Με αφορμή την πρεμιέρα της 2ης σεζόν της παγκόσμιας επιτυχίας «Squid Game», η Google συμμετέχει με τον δικό της τρόπο στα θανάσιμα παιχνίδια της σειράς.
Για να παίξετε το παιχνίδι, για το οποίο το Netflix συνεργάστηκε με την Google Search, γράψτε «Squid Game» στο Google και πατήστε τον καφέ φάκελο που εμφανίζεται στο κάτω μέρος της οθόνης.
Πώς παίζεται το παιχνίδι
Το παιχνίδι της Google Search περιλαμβάνει την πρόκληση κόκκινο φως-πράσινο φως από τη σειρά, με τη δολοφονική κούκλα κινουμένων σχεδίων Young-Hee.
Στο παιχνίδι, πρέπει να προωθήσετε μια σειρά από έξι διαγωνιζόμενους με αθλητικές φόρμες προς τα εμπρός (πατώντας τον μπλε κύκλο), ενώ το κεφάλι της Young-Hee είναι στραμμένο μακριά. Πρέπει να τους σταματήσετε πριν γυρίσει (πατώντας το κόκκινο «x»)- αν δεν το κάνετε, χάνετε έναν από τους παίκτες σας, ο οποίος διαλύεται με στον αέρα αντί να πυροβοληθεί και να σκοτωθεί όπως στη σειρά.
Αν κάποιος από τους διαγωνιζόμενους σας καταφέρει να περάσει τη γραμμή του τερματισμού χωρίς να αποκλειστεί, θα ανταμειφθείτε με μια βροχή από κομφετί. Αν όμως και οι έξι παίκτες καταστραφούν...ας πούμε ότι η μηχανική κούκλα δεν είναι ευχαριστημένη.
Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο και λειτουργεί τόσο σε προγράμματα περιήγησης ιστού για υπολογιστές όσο και για κινητά.
Εκτός από το παιχνίδι της Google, στις 17 Δεκεμβρίου, το Netflix κυκλοφόρησε το παιχνίδι μάχης για πολλούς παίκτες «Squid Game: Unleashed» και το έδωσε δωρεάν για όλους, ξεφεύγοντας από τη συνήθη στρατηγική του να κάνει τα παιχνίδια του διαθέσιμα αποκλειστικά στους συνδρομητές του Netflix.
Η 2η σεζόν του «Squid Game» («Το Παιχνίδι του Καλαμαριού» στα ελληνικά) κάνει πρεμιέρα στο Netflix παγκοσμίως στις 26 Δεκεμβρίου. Η πλατφόρμα streaming έχει ανανεώσει τη σειρά για τρίτη και τελευταία σεζόν, η οποία θα κάνει πρεμιέρα το 2025.