Οι επιδόσεις της Hyundai στα πρωταθλήματα ράλι όπως τα WTCR και WRC την καθιέρωσαν ως σημαντικό παίκτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού
To ηλεκτρικό Hyundai Κona ξεπερνά τις 100.000 πωλήσεις
Στην ελληνική αγορά το ηλεκτρικό Hyundai Kona
Το Hyundai Kona Hybrid με προνομιακή χρηματοδότηση
Με την πάροδο των ετών, η Hyundai έχει καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης του μηχανοκίνητου αθλητισμού κατακτώντας τίτλους τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC της FIA. Με τον εξηλεκτρισμένο μηχανοκίνητο αθλητισμό να κερδίζει έδαφος, δίνεται στην εταιρεία η ευκαιρία να αναδείξει νέες προηγμένες τεχνολογίες και φιλικούς προς το περιβάλλον αγώνες, βασιζόμενη στην εμπειρία της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Η Hyundai στοχεύει να επεκτείνει την επιτυχημένη της πορεία και στους αγώνες ηλεκτρικών οχημάτων, που αντιπροσωπεύουν τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ δύο βασικών πυλώνων της εταιρείας: επιδόσεις και πρόοδος.
Η κατηγορία TCR έδωσε στη Hyundai την ευκαιρία να αναδείξει τις δυνατότητές της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το αγωνιστικό i30 N TCR αυτοκίνητο της Hyundai, αποδεικνύει πώς ένα όχημα παραγωγής μπορεί να είναι η βέλτιστη βάση για την κατασκευή ενός ανταγωνιστικού αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Από το ντεμπούτο του, το i30 N TCR υπήρξε πρωτοπόρος σε πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Παρά την ανταγωνιστικότητα της κατηγορίας, έχει κατακτήσει δύο διαδοχικούς τίτλους οδηγών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WTCR της FIA, καθώς και τοπικούς αγώνες σε διάφορες χώρες όπως Γερμανία, Ρωσία, Μαλαισία και Αυστραλία αλλά και περιφερειακούς αγώνες στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική.
Βασισμένο στο μοντέλο i30 N και κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς του TCR, το i30 N TCR διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα δύο λίτρων που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και δεξαμενή καυσίμου 100 λίτρων.
Η ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου ETCR επιτρέπει στη Hyundai Motorsport να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της, όπως έχει ήδη αποδείξει με τα i20 R5, i30 N TCR, Veloster N TCR και i20 Coupe WRC που έχουν κατασκευαστεί στην έδρα της ομάδας στο Alzenau της Γερμανίας. Το Veloster N ETCR είναι το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Hyundai. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.
Η μπαταρία των 798 volt της Williams Advanced Engineering βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και διαθέτει μέγιστη ισχύ εξόδου 680 ίππων και συνεχή ισχύ 408 ίππων.