Ο 12χρονος εικονογράφος που έκανε τις «μουντζούρες» του επάγγελμα και τον κάλεσαν να διακοσμήσει τους τοίχους εστιατορίου, τώρα υπέγραψε συμφωνία με τη Nike.
Αυτό επιβεβαίωσε το πρακτορείο του στο CNN την Τετάρτη, όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του, το αμερικανικό δίκτυο.
Ο λόγος για τον μικρό Τζο Γουέιλ, γνωστός ως «The Doodle Boy» στα social media, ο οποίος θα συνεργαστεί με το αθλητικό brand «σε ορισμένα ειδικά έργα».
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που επιβεβαιώνουμε ότι ο Τζο είναι πλέον μέλος της οικογένειας της Nike», δήλωσε στο CNN το πρακτορείο του, Loveblood Creative, σε γραπτή δήλωση.
«Είναι πραγματικά μια μοναδική σχέση που ενώνει το ταλέντο του Τζο και την αγάπη του για τον αθλητισμό για να εμπνεύσει άλλους να διασκεδάσουν και να κάνουν αυτό που αγαπούν».
«Ο Τζο είναι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα ενταχθεί στην οικογένεια της Nike, λατρεύει τo brand», είπε ο πατέρας του Τζο, Γκρέγκορι Γουέιλ, στο CNN.
«Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για αυτόν, καθώς αγαπά τόσο τον αθλητισμό όσο και τη δημιουργικότητα και η συνεργασία με τη Nike θα του δώσει την ευκαιρία να αγκαλιάσει και τα δύο».
Ο Τζο δημοσιεύει τα έργα του στους 125.000 ακόλουθούς του στο Instagram. Πέρυσι είχε την πρώτη του ατομική έκθεση στη Soden Collection, μια γκαλερί τέχνης στη γενέτειρά του πόλη Shrewsbury, στην κεντρική Αγγλία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της γκαλερί.
Το καλλιτεχνικό του έργο επιδοκιμάστηκε από τον πρίγκιπα Γουίλιαμ και τη σύζυγό του, Κέιτ Μίντλετον, μετά τον σχεδιασμό μιας εικονογράφησης της περιοδείας τους με το βασιλικό τρένο τον Δεκέμβριο του 2020.
Σε μια ανάρτησή τους στον επίσημο λογαριασμό τους στο Twitter εκείνη την εποχή τον ευχαρίστησαν λέγοντας, «συνέχισε την εξαιρετική δουλειά!».
Αυτά που αρέσουν περισσότερο στον Τζο να σχεδιάζει, είναι οι εξωγήινοι, τα τέρατα και το φαγητό, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του. Έχει δημιουργήσει χαρακτήρες όπως η «Praying Turtle», ο «Cool Dog» και το «Backpack kid».