Μήπως το άνοιγμα εκ νέου του καταστήματος Hermes στην Κίνα, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω κορωνοϊού, αποτελεί βαρόμετρο των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν σε μάρκες πολυτελείας μετά την πανδημία;
Η ναυαρχίδα του γαλλικού οίκου Hermès στην περιοχή Γκουανγκζού πέτυχε πωλήσεις 2,7 εκατομμυρίων δολαρίων με το άνοιγμά του ξανά αυτό το Σαββατοκύριακο, σύμφωνα με το περιοδικό Women’s Wear Daily. Κι αυτό το ποσό πιστεύεται πως είναι το υψηλότερο ημερήσιο κέρδος για μία μόνο μπουτίκ στην Κίνα, προσφέροντας ελπίδα στους πολυτελείς οίκους αλλά και τους λιανοπωλητές για μια οικονομική ανάκαμψη τους επόμενους μήνες.
Οι φωτογραφίες από τις μανιώδεις αγορές επιβεβαιώνουν το τρελό ποσό
Το WWD σημειώνει πως παρόλο που ο οίκος Hermès δεν επαλήθευσε αυτό το ποσό, μια σειρά από VIP αγοραστές τεκμηρίωσαν τις πανάκριβες αγορές τους, σε πολλές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Weibo και Xiaohongshu, ενισχύοντας το ενδεχόμενο να ισχύει.
Το Γκουανγκζού είναι η πρωτεύουσα της επαρχίας Γκουανγκντόνγκ, η οποία είναι η πιο εύπορη της Κίνας. Κι αυτό το νέο δεδομένο, το καθιστά ένα ενδιαφέρον πεδίο δοκιμών για το πώς θα αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών – και ιδίως των πλουσίων – όταν αρθούν τα περιοριστικά μέτρα λόγω κορωνοϊού.
«Αυτό το άνοιγμα επιβεβαιώνει την δέσμευση του οίκου Hermès στην Νότια Κίνα και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για τον παρισινό οίκο στο Γκουανγκζού, όπου είναι παρόν από το 2004» ανέφερε ο οίκος Hermes σε δήλωσή του.
Αυτό το συγκεκριμένο κατάστημα Hermès – στο οποίο παλαιότερα στεγαζόταν ο οίκος Prada – έχει έκταση 500 τετραγωνικών μέτρων με μια μινιμαλιστική πρόσοψη σχεδιασμένη ώστε να αναδεικνύει την τοπική κατασκευαστική παράδοση, με την χρήση τούβλων.
Μια πελάτης, που ταυτοποιήθηκε μόνο με το όνομα Ατόμνιου, δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκτενώς σχετικά με τις αγορές της, ισχυριζόμενη πως είχε ξοδέψει 142.124 δολάρια στον οίκο Hermes εκείνη την ημέρα. Οι αγορές της περιελάμβαναν μία μαύρη τσάντα Birkin – διάσημο προϊόν του οίκου – καθώς και ρούχα και παπούτσια.