H plug in υβριδική έκδοση του ανανεωμένου Peugeot 3008 εφοδιάζεται με ένα ισχυρό μηχανικό σύνολο με απόδοση έως 300 άλογα και προσφέρει μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 1,3 λίτρα ανά 100 χλμ.
Στις κορυφαίες plug in υβριδικές εκδόσεις του, το Peugeot 3008 συνδυάζει έναν τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με 1 ή 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Ειδικότερα, στην τετρακίνητη version, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα φτάνει τους 110 ίππους και του δεύτερου τους 112 ίππους (τοποθετείται στον πίσω άξονα). Με αυτόν τον τρόπο η συνδυαστική απόδοση αγγίζει τα 300 άλογα. Στην αποκλειστικά προσθιοκίνητη έκδοση, των 225 συνολικά ίππων, ο βενζινοκινητήρας με τα 180 άλογα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων. Επίσης, και στις δύο εκδόσεις η Peugeot εξοπλίζει το μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8.
Το γαλλικό SUV διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 13,2 kWh και μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι και 59 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Παράλληλα, εκτός των χαμηλών εκπομπών ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 33 γρ./χλμ., οι Γάλλοι ανακοινώνουν μέση κατανάλωση καυσίμου στα 1,3 λτ./100 χλμ.
Η μπαταρία του Peugeot 3008 HYBRID καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης, η οποία μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και φορτιστή OBC 7,4kW (προαιρετικός εξοπλισμός)
4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και φορτιστή OBC 3,7kW
8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και φορτιστή OBC 3,7kW
Για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος κίνησης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω του ειδικού διακόπτη στο εσωτερικό, ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης. Στο Electric προσφέρεται μόνο ηλεκτρική οδήγηση για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, στο Hybrid υπάρχει συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, στο Sport το σύστημα μπαίνει σε πιο δυναμικό mode, ενώ στο 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση με τους 2 ηλεκτροκινητήρες) το σύστημα φροντίζει για τη βέλτιστη πρόσφυση.