Το «Παιχνίδι του Καλαμαριού», τρία χρόνια μετά την πρώτη προβολή του, αποδεικνύεται επιτυχημένα ανθεκτικό.
Όπως αναμενόταν, η δεύτερη σεζόν του «Squid Game» σημείωσε άμεση και τεράστια επιτυχία. Η 2η σεζόν έκανε το ντεμπούτο της με 68 εκατομμύρια προβολές τις πρώτες τέσσερις ημέρες διάθεσής της - περισσότερες από όσες έχει πετύχει οποιαδήποτε άλλη σειρά του Netflix στην εβδομάδα πρεμιέρας της, ξεπερνώντας το ρεκόρ που είχε κάνει το «Wednesday» με 50,1 εκατομμύρια προβολές το 2022.
Η δεύτερη σεζόν προστέθηκε επίσης στη λίστα του Netflix με τους πιο δημοφιλείς μη αγγλόφωνους τηλεοπτικούς τίτλους όλων των εποχών στο Νο 7, η οποία μετράται στις πρώτες 91 ημέρες προβολής κάθε σειράς.
Η 1η σεζόν του «Squid Game» βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή αυτής της λίστας με 265,2 προβολές, αλλά η 2η σεζόν έχει αρκετό χρόνο για να την ξεπεράσει.
Φυσικά, αυτό έκανε το «Squid Game» Season 2 τον τίτλο με τις περισσότερες προβολές στο Netflix την εβδομάδα 23-29 Δεκεμβρίου. Η 1η σεζόν είδε επίσης ένα νέο, ανανεωμένο ενδιαφέρον από τους χρήστες της πλατφόρμας, καταγράφοντας το Νο. 3 των μη αγγλόφωνων τηλεοπτικών σειρών της εβδομάδας με 8,1 εκατομμύρια προβολές.
Ο δεύτερος πιο δημοφιλής τίτλος της εβδομάδας συνολικά ήταν η ταινία «Carry-On» με τον Taron Egerton (34,9 εκατομμύρια προβολές), ακολουθούμενη από την ταινία «The Six Triple Eight» (23,3 εκατομμύρια προβολές) σε σκηνοθεσία Tyler Perry.
Η δεύτερη σεζόν του Squid Game, μιας από τις πιο επιτυχημένες σειρές του Netflix, επέστρεψε στη διάσημη πλατφόρμα streaming, στις 26 Δεκεμβρίου 2024.
Σε αυτή η σεζόν συνεχίζεται η ιστορία του Παίκτη 456, ο οποίος παίρνει τολμηρά βήματα για να διαλύσει την επικίνδυνη οργάνωση.
Η νοτιοκορεατική σειρά έγινε παγκόσμιο φαινόμενο όταν προβλήθηκε για πρώτη φορά το 2021.