Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία, μια μάρκα αυτοκινήτου, η Peugeot, αναδείχθηκε ως το αγαπημένο brand της χώρας.
Η έρευνα πραγματοποιείται στη Γαλλία τα τελευταία 22 χρόνια από την εταιρεία La Matrice και πρόκειται για ένα βαρόμετρο ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας, που δείχνει την εικόνα που έχει για αυτές το κοινό της Γαλλίας. Διεξάγεται μέσω δημοσκόπησης σε ένα μεγάλο δείγμα πολιτών ηλικίας άνω των 18 ετών, οι οποίοι καλούνται να αξιολογήσουν τις μεγαλύτερες Γαλλικές φίρμες (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, εμπόριο, αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταφορές κ.λπ.).
Η νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις αρχές της χρονιάς, απέδειξε ότι παρά την κρίση του κορωνοϊού και την πτώση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας παραμένει ψηλά στη συνείδηση των Γάλλων, αφού μια εταιρεία αυτοκινήτων, η Peugeot, επέστρεψε στην πρώτη θέση της προτίμησης του κοινού, την οποία είχε χάσει τα τέλη του 2019.
Μάλιστα η Peugeot κατάφερε να ξεπεράσει τις Intermarche (2η) και Leclerc (3η), τις 2 μεγαλύτερες εταιρείες supermarket της χώρας, οι οποίες παραδοσιακά βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της προτίμησης του κοινού.
Εκτός τώρα από την Peugeot, ανεβασμένη στη νέα έρευνα είναι και η Citroen που βρίσκεται στην 6η θέση. Η Renault κατετάγη στην 15η θέση, ενώ η Michelin παρέμεινε αρκετά ψηλά, στην 4η θέση της σχετικής λίστας.