«Θετική εξέλιξη για την ευκολότερη και ταχύτερη μετακίνηση των πολιτών» χαρακτήρισε τους τρεις νέους σταθμούς του μετρό ο τομεάρχης Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Γκόκας.
Ο Χρήστος Γκόκας, σε ανακοίνωση που εξέδωσε για τη λειτουργία των τριών νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά, αναφέρθηκε στη βελτίωση της καθημερινότητας χιλιάδων πολιτών, όπως και στη μείωση της κυκλοφορίας, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει πως «το ΜΕΤΡΟ της Αττικής έχει τη σφραγίδα των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Χρήστου Γκόκα:
«Κάθε νέο τμήμα του ΜΕΤΡΟ που παραδίδεται προς χρήση στους πολίτες αποτελεί θετική εξέλιξη για την ευκολότερη, πιο άνετη και ταχύτερη μετακίνησή τους.
Η λειτουργία των τριών σταθμών της Γραμμής 3, που εγκαινιάστηκαν, ''Μανιάτικα'', ''Πειραιάς'', ''Δημοτικό Θέατρο'', βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής των κατοίκων και τη λειτουργία του πυκνοκατοικημένου, δεύτερου μεγάλου αστικού κέντρου της Αττικής, του Πειραιά, με ταυτόχρονη μείωση της κυκλοφορίας και των αρνητικών επιπτώσεων στο περιβάλλον.
Το έργο του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά, που εγκαινιάστηκε σήμερα, ξεκίνησε το 2012, είναι έργο πνοής για τον Πειραιά και την ευρύτερη περιοχή, και όχι μόνο, και συνδέει επίσης το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο ''Ελ. Βενιζέλος''.
Γκόκας: Το Μετρό της Αττικής έχει τη σφραγίδα των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ
»Το μετρό της Αττικής είναι έργο-σταθμός, που έχει τη σφραγίδα των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, με τα πρώτα τμήματά του, που κατασκευάστηκαν και δόθηκαν στην κυκλοφορία. Είναι έργο που συνεχίζεται από όλες τις κυβερνήσεις, όπως οφείλουν. Με τη συμβολή όσων εργάστηκαν και εργάζονται σ' αυτό, επιστήμονες, τεχνικοί, εργάτες.
Το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό έργο στο λεκανοπέδιο, το ΜΕΤΡΟ, είναι έργο που ανήκει στο λαό της Αττικής. Δεν χωρούν σε αυτό το έργο πολιτικές μικρότητες, ούτε η προσπάθεια οικειοποίησής του από την κυβέρνηση.
Γκόκας: Πρέπει άμεσα να προχωρήσει η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, που καθυστερεί
»Για τον Πειραιά πρέπει άμεσα να προχωρήσει η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, που καθυστερεί.
Το ΜΕΤΡΟ πρέπει να συνεχιστεί με σχεδιασμό και εξασφάλιση της χρηματοδότησής του, ώστε να επεκταθεί και στην υπόλοιπη Δυτική και Ανατολική Αττική. Για να έχουν στη διάθεσή τους και οι συμπολίτες μας σε αυτές τις περιοχές τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτό το μεταφορικό μέσο».