Η αλυσίδα ταχυφαγείων KFC σβήνει το βασικό της σλόγκαν σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τους πελάτης της να συμμορφωθούν στα μέτρα υγιεινής για τον κορωνοϊό.
Η διάσημη αλυσίδα Fast Food που ετοιμάζει κάθε λογής εδέσματα με βάση το τηγανητό κοτόπουλο λάνσαρε τη Δευτέρα ένα νέο teaser, στο οποίο θολώνει το βασικό της σλόγκαν.
Οι συσκευασίες με τις πικάντικες φτερούγες, αλλά και η μαρκίζα σε πολλά από τα καταστήματα της KFC συνοδεύονταν από τη φράση «τόσο καλό, που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου».
Ωστόσο, σε μια εποχή που η προσωπική υγιεινή, το τακτικό πλύσιμο των χεριών και η αποφυγή επαφής με το πρόσωπο αποτελούν σημείο κλειδί στην προσπάθεια αναστροφής της μετάδοσης του κορωνοϊού, ένα τέτοιο σλόγκαν ίσως μετέδιδε το λάθος μήνυμα.
Βίντεο: Το διαφημιστικό της KFC με το σβησμένο σλόγκαν
Στο teaser, η KFC παραθέτει μια σειρά από παλιότερες διαφημιστικές καμπάνιες, συσκευασίες με τα προϊόντα της ή ακόμη και πινακίδες στους δρόμους, με σβησμένο ένα κομμάτι. «Αυτό που λέγαμε μέχρι σήμερα. Αγνοείστε το. Για την ώρα.» γράφει στο κλείσιμο το διαφημιστικό της KFC.
«Βρισκόμαστε σε μια μοναδική κατάσταση – όπου ένα θρυλικό σλόγκαν δεν ταιριάζει με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα» δήλωσε σε ανακοίνωση που μεταδίδει το CNN, η υπεύθυνη επικοινωνίας διεθνώς στα KFC, Κάθριν Ταν-Ζίλσπαϊ. Όπως διευκρινίζει η ανακοίνωση, το μενού των KFC δεν αλλάζει, ωστόσο το εν λόγω σλόγκαν θα επιστρέψει εν ευθέτω χρόνω.
Στο παρελθόν, η KFC έχει χρησιμοποιήσει την επικαιρότητα για να λανσάρει τη φίρμα της με τον πιο έξυπνο τρόπο. Πριν από δύο χρόνια και ελλείψει κοτόπουλου για τα καταστήματά της, η εταιρεία ανάρτησε διαφήμιση, όπου έπειτα από αναγραμματισμό του λογότυπού της έγραφε FCK. «Ενα εστιατόριο κοτόπουλου χωρίς κοτόπουλο. Δεν είναι και το ιδανικό. Τεράστια συγγνώμη κλπ», αναγράφει η σχετική ολοσέλιδη ανάρτηση-αφίσα στον βρετανικό Τύπο, απολύτως απολαυστική.