Με χιούμορ, αναγκαστικά, αντιμετωπίζει η παγκόσμια αλυσίδα KFC την έλλειψη κοτόπουλων. Αναποδογύρισε το logo της εταιρείας και το έκανε FCK, το οποίο παραπέμπει σε fuck.
«Ενα εστιατόριο κοτόπουλου χωρίς κοτόπουλο. Δεν είναι και το ιδανικό. Τεράστια συγγνώμη κλπ», αναγράφει η σχετική ολοσέλιδη ανάρτηση-αφίσα στον βρετανικό Τύπο, απολύτως απολαυστική.
Περίπου τα μισά εστιατόρια της αλυσίδας KFC στη Βρετανία παραμένουν κλειστά και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυτό «θα συνεχιστεί για το υπόλοιπο της εβδομάδας» λόγω της έλλειψης σε κοτόπουλο σε όλη τη χώρα!
Πολλά από τα καταστήματα που παρέμειναν ανοιχτά, προσφέρουν περιορισμένο μενού ή έχουν μειώσει τις ώρες λειτουργίας τους.
Ενα αριστούργημα διαχείρισης κρίσεων χαρακτηρίζει την ανάρτηση βρετανός δημοσιογράφος:
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Αναμένουμε ότι ο αριθμός των καταστημάτων που κλείνουν θα μειωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες».
Ο λόγος που η πασίγνωστη αλυσίδα έφτασε σε αυτό το σημείο, είναι επειδή άλλαξε προμηθευτή και υπήρξε ένα πρόβλημα με την παράδοση των παραγγελιών στα περισσότερα καταστήματα.