Η Land Rover αναμένεται να παρουσιάσει το πρώτο μη SUV μοντέλο στην ιστορία της, κάτω από το νέο brand «Road Rover».
Πριν μερικούς μήνες η Range Rover κατοχύρωσε ένα νέο εμπορικό σήμα. Πρόκειται για το brand «Road Rover» με το οποίο ανοίγει ο δρόμος για την ενασχόληση της φίρμας και με άλλες κατηγορίες οχημάτων, εκτός των SUV-Off Road που παράγει μέχρι σήμερα. Οι τότε πληροφορίες ανέφεραν πως ο σκοπός των Βρετανών είναι να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό σεντάν αυτοκίνητο με υψηλή απόδοση, το οποίο θα ήταν σε θέση να τοποθετηθεί απέναντι στα προϊόντα της Tesla.
Σήμερα, νεότερα δεδομένα από τον ευρωπαϊκό Τύπο υποστηρίζουν πως το πρώτο «Road Rover» θα έχει station wagon αμάξωμα και θα δανείζεται πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το Velar (μια πρώτη γεύση από το μοντέλο μας δίνει η συγκεκριμένη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα). Για την κατασκευή του θα χρησιμοποιηθεί μια νέα πλατφόρμα αλουμινίου της JLR, πάνω στην οποία θα βασιστεί η επόμενη γενιά της Jaguar XJ. Eπίσης, το μοντέλο αναμένεται να είναι μόνιμα τετρακίνητο και να χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό μηχανικό σύνολο της I-Pace. Θυμίζουμε ότι το βρετανικό ηλεκτρικό SUV έχει συνδυαστική ισχύ 400 ίππους και 696 Nm (0-100 km/h σε 4,8 sec).
Η Jaguar αναφέρει πως χάρη στις (μεγάλες) μπαταρίες των 90 kWh η I-Pace μπορεί, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, να διανύσει έως και 480 χιλιόμετρα, ενώ στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί ταχυφορτιστής συνεχούς ρεύματος ισχύoς 100 kW, οι μπαταρίες φορτίζουν στο 80% της χωρητικότητας τους μέσα σε μόλις 40 λεπτά. Παρόμοια χαρακτηριστικά αναμένουμε και για το μελλοντικό station της Road Rover.