Εθνική Πινακοθήκη για την επίθεση του Νίκου Παπαδόπουλου: «Τα απέσπασε βίαια και τα πέταξε στο δάπεδο» -Δείτε εικόνες - iefimerida.gr

Εθνική Πινακοθήκη για την επίθεση του Νίκου Παπαδόπουλου: «Τα απέσπασε βίαια και τα πέταξε στο δάπεδο» -Δείτε εικόνες

Τα έργα που βανδάλισε ο βουλευτής της «Νίκης» στην Εθνική Πινακοθήκη
Τα έργα που βανδάλισε ο βουλευτής της «Νίκης» στην Εθνική Πινακοθήκη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το ΔΣ της Εθνικής Πινακοθήκης αναφέρθηκε στο περιστατικό με τον βουλευτή της Νίκης, Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος βανδάλισε τέσσερις πίνακες, δίνοντας στη δημοσιότητα και φωτογραφίες μετά την επίθεση.

Ο βουλευτής της Νίκης θεώρησε «βλάσφημους» τους πίνακες και, σύμφωνα με τη διοίκηση της Εθνικής Πινακοθήκης, «τους άρπαξε βίαια και τους πέταξε στο δάπεδο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση της Εθνικής Πινακοθήκης

«Σήμερα Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025 και ώρα 11.35 η Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου δέχθηκε επίθεση από τον βουλευτή του κόμματος ''ΝΙΚΗ'', κ. Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος με τη συνδρομή ετέρου ατόμου επιτέθηκε σε τέσσερα έργα τέχνης του Χριστόφορου Κατσαδιώτη, με τίτλους: ''Εικόνισμα 1ο'', ''Εικόνισμα 16ο'', ''Εικόνισμα 17ο'', ''Ο Άγιος Χριστόφορος''.

Τα έργα εκτίθενται στο Μεσοπάτωμα, στο πλαίσιο του προγράμματος ''Ενδιάμεσος Χώρος'', στην έκθεση με τίτλο ''Η Σαγήνη του Αλλόκοτου''.

Οι ανωτέρω τα απέσπασαν βίαια από τον τοίχο και τα πέταξαν στο δάπεδο με συνέπεια τη θραύση τους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά το συμβάν, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου συγκλήθηκε εκτάκτως και εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο θεσμικός ρόλος της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου συνίσταται στη συλλογή, την προστασία, την ανάδειξη και την τεκμηρίωση της καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Στο πλαίσιο αυτό και με σεβασμό στην ελεύθερη έκφραση της τέχνης, το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει την εμπιστοσύνη του στη Διεύθυνση και υποστηρίζει το εγκεκριμένο καλλιτεχνικό της πρόγραμμα, διασφαλίζοντας τον διάλογο μεταξύ διαφορετικών τάσεων, ρευμάτων και καλλιτεχνικών απόψεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καταδικάζουμε απερίφραστα κάθε πράξη βανδαλισμού, βίας και λογοκρισίας που πλήττει τη συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης».

Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)Εικόνισμα  1ο, 2021, Οξυγραφία, ραφή με κλωστή, μέταλλο, 48,5 x 43,3 εκ.Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)
Εικόνισμα  1ο, 2021, Οξυγραφία, ραφή με κλωστή, μέταλλο, 48,5 x 43,3 εκ.
Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)Εικόνισμα 16ο, 2021, Οξυγραφία, ραφή με κλωστή, μέταλλο, 49 × 43,2 εκ.Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)
Εικόνισμα 16ο, 2021, Οξυγραφία, ραφή με κλωστή, μέταλλο, 49 × 43,2 εκ.
Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)Εικόνισμα 17o, 2021, Οξυγραφία, ραφή με κλωστή, μέταλλο, 42 x 36 εκ.Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)
Εικόνισμα 17o, 2021, Οξυγραφία, ραφή με κλωστή, μέταλλο, 42 x 36 εκ.
Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)Ο Άγιος Χριστόφορος, 2020, Οξυγραφία, μονότυπο - χρώμα,  33,5 x 23,8 εκ.Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Χριστόφορος Κατσαδιώτης (1971)
Ο Άγιος Χριστόφορος, 2020, Οξυγραφία, μονότυπο - χρώμα,  33,5 x 23,8 εκ.
Συλλογή Χριστόφορου Κατσαδιώτη, Φωτό: Οδυσσέας Βαχαρίδης
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ