Η KFC αλλάζει, δεν προτρέπει πια τους πελάτες της να… «γλείφουν τα δάχτυλά τους» -Το νέο σλόγκαν λόγω κορωνοϊού - iefimerida.gr

Η KFC αλλάζει, δεν προτρέπει πια τους πελάτες της να… «γλείφουν τα δάχτυλά τους» -Το νέο σλόγκαν λόγω κορωνοϊού

Καλάθι με φτερούγες κοτόπουλου από τα KFC, με το κλασικό σλόγκαν «τόσο καλό, που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου» / Φωτογραφία: Shutterstock
Καλάθι με φτερούγες κοτόπουλου από τα KFC, με το κλασικό σλόγκαν «τόσο καλό, που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου» / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η αλυσίδα ταχυφαγείων KFC σβήνει το βασικό της σλόγκαν σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τους πελάτης της να συμμορφωθούν στα μέτρα υγιεινής για τον κορωνοϊό.

Η διάσημη αλυσίδα Fast Food που ετοιμάζει κάθε λογής εδέσματα με βάση το τηγανητό κοτόπουλο λάνσαρε τη Δευτέρα ένα νέο teaser, στο οποίο θολώνει το βασικό της σλόγκαν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι συσκευασίες με τις πικάντικες φτερούγες, αλλά και η μαρκίζα σε πολλά από τα καταστήματα της KFC συνοδεύονταν από τη φράση «τόσο καλό, που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου».

Ωστόσο, σε μια εποχή που η προσωπική υγιεινή, το τακτικό πλύσιμο των χεριών και η αποφυγή επαφής με το πρόσωπο αποτελούν σημείο κλειδί στην προσπάθεια αναστροφής της μετάδοσης του κορωνοϊού, ένα τέτοιο σλόγκαν ίσως μετέδιδε το λάθος μήνυμα.

Βίντεο: Το διαφημιστικό της KFC με το σβησμένο σλόγκαν

Στο teaser, η KFC παραθέτει μια σειρά από παλιότερες διαφημιστικές καμπάνιες, συσκευασίες με τα προϊόντα της ή ακόμη και πινακίδες στους δρόμους, με σβησμένο ένα κομμάτι. «Αυτό που λέγαμε μέχρι σήμερα. Αγνοείστε το. Για την ώρα.» γράφει στο κλείσιμο το διαφημιστικό της KFC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Βρισκόμαστε σε μια μοναδική κατάσταση – όπου ένα θρυλικό σλόγκαν δεν ταιριάζει με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα» δήλωσε σε ανακοίνωση που μεταδίδει το CNN, η υπεύθυνη επικοινωνίας διεθνώς στα KFC, Κάθριν Ταν-Ζίλσπαϊ. Όπως διευκρινίζει η ανακοίνωση, το μενού των KFC δεν αλλάζει, ωστόσο το εν λόγω σλόγκαν θα επιστρέψει εν ευθέτω χρόνω.

Στο παρελθόν, η KFC έχει χρησιμοποιήσει την επικαιρότητα για να λανσάρει τη φίρμα της με τον πιο έξυπνο τρόπο. Πριν από δύο χρόνια και ελλείψει κοτόπουλου για τα καταστήματά της, η εταιρεία ανάρτησε διαφήμιση, όπου έπειτα από αναγραμματισμό του λογότυπού της έγραφε FCK. «Ενα εστιατόριο κοτόπουλου χωρίς κοτόπουλο. Δεν είναι και το ιδανικό. Τεράστια συγγνώμη κλπ», αναγράφει η σχετική ολοσέλιδη ανάρτηση-αφίσα στον βρετανικό Τύπο, απολύτως απολαυστική.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ