Βράδυ Τετάρτης και οι φανατικοί της σειράς «Άγριες Μέλισσες» χάρισαν στο πρόγραμμα την πρώτη θέση στην τηλεθέαση, με μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Τηλεθέαση: Η μάχη των πρωινάδικων και η... σφήνα του Γιώργου Λιάγκα
Τηλεθέαση: Αγρια κόντρα για «Αγριες Μέλισσες» και GNTM 2
Με όλους τους τηλεθεατές, αλλά και τους χρήστες του Twitter να περιμένουν ανυπόμονα το χαστούκι της Λενιώς στον Κωνσταντή, οι «Άγριες Μέλισσες» σάρωσαν τα πάντα στην τηλεθέαση, φτάνοντας ποσοστό 30,1% στις ηλικίες 18-54. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen, η σειρά εποχής του ANT1, άγγιξε το τελευταίο τέταρτο προβολής της, ποσοστό τηλεθέασης 34,7%.
Υψηλή τηλεθέαση και για το 2night Show
Η φόρα από τις «Άγριες Μέλισσες», αλλά και ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος από τη σειρά που βρέθηκε καλεσμένος της εκπομπής, φούσκωσαν τα πανιά της τηλεθέασης και για το The2NightShow του Γρηγόρη Αρναούτογλου που ακολούθησε.
Το βραδινό Talk Show σημείωσε τηλεθέαση 28,6% στις ηλικίες 18-54, την ώρα που η ανταγωνιστική εκπομπή του, τα «Μεσάνυχτα» στον ALPHA περιορίζοντας σε ποσοστό 11,6%.
Η τηλεθέαση στην Prime Time
Αν τώρα κοιτάξουμε τα ποσοστά τηλεθέασης πριν από τις «Άγριες Μέλισσες» θα δούμε πως το τηλεοπτικό κοινό μοιράστηκε μεταξύ των επιλογών του σε ελληνικές σειρές και άλλα προγράμματα. Έτσι, η κωμική σειρά «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» επικράτησε με ποσοστό 18,7%, έναντι 15,5% για το καθημερινό σίριαλ του ΑΝΤ1, «Αν Ήμουν Πλούσιος».
Το διπλό επεισόδιο των «8 Λέξεων» που ξεκίνησε στις 21.00 και ολοκληρώθηκε στις 23.00 περιορίστηκε σε τηλεθέαση 12,3% στα νεανικά κοινά. Στη μάχη της τηλεθέασης και το ταξιδιωτικό παιχνίδι του STAR, Globetrotters. Η εκπομπή που κερδίζει το Twitter με τα σπαρταριστά της στιγμιότυπα, εξασφάλισε για το STAR, ποσοστό 14,9%.
Τέλος, η κωμωδία του ΑΝΤ1, «Μην Ψαρώνεις» στις 22.00, σημείωσε τηλεθέαση 17,5%, την ώρα που απέναντι το δραματικό σίριαλ του ALPHA, «Έρωτας Μετά» σημείωνε ποσοστό 14,1%.