Η Κίνα θα διοργανώσει ένα φεστιβάλ διαδικτυακών αγορών για την αντιμετωπιση της κρίσης του κορωνοϊού.
Αυτό, προκειμένου να ενισχύσει την κατανάλωση αγαθών, μετά την ετήσια μείωση της οικονομικής ανάπτυξης κατά 6,8% στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Εμφανείς οι οικονομικές συνέπειες του κορωνοϊού
Το φεστιβάλ αυτό, που θα είναι το δεύτερο που διοργανώνεται στο είδος του, είναι η πιο πρόσφατη κίνηση που υλοποιείται από το Πεκίνο, για την αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης προϊόντων, αλλά και την αντιμετώπιση των οικονομικών συνεπειών από την εξάπλωση της COVID-19, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Εμπορίου.
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 28 Απριλίου μέχρι τις 10 Μαΐου, με τη συμμετοχή 100 και πλέον εταιριών που θα πωλήσουν από αγροτικά προϊόντα, μέχρι ηλεκτρονικές συσκευές. Για τη διοργάνωση του φεστιβάλ συνεργάζονται το υπουργείο Εμπορίου, το υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής, τα κρατικά ταχυδρομεία, αλλά και η Ένωση Καταναλωτών της Κίνας.