Σούπερ μάρκετ: Στο 9% ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεών τους από την αρχή του έτους - iefimerida.gr

Σούπερ μάρκετ: Στο 9% ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεών τους από την αρχή του έτους

Ανδρας με γεμάτο καρότσι έξω από σούπερ μάρκετ
Ανοδο στις τιμές των τροφίμων εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού βλέπουν Αμερικανοί αναλυτές / Φωτογραφία: Intime
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο 9% σταθεροποιείται ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, με το δεύτερο κύμα της πανδημίας και το νέο lockdown να διατηρεί ψηλά τη ζήτηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών IRI, την εβδομάδα που έληξε στις 25 Οκτωβρίου σημειώθηκε αύξηση τζίρου 4,2% στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, αγγίζοντας τα 119,99 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 (αυτή που τελείωσε στις 27/10), που ήταν 115,1 εκατ. ευρώ.

Η ανάπτυξη της αγοράς τη συγκεκριμένη εβδομάδα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αγορά της Αττικής, που ελέγχει μερίδιο 53,3% και η οποία «έτρεξε» με ρυθμό 5%.

Την εβδομάδα του έληξε στις 25 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 2%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (9,4% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 1,6%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 19,7%).

Σούπερ μάρκετ: Η Αττική με 53,3% μερίδιο σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 5%

Παρατηρώντας την κατανάλωση στα σημεία πώλησης, διαπιστώνεται ότι η Αττική, με μερίδιο 53,3%, σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 5%, τα καταστήματα της Θεσσαλονίκης με μερίδιο 11% εμφάνισαν ανάπτυξη 19,1%, ενώ της Κεντρικής Ελλάδας με μερίδιο 12,9% εμφάνισαν μείωση πωλήσεων 2,6%. Η Βόρεια Ελλάδα με μερίδιο 8,8% παρουσίασε μείωση πωλήσεων 1,5%, η Πελοπόννησος με μερίδιο 7,6% ανάπτυξη 1,7% και η Κρήτη με μερίδιο 6,4% εμφάνισε ανάπτυξη 1,8%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά τη διασπορά της κατανάλωσης ανά κατηγορία καταστήματος, τα υπερμάρκετ (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 17,7%, τα μεσαία (2.500 έως 1.000 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 2,7%, τα μικρότερα (1.000 τ.μ. έως 400 τ.μ.) αύξηση 1,8% και τα μίνι μάρκετ (έως 400 τ.μ.) αύξηση πωλήσεων 2,6%.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ