Nέο σύστημα κλιματισμού από τη Hyundai [βίντεο] - iefimerida.gr

Nέο σύστημα κλιματισμού από τη Hyundai [βίντεο]

Nέο σύστημα κλιματισμού από τη Hyundai
Nέο σύστημα κλιματισμού από τη Hyundai
Κώστας Φούζας

Η Hyundai Motor ανακοίνωσε την ανάπτυξη νέων καινοτόμων τεχνολογιών για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στην καμπίνα του οχήματος και τη δημιουργία ενός πιο ευχάριστου περιβάλλοντος για τους επιβάτες, σύμφωνα με την εταιρεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τεχνολογία «After-Blow» διατηρεί τον εξατμιστή (evaporator) στεγνό, αποτρέποντας την ανάπτυξη μούχλας στο σύστημα κλιματισμού, το οποίο μπορεί να προκαλέσει δυσάρεστη οσμή κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών. Οταν ο κινητήρας σβήσει το συμπύκνωμα στον εξατμιστή στραγγίζει φυσικά για περίπου 30 λεπτά, η «After-Blow» τεχνολογία ενεργοποιείται για 10 λεπτά ώστε να στεγνώσει τον εξατμιστή και να αποβάλει δυσάρεστες οσμές. Το σύστημα κλιματισμού επιτρέπει αυτόματα την εισροή εξωτερικού αέρα κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας για να αποτρέψει την παραμονή υγρασίας.

Χρησιμοποιεί έναν έξυπνο αισθητήρα (IBS) για την παρακολούθηση της μπαταρίας και απενεργοποιεί τη λειτουργία όταν η μπαταρία βρίσκεται σε χαμηλή στάθμη, προλαμβάνοντας την όποια ανησυχία σχετικά με την αποφόρτιση της μπαταρίας. Απενεργοποιείται επίσης όταν το σύστημα κλιματισμού δεν χρησιμοποιείται για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα ή όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή.

Τεχνολογία «Multi-Air Mode»

Η τεχνολογία «Multi-Air Mode» χρησιμοποιεί πολλαπλούς αεραγωγούς, δημιουργώντας ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον στην καμπίνα επιβατών. Οταν αυτή η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη, ο αέρας διαχέεται στους νέους, εκτός από τους κανονικούς, αεραγωγούς, στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού. Ο συνολικός όγκος αέρα παραμένει ο ίδιος, αλλά η διασπορά του μειώνει την άμεση επαφή με τους επιβάτες. Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί επιλέγοντας το ανάλογο πρόγραμμα οδήγησης.

Τεχνολογία «Fine Dust Indicator»

Η τεχνολογία «Fine Dust Indicator» καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τον αέρα μέσα στο όχημα και παρέχει ψηφιοποιημένες πληροφορίες, επιτρέποντας στον οδηγό να διαχειρίζεται καλύτερα την ποιότητα του αέρα. Η λυχνία διαφοροποιείται χρωματικά ανάλογα με το επίπεδο συγκέντρωσης  μικροσωματιδίων μεγέθους νανοκλίμακας (PM 2.5) μέσα στο όχημα, χρησιμοποιώντας ακέραιους αριθμούς και χρώματα για την καλύτερη ενημέρωση του οδηγού: Μπλε από 0 έως 15 μg / m3 (Καλό), Πράσινο από 16 έως 35 μg / m3 (Μέτριο), Πορτοκαλί από 36 έως 75 μg / m3 (Κακό) και Κόκκινο από 76 μg / m3 ή υψηλότερο (Πολύ καλό). Το σύστημα καθαρισμού αέρα ρυθμίζει αυτόματα την ένταση του αέρα από 3 έως 8 και μεταβαίνει σε λειτουργία ανακυκλοφορίας του αέρα, ενεργοποιώντας το σύστημα κλιματισμού, ενώ μειώνει την υγρασία στο εσωτερικό του οχήματος. Μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως υπενθύμιση στον οδηγό για να αντικαταστήσει τα φίλτρα κλιματισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Hyundai
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ