Στα χρόνια της κρίσης η εγχώρια αγορά γύρου γνώρισε «εκρηκτικούς» ρυθμούς ανάπτυξης καθώς τα παραδοσιακά ελληνικά πιάτα όπως ο γύρος και το σουβλάκι αποτέλεσαν μια χορταστική και οικονομική επιλογή.
Ωστόσο τα τελευταία χρόνια η επιτυχία του ελληνικού γύρου γίνεται και… διεθνής. Οι προσπάθειες των ελληνικών εταιρειών για κατάκτηση των ξένων αγορών, φαίνεται να αποδίδουν, αφού ο γύρος, εκτός από την Κεντρική Ευρώπη, σε χώρες όπως η Γερμανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία και την Γαλλία, έχει φτάσει να εξάγεται σε Βρετανία, Σουηδία, Βαλκάνια και χώρες της Βαλτικής. Παράλληλα σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία και στην αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού με παρουσία στις ΗΠΑ, τον Καναδά, και τον Παναμά, ενώ εξάγεται και στις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Κατάρ.
Διαβάστε αναλυτικά στο economistas.gr για τις εξελίξεις στην αγορά γύρου, τις εξαγωγές και ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν.