Πώς ο κορωνοϊός οδηγεί σε αγορά νέου αυτοκινήτου -Οι τάσεις παγκοσμίως - iefimerida.gr

Πώς ο κορωνοϊός οδηγεί σε αγορά νέου αυτοκινήτου -Οι τάσεις παγκοσμίως

Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων
Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, φωτογραφία shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές παγκοσμίως (46%) σκέφτονται, θέλουν ή έχουν προγραμματίσει να αγοράσουν τους επόμενους 12 μήνες αυτοκίνητο.

Το ποσοστό ήταν αυξημένο τον Νοέμβριο του 2020 κατά 35% σε σχέση με τον προηγούμενο Απρίλιο, σύμφωνα με το ερευνητικό σημείωμα της γαλλικής πολυεθνικής εταιρείας που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην τεχνολογία και τις επαγγελματικές υπηρεσίες Capgemini.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κορωνοϊός και αγορά αυτοκινήτου

Η αύξηση της επιθυμίας για αγορά νέου αυτοκινήτου οφείλεται -κατά κύριο λόγο- στην πανδημία COVID-19, καθώς η μετακίνηση με αυτοκίνητο θεωρείται σήμερα ως η ιδανικότερη λύση μετακίνησης και προστασίας από τον ιό. Το αποτέλεσμα της Capgemini στηρίχθηκε στις απαντήσεις 11.000 καταναλωτών από 11 χώρες, οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν το 62% των παγκόσμιων ετήσιων πωλήσεων επιβατικών οχημάτων και αποτελούν ένα καλό δείγμα για τη δημοσιοποίηση ασφαλών συμπερασμάτων. Το 87% των καταναλωτών δήλωσε ότι η ασφάλεια των ιδίων και των μελών της οικογένειάς τους επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω προσωπικού οχήματός τους. Εν τω μεταξύ, το 78% των καταναλωτών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του για τις καθημερινές μετακινήσεις. Αυτή η τάση είναι πιθανό να μεταφραστεί σε νέες πωλήσεις οχημάτων, με σχεδόν το 72% των καταναλωτών να δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την περίοδο της πανδημίας το αυτοκίνητό τους περισσότερες φορές σε σχέση με την περίοδο προ COVID-19.

Η τάση της αγοράς αυτοκινήτου

Αυτό που εντοπίστηκε είναι οι νεαροί καταναλωτές σκέφτονται πιο σοβαρά να αγοράσουν αυτοκίνητο. Η τάση της αγοράς για αγορά νέων αυτοκινήτων έχει αυξηθεί παγκοσμίως σε σχεδόν όλες τις αγορές και αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τις τράπεζες που πλέον εγκρίνουν όλο και περισσότερα δάνεια. Από την άλλη πλευρά, τα κίνητρα που έχουν δοθεί από πολλές κυβερνήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθιστούν δελεαστική την αγορά, παρά το γεγονός ότι ακόμη παραμένουν ακριβά σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.

Οι νέοι καταναλωτές (ηλικίας 18-35 ετών) πρωτοπορούν στην τάση αγοράς νέου αυτοκινήτου, με το 59% να εξετάζει την αγορά του τους επόμενους 12 μήνες. Το ενημερωτικό σημείωμα αναφέρει, εκτός των άλλων, ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών θα αυξηθεί κυρίως μετά την εποχή της υγειονομικής κρίσης. Η Capgemini έχει εντοπίσει ένα μικρό αλλά σημαντικό τμήμα αγοραστών (21%) που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για να αποκτήσουν premium μάρκες. Η στόχευση αυτού του premium τμήματος των καταναλωτών για τις κατασκευάστριες εταιρείες αναμένεται να ενταθεί το επόμενο διάστημα, καθώς αυτή η κατηγορία είναι πιο επικερδής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αξιοσημείωτο είναι ότι το 85% των καταναλωτών σήμερα θέλουν ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ισχυρά φίλτρα αέρα για καθαρότερη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του. Επίσης, οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις καθίστανται αναπόσπαστο μέρος των απαιτήσεων των καταναλωτών. Η έρευνα έδειξε ότι οι μισοί (49%) των καταναλωτών πραγματοποιούν πρώτα διαδικτυακή έρευνα για να βρουν πληροφορίες για τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν. Ωστόσο, περισσότεροι από επτά στους δέκα καταναλωτές που ερωτήθηκαν προτιμούν να επισκεφθούν μία αντιπροσωπεία για να δουν από κοντά τα μοντέλα. Το 80% προτιμά την προσωπική επαφή με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων σε μία αντιπροσωπεία και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης. Τέλος, η πανδημία έχει αυξήσει κατά πολύ τις προσδοκίες των καταναλωτών που σχετίζονται με την υγιεινή και την ψηφιοποίηση των πωλήσεων οχημάτων, καθώς αποτελούν σημαντικό κίνητρο αγοράς έναντι του ανταγωνισμού.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητα αγορά καινούργια ΙΧ OCEAN
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ