Η επιτυχία της «Barbie» σε αριθμούς: Το μάρκετινγκ για την ταινία... ξεπέρασε το κόστος δημιουργίας της - iefimerida.gr

Η επιτυχία της «Barbie» σε αριθμούς: Το μάρκετινγκ για την ταινία... ξεπέρασε το κόστος δημιουργίας της

Σκηνή από την ταινία Barbie
Σκηνή από την ταινία Barbie
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η ταινία «Barbie» σπάει τα ταμεία στις κινηματογραφικές αίθουσες τις πρώτες δύο εβδομάδες της κυκλοφορίας της.

Τραγούδια, memes, ρούχα αφιερωμένα στη Barbie, μέχρι και θεματικά πάρτι διοργανώθηκαν για την προώθηση της ταινίας της Γκρέτα Γκέργουικ.

Δημοσίευμα του περιοδικού «Variety» αναφέρει πως τα χρήματα που δόθηκαν για το μάρκετινγκ της ταινίας, ήταν πολύ περισσότερα από το κόστος για την δημιουργία της.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η προώθηση της ταινίας και το μάρκετινγκ γύρω από αυτή κόστισε 150 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η δημιουργία της ταινίας έφτασε στα 145 εκατομμύρια, κάτι που δικαιολογεί και την φρενίτιδα με την συγκεκριμένη ταινία, από την πρώτη ημέρα προβολής της.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ barbie ταινία μάρκετινγκ Χόλιγουντ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ