Τι κι αν πέρασαν 19 χρόνια από τότε, η Τζένιφερ Λόπεζ μπορεί να περιφανεύεται πως, πρώτον, μπορεί να φορέσει το ίδιο φόρεμα - και ακόμη πιο αποκαλυπτικό - και δεύτερον, πως είναι ο λόγος που όλοι μας μπορούμε να αναζητούμε εικόνες στην Google.
Η εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στο κλείσιμο της νέας κολεξιόν Versace, Άνοιξη/Καλοκαίρι, η οποία και παρουσιάστηκε την Παρασκευή στο Μιλάνο, κατάφερε ακριβώς εκείνο που ήθελε η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου, Ντονατέλα Βερσάτσε: Να μιλούν όλοι στο διαδίκτυο για την εμφάνισή της...
Το πράσινο αέρινο φόρεμα, με το ιδιαίτερο print, που από την πρώτη στιγμή απέκτησε δικό του όνομα ως «φόρεμα της ζούγκλας» (jungle dress) επέστρεψε στην πασαρέλα του Μιλάνο για να θυμίσει πως η μόδα κάνει κύκλους, αλλά και για να καταδείξει τη δύναμη της... εικόνας.
Η εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ στα Grammy το 2000
Το απόλυτο σύμβολο του σεξ, η Τζένιφερ Λόπεζ είχε τολμήσει το φόρεμα αυτό, με ορισμένες παραλλαγές, για την εμφάνισή της στα μουσικά βραβεία Grammy πριν από 19 ολόκληρα χρόνια. Μπορεί τότε οι γοφοί της να καλύπτονταν από το λεπτεπίλεπτο φόρεμα, ωστόσο ένα στοιχείο παρέμενε ίδιο. Το βαθύ ντεκολτέ που αποκάλυπτε ως και τον αφαλό της τραγουδίστριας και «σκανδάλιζε» τους θαυμαστές της.
«Ο κόσμος σταμάτησε, όλοι ήθελαν να δουν αυτό το φόρεμα... είμαι περήφανη που εμπνεύσαμε το Google Images» σημείωνε η Ντονατέλα Βερσάτσε για την θρυλική πλέον εμφάνιση του 2000 – τόσο που το φόρεμα τοποθετήθηκε στο μουσείο των μουσικών βραβείων Grammy στο Λος Άντζελες – και δικαιολογώντας εν μέρει την επιλογή της να κλείσει την κολεξιόν με την Τζένιφερ Λόπεζ.
Διαβάζοντας για το κλείσιμο της επίδειξης μόδας, μάθαμε πως τα φώτα χαμήλωσαν και στις οθόνες εμφανίστηκε μια σελίδα αναζήτησης της Google. Στη συνέχεια, η Τζένιφερ βγήκε στην πασαρέλα, ανάμεσα στους παρευρισκόμενους που χειροκροτούσαν όρθιοι την Λατίνα σταρ.
Πώς η εμφάνιση της Τζένιφερ Λόπεζ επηρέασε την Google
Ας έρθουμε όμως στο δια ταύτα. Η μηχανή αναζήτησης της Google βρισκόταν στα πρώτα της βήματα, ενώ και η πρόσβαση στο διαδίκτυο εν γένει δεν ήταν τόσο εύκολη, όσο είναι σήμερα το 2000. Όταν λοιπόν η Τζένιφερ Λόπεζ εμφανίστηκε στα grammy με το αποκαλυπτικό φόρεμα, οι υπεύθυνοι της Google βρέθηκαν μπροστά σε ένα πρόβλημα που όμοιό τους δεν είχαν αντιμετωπίσει. Χιλιάδες χρήστες αναζητούσαν στην μηχανή αναζήτησής της Google το φόρεμα και τον τρόπο που το φόρεσε η Τζένιφερ Λόπεζ.
Ωστόσο, η μηχανή αναζήτησης δεν ήταν τόσο προηγμένη όπως είναι σήμερα. Οι αναζητήσεις έδιναν στον χρήστη μόνο αποτελέσματα σελίδων και όχι και φωτογραφιών ή βίντεο όπως σήμερα. «Όταν λανσάραμε την Google, ο κόσμος ήταν ενθουσιασμένος με όσα μπορούσε να βρει για σχεδόν οτιδήποτε πληκτρολογούσε. Ήταν καλύτερο από οτιδήποτε άλλο, όμως δεν ήταν τέλειο με βάση τα σημερινά στάνταρντ» σημείωνε σε παλιότερη συνέντευξή του ο διευθυντής της Google Έρικ Σμίντ.
Μέχρι την ημέρα που η Τζένιφερ Λόπεζ πήγε στα Grammy με το πράσινο φόρεμα. «Εκείνη την εποχή, ήταν η πιο δημοφιλής αναζήτηση που είχαμε δει ποτέ. Αλλά δεν είχαμε την τεχνολογία να παρέχουμε στους χρήστες αυτό ακριβώς που αναζητούσαν» θυμάται ο Σμιντ, που εξηγεί πως όλοι ήθελαν να δουν μια εικόνα με την Jlo να φορά το φόρεμα.
Και εγένετο... Google Images. Στην προσπάθειά τους να ανταποκριθούν στις αμέτρητες αναζητήσεις των χρηστών για την Τζένιφερ Λόπεζ, τα λαμπερά μυαλά της Google συνέλαβαν την ιδέα της αναζήτησης για εικόνες που όλοι γνωρίζουμε σήμερα.