Καλύτερα και από το 2019 πάνε οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων το πρώτο μισό του φετινού Μαΐου, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά το υψηλό ενδιαφέρον του Έλληνα για το αυτοκίνητο.
Με τη χώρα να ανακάμπτει σιγά-σιγά από το συνεχιζόμενο lockdown, οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν πάρει το τελευταίο διάστημα τα «πάνω» τους και όπως έχουμε ξαναγράψει, κινούνται σιγά-σιγά σε νούμερα και ποσοστά προ πανδημίας.
Αυτό αποδεικνύεται και κατά το πρώτο διάστημα του φετινού Μαΐου, όταν και με βάση τα αποκλειστικά μας στοιχεία, το 15νθήμερο βρίσκεται στις 3.052 ταξινομήσεις, σημειώνοντας αύξηση όχι μόνο σε σχέση με τον περσινό Μάιο που είχε «χτυπηθεί» από το πρώτο κύμα της πανδημίας, αλλά και σε σχέση με τον Μάιο του 2019 (1.180 αυτοκίνητα), όταν η αγορά κινούνταν σε ρυθμούς ανάπτυξης (2.680 αυτοκίνητα).
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις των εταιρειών, η Peugeot στο πρώτο 15νθήμερο προηγείται των υπολοίπων, έχοντας κάνει αρκετά υψηλά νούμερα πωλήσεων, ακολουθούμενη από τη Hyundai και την Toyota με διαφορά μόλις 10 αυτοκινήτων. Βέβαια, μέχρι το τέλος του μήνα αυτό μπορεί να αλλάξει, αφού πλέον όλο το 2021 γίνεται μια μεγάλη «μάχη» για τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Πλέον, και με βάση την επίδοση αυτή του Μαΐου, γίνεται κατανοητό ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από το κοινό της χώρας μας για την απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό, όπως μας λένε άνθρωποι της αγοράς, έχουν να κάνουν με τη γενικότερη διάθεση του κοινού να ξοδέψει χρήματα μετά το 6μηνο lockdown, αλλά και παράλληλα, με την ανελαστική ανάγκη που δημιουργείται πλέον για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων με νεότερα, πιο «καθαρά», πιο οικονομικά σε χρήση, αλλά και επιπλέον, πολύ πιο ασφαλή από ό,τι στο παρελθόν.
Θυμίζουμε ότι η χώρα μας αυτή τη στιγμή διαθέτει έναν από τους πιο γερασμένους στόλους οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (16 έτη ο μέσος όρος ηλικίας, 4η από το τέλος στην Ευρώπη των 27), με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται στο περιβάλλον, αλλά και την ασφάλεια των ίδιων των οδηγών, των οικογενειών τους και των γύρω τους.