων της καραντίνας, αλλά κατάφερε να αδειάσει τις αποθήκες του με κάποια σύγχρονη βοήθεια.
Το Αβαείο Cîteaux, ακριβώς νότια της Ντιζόν, στην καρδιά της Βουργουνδίας, στη Γαλλία, υπό νορμάλ συνθήκες το ημι-μαλακό τυρί του σε εστιατόρια και επισκέπτες του μοναστηριού, το οποίο ιδρύθηκε το 1098. Αλλά με κλειστά τα εστιατόρια στη Γαλλία από τον Οκτώβριο και τον τουρισμό αισθητά περιορισμένο, οι 19 μοναχοί είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται κατά το ήμισυ.
«Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στις αγελάδες μας ότι έπρεπε να παράγουν λιγότερο γάλα, αλλά δεν μας άκουσαν»
«Πρέπει να καθαρίσουμε τα αποθέματά μας» είπε ο μοναχός Ζαν Κλοντ, υπεύθυνος μάρκετινγκ στο μοναστήρι, στην The Guardian. Το αβαείο είχε 4.000 κεφάλια τυριού, συνολικού βάρους 2,8 τόνων και έπρεπε να ξεφορτωθεί κάποια από αυτά. «Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στις 75 αγελάδες μας ότι έπρεπε να παράγουν λιγότερο γάλα, αλλά δεν φαίνεται να έχουν καταλάβει».
Οι μοναχοί τελικά έκαναν αυτό που αμέτρητες άλλες επιχειρήσεις επέλεξαν κατά την διάρκεια της πανδημίας: τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Το αβαείο συνεργάστηκε με το Divine Box, μια γαλλική ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλά προϊόντα όπως κρασί, μπίρα, καφέ και τσάι φτιαγμένα σε μοναστήρια στη Γαλλία και σε άλλες χώρες, προκειμένου να προσπαθήσει να ξεφορτωθεί μέρος του βραβευμένου τυριού του.
Η αρχική σελίδα του ιστότοπου περιλαμβάνει μια φωτογραφία ενός μοναχού σε ένα χωράφι με αγελάδες με την λεζάντα: «Επιχείρηση Τυρί». Ο στόχος ήταν να πουλήσουν τουλάχιστον έναν τόνο τυρί μέχρι την Τρίτη, αλλά το Σάββατο, η ιστοσελίδα ανακοίνωσε ότι πουλήθηκαν πάνω από 2 τόνοι μέσα σε μόλις 24 ώρες. «Η πώληση τελείωσε, δεν έχει μείνει άλλο τυρί».