Αντικείμενο τρολαρίσματος έχει γίνει η καμπάνια για τη συνεργασία του διάσημου οίκου μόδας Gucci με την εταιρεία The North Face.
Τι δείχνει η καμπάνια; Μοντέλα να κάνουν πεζοπορία στα βουνά φορώντας, φούστες, φορέματα και κάποιες φορές τακούνια.
Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που ανέβηκαν στο Instagram από τις εταιρείες και στις οποίες βλέπουμε μοντέλα που κάνουν κάμπινγκ, να έχουν συνδυάσει μπουφάν, με πέδιλα ή γόβες και κομψές δερμάτινες τσάντες, έχουν γεμίσει με αρνητικά σχόλια.
Η συνεργασία, πάντως, δεν φάνηκε να ενθουσιάζει όλους τους φαν των δύο εταιρειών και ειδικά της The North Face, με κάποιους να σχολιάζουν στο λογαριασμό της εταιρείς τη συνεργασία με τη Gucci, ως «ξεπούλημα»:
Ένας χρήστης έγραψε χαρακτηριστικά: «Το πρόβλημά μου είναι, ότι μια μάρκα που μου άρεσε, αισθάνθηκε την ανάγκη να συνεργαστεί με μια υπερτιμημένη μάρκα μόδας και να χρησιμοποιήσει υπερπληρωμένα μοντέλα χωρίς ιδιαίτερο ταλέντο, σε μια διαφήμιση που φορούν ακατάλληλα και γελοία ρούχα, ενώ προσποιούνται ότι βρίσκονται σε περιπέτεια».
«Αιωνία η μνήμη, μιας κάποτε περήφανης και σεβαστής outdoor εταιρείας», έγραψε κάποιος, με έναν άλλο να σχολιάζει πως «Κάποιος στο μάρκετινγκ χρειάζεται να απολυθεί για αυτήν την καταστροφή» και ακόμα έναν να λέει πως «Αν αυτό είναι αλήθεια, δεν νομίζω ποτέ να αγοράσω ξανά προϊόντα της North Face».
Η συνεργασία προωθήθηκε και από το μοντέλο Pixie Geldof, η οποία δημοσίευσε μια φωτογραφία της, στην οποία φορά ένα πράσινο γιλέκο, με ένα τεράστιο λογότυπο των North Face / Gucci. Αλλά και αυτή επικρίθηκε από ορισμένους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που δεν εντυπωσιάστηκαν με τη συνεργασία των δύο μεγάλων brand.
Στον ιστότοπο του οίκου Gucci, αναφέρεται το εξής για τη συνεργασία: «Μια συνεργασία που συνδέει δύο μάρκες με παρόμοια ιστορία και αξίες, το The North Face x Gucci γιορτάζει το πνεύμα της εξερεύνησης».
Η North Face ιδρύθηκε στις ΗΠΑ το 1966 για να προμηθεύει ορειβάτες και και το λογότυπό της απεικονίζει έναν θόλο από γρανίτη στο Εθνικό Πάρκο Yosemite.