Σε ντέρμπι για γερά νεύρα εξελίσσεται το βράδυ της Δευτέρας στην τηλεθέαση, ανάμεσα στο GNTM 2 και την σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες».
Το ραβασάκι της Nielsen έδειξε πως τα δύο προγράμματα που έχουν αγαπήσει τόσο οι τηλεθεατές, κατέληξαν σε ισοπαλία στην τηλεθέαση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση τηλεθέασης, τόσο οι «Άγριες Μέλισσες«, όσο όμως και το GNTM κατέγραψαν χθες τηλεθέαση 26,6%.
Ισοπαλία στην τηλεθέαση
Καθώς τα δύο προγράμματα δεν έχουν την ίδια διάρκεια, αφού το GNTM 2 προβάλλεται από τις 21.00 μέχρι τις 23.30 ενώ οι «Άγριες Μέλισσες» από τις 22.45 ως τις 23.00, έχει ενδιαφέρουν να παρακολουθήσουμε την τηλεθέαση που σημείωσαν ανά τέταρτο την ώρα που έπαιζαν απέναντι.
Στο πρώτο μισάωρο, το GNTM 2 βρέθηκε πρώτο με 26,5% και 23,8% αντίστοιχα, έναντι 20,4% και 22,7% για τις «Άγριες Μέλισσες». Στη συνέχεια όμως, η σειρά του ΑΝΤ1 πέρασε μπροστά με 27,3%, έναντι 23,7% για το GNTM. Η σειρά εκτοξεύτηκε στο 36% λίγο πριν το φινάλε του επεισοδίου και αφού είχε ολοκληρωθεί το GNTM.
Χαμηλές πτήσεις στην τηλεθέαση για «Έρωτας Μετά» και «8 Λέξεις»
Όσο για τον ανταγωνισμό, οι σειρές στον ALPHA και τον ΣΚΑΙ μοιάζουν να «συνθλίβονται» στις συμπληγάδες που έχουν το όνομα «Άγριες Μέλισσες» και GNTM. Συγκεκριμένα η κωμική σειρά «Σπίτι είναι...» στις 21.00 στον ALPHA κατέγραψε τηλεθέαση 11,6% στο νεανικό κοινό και ακολούθησε το δραματικό σίριαλ «Έρωτας μετά» με 11,9%.
Χαμηλά κινήθηκε σε τηλεθέαση και το διπλό επεισόδιο της σειράς «8 Λέξεις» στον ΣΚΑΙ, που σε όλη τη διάρκεια της προβολής του σημείωσε ποσοστό 10,8%. Οι εκτιμήσεις αυτές ενδέχεται να αλλάξουν, καθώς πρόκειται για τις πρώτες πρωινές τηλεθεάσεις της Nielsen.