Μπαράζ στρατηγικών συναντήσεων του Νίκου Χαρδαλιά στο Παρίσι για την ενίσχυση του τουρισμού στην Αττική - iefimerida.gr

Μπαράζ στρατηγικών συναντήσεων του Νίκου Χαρδαλιά στο Παρίσι για την ενίσχυση του τουρισμού στην Αττική

Νίκος Χαρδαλιάς
Στο Παρίσι ο Νίκος Χαρδαλιάς με στόχο την προβολή της Αττικής /Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Πλήθος επαφών είχε ο Νίκος Χαρδαλιάς στο Παρίσι, με στόχο την ανάδειξη της Αττικής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού

Ο Περιφερειάρχης πραγματοποίησε σειρά στρατηγικών συναντήσεων στο Παρίσι, στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης International & French Travel Market (IFTM) «Top Resa 2024», όπου η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσκεψη στα γραφεία του Euronews με φόντο την προβολή της Αττική σε διεθνές επίπεδο

Ειδικότερα, ο κ. Χαρδαλιάς επισκέφθηκε τα γραφεία του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου Euronews, όπου συναντήθηκε με την International Sales Director του σταθμού, κα Sabine Troccaz.

Στόχος της συνάντησης ήταν η προβολή της Αττικής μέσα από ποικίλα μέσα (τηλεοπτικά, ψηφιακά και social media), με τις δύο πλευρές να καταλήγουν σε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας έως το 2028.

Στο πλαίσιο αυτό, εξετάστηκε το ενδεχόμενο οργάνωσης μιας μεγάλης καμπάνιας για την προβολή της Αττικής, ως προορισμού επισκεπτών και τους 12 μήνες του έτους και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνάντηση με τον μεγαλύτερο Tour operator της Γαλλίας

Ο Περιφερειάρχης συναντήθηκε επίσης με τον μεγαλύτερο Tour operator της Γαλλίας, την εταιρεία FRAM, και τον εκπρόσωπό της, κ. Folco Aloisi. Στόχος της συνάντησης ήταν η ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική, η αύξηση της μέσης δαπάνης και του χρόνου παραμονής των Γάλλων επισκεπτών στη χώρα μας, με έμφαση στον γαστρονομικό πλούτο, τα πολιτιστικά δρώμενα και τις διαδρομές της Αττικής, καθώς επίσης και στην επιπλέον ανάδειξη των κοσμοπολίτικων νησιών του Αργοσαρωνικού.

Επαφές για πτήσεις από Μπορντό και Μασσαλία προς Αθήνα

Ακολούθως, σε συνάντηση εργασίας με τον Chief Commercial Officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, κ. Nikolas Henion, εξετάστηκε η δυνατότητα προσθήκης δύο νέων πτήσεων, από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη σύνδεση της γαλλικής αγοράς με την Αττική και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε τουρίστες από τη Γαλλία.

Ο κ. Χαρδαλιάς συναντήθηκε επίσης με τον Marketing Planning Manager της Air France, κ. Frederic Ribe, σε μια συνάντηση που ως βασικό θέμα είχε την προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης μεταξύ Αθήνας-Παρισιού. Πτήση η οποία προστίθεται από τις αρχές Νοεμβρίου του 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συζήτηση επίσης επικεντρώθηκε στη δυνατότητα περαιτέρω ενίσχυσης της τουριστικής προβολής της Αττικής, μέσω των sites, newsletters και των digital δικτύων της αεροπορικής εταιρείας, εξασφαλίζοντας την όσο μεγαλύτερη προσέλκυση Γάλλων επισκεπτών κάθε εποχή του έτους.

Η μεγάλη επένδυση της DATA4 GROUP στην Παιανία

Επιπλέον εξίσου σημαντική ήταν η συνάντηση που πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής με τον CEO της DATA4 GROUP κ. Olivier Micheli, στον απόηχο της μεγάλης επένδυσης της γαλλικής εταιρίας στην περιοχή της Παιανίας, η οποία αφορά στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου Κέντρο δεδομένων (Data Center). Σημειώνεται ότι ο όμιλος λειτουργεί μερικά από τα πιο ισχυρά campus στην Ευρώπη, με την επένδυση στην Ελλάδα να αγγίζει τα 500 εκατ. ευρώ.

Οι κ. Χαρδαλιάς και Micheli συζήτησαν εκτενώς για την εν λόγω επένδυση και τον προγραμματισμό κατασκευής του έργου, που θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας και αναμένεται να θεμελιωθεί στα μέσα Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής, του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και μελών του Υπουργικού Συμβουλίου.

Συνέντευξη του Νίκου Χαρδαλιά σε γαλλικό περιοδικό, με στόχο την προβολή της Αττικής

Κατά την επίσκεψή του στο Παρίσι, ο κ. Χαρδαλιάς παραχώρησε επίσης συνέντευξη σε ένα από τα κορυφαία γαλλικά περιοδικά, το εμβληματικό Quotidiene και στον δημοσιογράφο κ. Frederic de Poligny. Στη συνέντευξή του, ανέδειξε τον κεντρικό ρόλο της Αττικής ως οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας, επισημαίνοντας ότι η περιοχή προσφέρει ένα πλήρες τουριστικό προϊόν που περιλαμβάνει ιστορία, πολιτισμό, γαστρονομία, ψυχαγωγία, και φυσικές ομορφιές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα, προσκάλεσε τον κ. Poligny να επισκεφθεί την Αττική την ερχόμενη άνοιξη, ώστε να γνωρίσει από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της.

Επαφή με εκδοτικό οίκο για διαρκή ανάδειξη της Αττικής στη Γαλλία

Επιπλέον, ο Περιφερειάρχης Αττικής είχε επαφές με την εκπρόσωπο του εκδοτικού οίκου «Les editions d’ailleurs», κα Caroline Prost, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητήθηκε επίσης η προβολή της Αττικής καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, εξετάστηκε το ενδεχόμενο ενίσχυσης της προβολής του λεκανοπεδίου μέσω του γνωστού γαλλόφωνου περιοδικού Desirs de Voyages, που απευθύνεται σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.

Οι συναντήσεις του κ. Χαρδαλιά στο Παρίσι αποτελούν ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Αττικής και την προώθηση των μοναδικών πλεονεκτημάτων της ως σύγχρονου και κοσμοπολίτικου προορισμού. Με στόχο την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών, η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει να εδραιώνει τη θέση της στον διεθνή τουριστικό χάρτη, επιδιώκοντας τη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξή της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ