Τι καύσιμο αγοράζει ο Έλληνας; - iefimerida.gr

Τι καύσιμο αγοράζει ο Έλληνας;

diesel πετρέλαιο πωλήσεις
Μεγάλη είναι η πτώση των diesel στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της χώρας
ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ

Βενζίνη, diesel ή υβριδικό; Ας δούμε τι καύσιμο προτιμούν οι Έλληνες αγοραστές αυτοκινήτου, τους πρώτους 4 μήνες του 2021.

Μετά το σταδιακό τέλος του lockdown, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχουν αυξήσει το νούμερό τους, φθάνοντας στο πρώτο τετράμηνο του έτους στα 33.637 αυτοκίνητα, έναντι 23.824 πέρυσι (με το αυστηρό lockdown όμως σε ισχύ) και 38.592 πωλήσεις το αντίστοιχο διάστημα του προ πανδημίας 2019.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βλέπουμε λοιπόν ότι σιγά-σιγά οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων ανακάμπτουν και πλέον, με τη λιανική να έχει μπει για τα καλά στο «παιχνίδι» και τις εταιρικές πωλήσεις να παίρνουν πάλι τα πάνω τους λόγω της επανεκκίνησης του τουρισμού, φαίνεται ότι η ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχει τη δυνατότητα να μπει ξανά σε μια τροχιά ανάπτυξης.

Μέσα λοιπόν σε αυτό το κλίμα, έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι καύσιμο επιλέγει ο Έλληνας για το καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά και το ποια είναι η διείσδυση στην αγορά της χώρας μας και των λεγόμενων «πράσινων» νέων επιλογών κίνησης.

Η βενζίνη, με 16.764 πωλήσεις στο α’ τετράμηνο του 2021 έχει πάρει πλέον κεφάλι έναντι όλων των υπολοίπων επιλογών, καθώς αφορά σχεδόν στο 50% των πωλήσεων του 2021.

Αμέσως μετά ακολουθούν οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων (στα οποία περιλαμβάνονται τα αμιγώς υβριδικά, αλλά και τα σαφώς περισσότερα, «ήπια» υβριδικά) με 7.200 ταξινομήσεις, στις οποίες και πάλι οι πιο πολλές επιλογές διαθέτουν σύστημα με κινητήρα βενζίνης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολύ πεσμένες είναι οι πωλήσεις των diesel, οι οποίες το 2021 αφορούν σε 7.010 αυτοκίνητα ή μόνο στο 20,8% της ελληνικής αγοράς (το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ήταν 27,0%), ακολουθώντας τη γενικότερη τάση που επικρατεί στην Ευρώπη για περιορισμό των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων μοντέλων.

Ηλεκτρικό φόρτιση

Χαμηλά διατηρούνται επίσης οι πωλήσεις των εργοστασιακών μοντέλων με φυσικό αέριο ή LPG (412 και 423 αυτοκίνητα αντίστοιχα), ενώ από την άλλη βλέπουμε μια σαφή άνοδο στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και plug-in υβριδικών, που πραγματοποιούν συνεχώς ρεκόρ ταξινομήσεων για την ελληνική αγορά.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν φθάσει στο 4μηνο στις 569 πωλήσεις και τα plug-in υβριδικά στα 1.259 αυτοκίνητα, προετοιμάζοντάς μας για το «ηλεκτρικό» μέλλον των μετακινήσεών μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ