Με το σήμα P300e, τα νέα plug-in hybrids Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport βασίζονται στην προηγμένη αρχιτεκτονική της Land Rover Premium Transverse, η οποία σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει την ηλεκτροκίνηση.
Road Rover: To νέο «brand» της Land Rover έρχεται το 2021
Τα νέα μοντέλα συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα 200PS (147kW) 1,5 λίτρου, με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 PS (80 kW) ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και τροφοδοτούμενο από μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η επιτάχυνση 0-100km/h έρχεται σε 6,4 δευτερόλεπτα στο Range Rover Evoque και σε 6,6 δευτερόλεπτα στο Discovery Sport. Και τα δύο μπορούν να φτάσουν se ταχύτητες μέχρι 135 km/h (84 mph) χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια. Στον τομέα της οικονομίας και της οικολογίας, το Range Rover Evoque P300e εκπέμπει μόλις 32g/km CO2 (WLTP) και διαθέτει μια ηλεκτρική λειτουργία με 0 εκπομπές ρύπων μέχρι 66 km, με οικονομία καυσίμου 1,4L/100km.
Το Discovery Sport P300e μπορεί να ταξιδέψει μέχρι και 62 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ και προσφέρει οικονομία καυσίμου 1,6L/100km. Χάρη στην ηλεκτροκίνητη τεχνολογία, το Discovery Sport P300e παράγει εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 36g/km. Οι οδηγοί και των δύο μοντέλων μπορούν να επιλέξουν από τρεις τρόπους οδήγησης που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες τους, είτε είναι στην πόλη είτε οδηγούν σε αυτοκινητόδρομο: Hybrid (υβριδική), EV (ηλεκτρική) SAVE (δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα καύσης).
Τα νέα compact SUV χρησιμοποιούν την Premium Transverse Architecture της Land Rover, η οποία σχεδιάστηκε από την αρχή για να φιλοξενήσει τεχνολογίες plug-in και mild-hybrid. Το υλικό είναι έξυπνα τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο της καμπίνας χωρίς να περιορίζεται ο εσωτερικός χώρος. Το Electric Rear Axle Drive (ERAD) τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 15kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η μπαταρία αποτελείται από 84 πρισματικές κυψέλες, διατεταγμένες σε επτά μονάδες 50Αh των 12, με πάχος χαλύβδινου undertray 6 mm που προστατεύει την μπαταρία χωρίς να επηρεάζεται η χαρακτηριστική ικανότητα των οχημάτων να κινούνται σε οποιοδήποτε εδάφους. Το προηγμένο Electric Rear Axle Drive (ERAD) διαθέτει έναν ελαφρύ, πρακτικό και αποτελεσματικό σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη.
Για εξοικονόμηση του χώρου, οι κινητήριοι άξονες είναι ομόκεντροι με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, ενώ ο μετατροπέας είναι επίσης ενσωματωμένος στο περίβλημα ERAD. Η μονάδα ERAD ενσωματώνεται άψογα στο πίσω σύστημα ανάρτησης Integral Link. Σε ταχύτητες άνω των 135km/h (84mph), ο ηλεκτρικός κινητήρας αποσυνδέεται για να μειώσει την οπισθέλκουσα και ως εκ τούτου να βελτιστοποιήσει την απόδοση για να επανασυνδεθεί όταν η ταχύτητα πέσει κάτω από αυτό το όριο. Για την ταχύτερη φόρτιση, το καλώδιο φόρτισης Mode 3 επιτρέπει στους πελάτες να συνδέονται σε έναν οικιακό επιτοίχιο πίνακα 7kW AC ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης AC: αυτό επιτρέπει τη φόρτιση από 0-80% σε μόλις 1 ώρα και 24 λεπτά. Οι πιο γρήγοροι χρόνοι φόρτισης επιτυγχάνονται με το αυξανόμενο δημόσιο δίκτυο σημείων φόρτισης DC: στα 32KW DC, το 0-80% διαρκεί μόλις 30 λεπτά.
Οι ιδιοκτήτες μπορούν να προετοιμάσουν αυτόματα τη θερμοκρασία της μπαταρίας και της καμπίνας πριν από την έναρξη μιας διαδρομής: αν χρησιμοποιήσετε την παροχή ρεύματος για να το κάνετε αυτό όταν το όχημα είναι συνδεδεμένο και δεν αντλείτε ενέργεια από την μπαταρία όταν αρχίζετε να οδηγείτε, τότε μεγιστοποιείτε την αυτονομία και βελτιώνετε την άνεση των επιβατών. Ένας υπερσύγχρονος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων βρίσκεται στο επίκεντρο των νέων PHEVs: το τελευταίο μέλος της οικογένειας κινητήρων Ingenium, η οποία έχει τώρα τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους. Ο ελαφρύς κινητήρας αλουμινίου – 37 kg ελαφρύτερος από τον τετρακύλινδρο – προσφέρει ισχυρή απόδοση και φινέτσα με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Αυτός ο κινητήρας μικρής χωρητικότητας επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τριβής, που συμβάλλουν στην εξαιρετική του απόδοση.
Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή του κυλίνδρου αλουμινίου, συμβάλλοντας στους γρήγορους χρόνους προθέρμανσης και ελαχιστοποιώντας την απόσταση των θυρών εξαγωγής από τον στροβιλοκινητήρα του υπερσυμπιεστή για βελτιωμένη απόκριση. Τα Range Rover Evoque PHEV και Land Rover Discovery Sport PHEV είναι τώρα διαθέσιμα για παραγγελία στην ελληνική αγορά παράλληλα με το στάνταρ σύστημα MildHybrid 48 Volt.