Τάραξε το Instagram η Κατερίνα Στικούδη με την εμφάνισή της από τα παρασκήνια γυρισμάτων για το νέο της κλιπ, που κυκλοφορεί σύντομα.
Το Jungle φόρεμα είναι ένα από τα πιο θρυλικά κομμάτια της μόδας, από τον Οίκο Versace, το οποίο και ανέδειξε με μοναδικό τρόπο πριν από 20 ολόκληρα χρόνια η Τζένιφερ Λόπεζ. Η εμφάνιση εκείνη της Λατίνας σταρ είχε προκαλέσει πανικό στο διαδίκτυο και οδήγησε την Google στη διαμόρφωση της αναζήτησης εικόνων όπως τη γνωρίζουμε σήμερα.
Το ίδιο αυτό φόρεμα του Versace με το τεράστιο άνοιγμα μπροστά φόρεσε η Κατερίνα Στικούδη και έκανε τις πρώτες αναρτήσεις στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η εμφάνισή της αυτή με το θρυλικό για την ιστορία της μόδας, αλλά και του διαδικτύου, φόρεμα αποτελεί μέρος ενός νέου κλιπ που ετοιμάζει η τραγουδίστρια και παρουσιάστρια του «My Style Rocks».
Η δεύτερη εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ με το Jungle φόρεμα του Versace
Ηταν τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν η Τζένιφερ Λόπεζ φόρεσε και πάλι το περίφημο φόρεμα σε επίδειξη μόδας του Οίκου Versace στο Μιλάνο. Ο ιταλικός οίκος φημίζεται άλλωστε για τα flashback σε παλαιότερες δεκαετίες και εμβληματικές παρουσίες και ρούχα του που έγραψαν εποχή.
Στις οθόνες της επίδειξης πέρυσι εμφανίστηκε μια εικόνα της μηχανής αναζήτησης της Google, η οποία συνοδεύτηκε από τη φράση: «Οκ, Google, δείξε μου το “τζανγκλ” φόρεμα Versace» και η Τζένιφερ Λόπεζ εμφανίστηκε το βράδυ της Παρασκευής φορώντας μια ανανεωμένη εκδοχή του φορέματος εκείνου που έκανε πάταγο 19 χρόνια πριν.
Η εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στα Grammy το 2000
Το απόλυτο σύμβολο του σεξ, η Τζένιφερ Λόπεζ, είχε τολμήσει να φορέσει το Jungle φόρεμα, με ορισμένες παραλλαγές, για την εμφάνισή της στα μουσικά βραβεία Grammy πριν από 19 ολόκληρα χρόνια. Μπορεί τότε οι γοφοί της να καλύπτονταν από το λεπτεπίλεπτο φόρεμα, ωστόσο ένα στοιχείο παρέμενε ίδιο: το βαθύ ντεκολτέ, που αποκάλυπτε μέχρι και τον αφαλό της τραγουδίστριας και «σκανδάλιζε» τους θαυμαστές της.
«Ο κόσμος σταμάτησε, όλοι ήθελαν να δουν αυτό το φόρεμα... είμαι περήφανη που εμπνεύσαμε το Google Images», σημείωνε η Ντονατέλα Βερσάτσε για τη θρυλική πλέον εμφάνιση του 2000 -τόσο, που το φόρεμα τοποθετήθηκε στο μουσείο των μουσικών βραβείων Grammy στο Λος Αντζελες- και δικαιολογώντας εν μέρει την επιλογή της να κλείσει την κολεξιόν με την Τζένιφερ Λόπεζ.
Διαβάζοντας για το κλείσιμο της επίδειξης μόδας, μάθαμε πως τα φώτα χαμήλωσαν και στις οθόνες εμφανίστηκε μια σελίδα αναζήτησης της Google. Στη συνέχεια, η Τζένιφερ βγήκε στην πασαρέλα ανάμεσα στους παρευρισκομένους, οι οποίοι χειροκροτούσαν όρθιοι τη Λατίνα σταρ.
Εκείνο το φόρεμα κοσμούσε για χρόνια το μουσείο των μουσικών βραβείων Grammy στο Λος Αντζελες έως και το 2012, ωστόσο, σύμφωνα με το today.com, η Τζένιφερ Λόπεζ το ζήτησε πίσω και έτσι βρίσκεται πλέον στην ντουλάπα της.
Πώς η εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ επηρέασε την Google
Ας έρθουμε όμως στο διά ταύτα. Η μηχανή αναζήτησης της Google βρισκόταν στα πρώτα της βήματα, ενώ και η πρόσβαση στο διαδίκτυο εν γένει δεν ήταν τόσο εύκολη όσο είναι σήμερα το 2000. Οταν λοιπόν η Τζένιφερ Λόπεζ εμφανίστηκε στα Grammy με το αποκαλυπτικό φόρεμα, οι υπεύθυνοι της Google βρέθηκαν μπροστά σε ένα πρόβλημα που όμοιό του δεν είχαν αντιμετωπίσει. Χιλιάδες χρήστες αναζητούσαν στη μηχανή αναζήτησής της Google το φόρεμα και τον τρόπο που το φόρεσε η Τζένιφερ Λόπεζ.
Ωστόσο, η μηχανή αναζήτησης δεν ήταν τόσο προηγμένη όπως είναι σήμερα. Οι αναζητήσεις έδιναν στον χρήστη μόνο αποτελέσματα σελίδων και όχι και φωτογραφιών ή βίντεο. «Οταν λανσάραμε την Google, ο κόσμος ήταν ενθουσιασμένος με όσα μπορούσε να βρει για σχεδόν οτιδήποτε πληκτρολογούσε. Ηταν καλύτερο από οτιδήποτε άλλο, όμως δεν ήταν τέλειο με βάση τα σημερινά στάνταρντ», σημείωνε σε παλιότερη συνέντευξή του ο διευθυντής της Google, Ερικ Σμίντ.
Μέχρι την ημέρα που η Τζένιφερ Λόπεζ πήγε στα Grammy με το πράσινο φόρεμα. «Εκείνη την εποχή ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Αλλά δεν είχαμε την τεχνολογία να παρέχουμε στους χρήστες αυτό ακριβώς που αναζητούσαν», θυμάται ο Σμιντ, που εξηγεί πως όλοι ήθελαν να δουν μια εικόνα με την Jlo να φορά το φόρεμα.
Και εγένετο... Google Images. Στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις αμέτρητες αναζητήσεις των χρηστών για την Τζένιφερ Λόπεζ, τα λαμπερά μυαλά της Google συνέλαβαν την ιδέα της αναζήτησης για εικόνες που όλοι γνωρίζουμε σήμερα.