Το τουριστικό πλάνο της Χαλκιδικής για το 2022 -Γατρονομία, οινοτουρισμός, δημιουργία καταδυτικού πάρκου - iefimerida.gr

Το τουριστικό πλάνο της Χαλκιδικής για το 2022 -Γατρονομία, οινοτουρισμός, δημιουργία καταδυτικού πάρκου

πυργος ουρανουπολη χαλκιδικη
Το τρίτο «πόδι» της Χαλκιδικής / Φωτογραφία: shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με κύρια «όπλα» του τον πολιτισμό και την ιστορία, ο δήμος Αριστοτέλη, στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής, σχεδιάζει τα επόμενα βήματα για την τουριστική προβολή του τόπου το 2022.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η έγκριση προγράμματος τουριστικής προβολής με προϋπολογισμό 85.000 ευρώ. Βασικοί άξονες του σχεδίου είναι οι οινικοί και γαστρονομικοί μύθοι γύρω από τη φυσική κληρονομιά του Άθωνα, η ενίσχυση των αριστοτελικών brands, η εκπόνηση ειδικών τουριστικών προγραμμάτων για την ισότιμη ένταξη του ορεινού όγκου στα διεθνή τουριστικά δρώμενα, η προσέγγιση νέων τουριστικών αγορών, όπως Εσθονία, Πορτογαλία, Σκανδιναβία, Μάλτα, Ινδίες, Σκωτία, Ιρλανδία και Ισραήλ, καθώς επίσης «ανοίγματα» σε χώρες των δυτικών Βαλκανίων για την ενίσχυση του οδικού τουρισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον συνολικό σχεδιασμό για το νέο έτος περιλαμβάνονται έργα τουριστικής υποδομής, όπως η ολοκλήρωση των μελετών για τη δημιουργία σημείου ιστορικής αναφοράς για τον Αλέξη Ζορμπά, η ανάθεση μελετών για τη δημιουργία περιβαλλοντικού πάρκου στη Διώρυγα του Ξέρξη και για την κατασκευή πεζογέφυρας στον αρχαιολογικό χώρο των Σιδηροκαυσίων, η ολική συντήρηση του τοπικού περιπατητικού δικτύου, η δημιουργία καταδυτικού πάρκου στο Στρατώνι και η πιστοποίηση του Αριστοτελικού Περιπάτου.

Στις καινοτόμες πρωτοβουλίες εντάσσονται η δημιουργία ομοιόμορφης σήμανσης στην Ουρανούπολη, κατά το πρότυπο των χρωμάτων, των σχημάτων και της τουριστικής λογοτύπησης της Χαλκιδικής, η σήμανση της τοπικής οινικής περιήγησης σε Αρναία, Μεγάλη Παναγία, Ιερισσό και Ουρανούπολη, αλλά και η ανάπτυξη του αγροτουρισμού.

Στα σχέδια για τον τουρισμό στη Χαλκιδική είναι επίσης νέα ηλεκτρονικά έντυπα και QR CODES, που θα τοποθετηθούν στους χώρους υποδοχής τουριστικών επιχειρήσεων και θα παρέχουν άμεση πληροφορία στον επισκέπτη, ενώ τοπικά προϊόντα αναμένεται να ενταχθούν σε τοπικές ξενοδοχειακές μονάδες και χώρους εστίασης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Προσηλωμένοι στην παραγωγή ενός ουσιαστικού τουριστικού έργου που εμπλέκει, ενεργοποιεί και αξιοποιεί στο έπακρο την τοπική ιδιωτική πρωτοβουλία, υλοποιούμε πλήρως τις δεσμεύσεις μας, δημιουργώντας μια πολυδιάστατη και πολυσυμμετοχική δραστηριότητα η οποία εστιάζει στην ανάδειξη του φυσικού και ιστορικού περιβάλλοντος, ως πυλώνων που στηρίζουν τον τουρισμό της επόμενης μέρας», δηλώνει ο δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος.

Το τουριστικό πρόγραμμα του 2022 περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, θεματικές δικτυώσεις με δημοφιλείς προορισμούς, εκθεσιακές συμμετοχές, ταξίδια εξοικείωσης και δημοσιογραφικές αποστολές, B2Β επαγγελματικές συναντήσεις, διοργάνωση δρώμενων και εκδηλώσεων, διαδικτυακές καμπάνιες, διαφημιστικά προγράμματα προσκυνηματικού και σχολικού τουρισμού, συνέδρια, ποδηλατικούς αγώνες και θεματικές γιορτές, στοχεύοντας σε 30 τουριστικές αγορές- στόχους στην Ευρώπη, τη Μεσόγειο, τη Μέση Ανατολή και την Ασία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ