H εταιρεία Crowdstrike ζητά «βαθιά συγγνώμη» από όλο τον πλανήτη για το ψηφιακό χάος που προκάλεσε - iefimerida.gr

H εταιρεία Crowdstrike ζητά «βαθιά συγγνώμη» από όλο τον πλανήτη για το ψηφιακό χάος που προκάλεσε

Η συγγνώμη της Crowdstrike
Η συγγνώμη της Crowdstrike
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το αφεντικό της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike ζητά συγγνώμη για το χάος που προκάλεσε η ελαττωματική ενημέρωση του λογισμικού σε ηλεκτρονικά συστήματα.

Ο CEO της Crowdstrike, Tζορτζ Kουρτζ, σε συνέντευξή του στο αμερικανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο NBC News, απολογήθηκε δημόσια για την αναστάτωση που προκάλεσε η ενημέρωση του λογισμικού της εταιρείας.

«Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που προκαλέσαμε στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάστηκε από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», είπε ο Κουρτζ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σφάλμα σε ενημέρωση λογισμικού προκάλεσε το χάος σε ηλεκτρονικά συστήματα

Στη συνέντευξή του, ο επικεφαλής της Crowdstrike επανέλαβε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα σφάλμα στην ενημερωμένη έκδοση που έπληξε τα λειτουργικά συστήματα της Microsoft.

«Γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα και το έχουμε επιλύσει», λέει.

«Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να επανέλθουν όλα σε λειτουργία για τους χρήστες;» ρωτήθηκε, απαντώντας: «Μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για ορισμένα συστήματα που απλώς δεν αποκαθίστανται αυτόματα, αλλά είναι αποστολή μας να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα έχει ανακάμψει πλήρως».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ