To station wagon μεγάλο μοντέλο της Audi αποδίδει 367 άλογα και δίνει τη δυνατότητα κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια για 51 χιλιόμετρα.
To Audi e-tron GT μπαίνει στη γραμμή παραγωγής
H Audi λανσάρει την Plug in υβριδική έκδοση του Α3 [εικόνες]
H Audi «ψηφιοποιεί» το σύστημα φώτων
Το νέο, plug-in υβριδικό A6 Avant 55 TFSI e quattro αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 367 PS. Το κινητήριο σύστημα συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0 TFSI με ισχύ 252 PS και ροπή 370 Nm με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. O ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 143 PS και μέγιστη ροπή 350 Nm. Μαζί με το συμπλέκτη, είναι ενσωματωμένος σε ένα επτά σχέσεων αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic, το μεταφέρει τη ροπή κίνησης σε ένα σύστημα τετρακίνησης quattro.
Η ηλεκτρική αυτονομία του Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro είναι έως και 51 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Το A6 Avant PHEV επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα - σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το plug-in hybrid μπορεί να επιτύχει ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.
Η φιλοσοφία κίνησης του Audi PHEV έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να κάνει το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής του οδήγησης ηλεκτρικά και επομένως με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Διαθέσιμοι προς επιλογή τρεις τρόποι κίνησης: "EV" για ηλεκτροκίνητη οδήγηση, "Hybrid" για τον αποτελεσματικό συνδυασμό και των δύο τύπων κίνησης και "Hold" για εξοικονόμηση της ηλεκτρικής ενέργειας που διατίθεται ανά πάσα στιγμή. Στη λειτουργία "Hybrid", η προγνωστική στρατηγική λειτουργίας εξασφαλίζει τη μέγιστη απόδοση και τη μέγιστη δυνατή οδήγηση με ηλεκτροκίνηση. Σε συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης ελέγχει το σύστημα μετάδοσης κίνησης, έτσι ώστε το τελευταίο στάδιο της προκαθορισμένης διαδρομής, πριν ο οδηγός φτάσει στον προορισμό του, να μπορεί να καλυφθεί με ηλεκτρική λειτουργία, με τη μπαταρία να φορτίζεται εκ των προτέρων μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπου είναι απαραίτητο.
Για το σκοπό αυτό, εκτός του συστήματος πλοήγησης γίνεται χρήση στοιχείων κυκλοφορίας, του στυλ οδήγησης του οδηγού, δεδομένων από αισθητήρες όπως η κάμερα και το ραντάρ. Στρατηγικά υλοποιείται η ιδανική διαχείριση των κινητηρίων συστημάτων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρισμού και το σύστημα αποφασίζει μεταξύ του ελεύθερου τροχασμού με τον κινητήρα απενεργοποιημένο και την ανάκτηση ενέργειας στο ρολάρισμα.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τοποθετείται στο πίσω μέρος του οχήματος, αποθηκεύει ενέργεια 14,1 kWh. Είναι ενσωματωμένη έτσι ώστε ο χώρος αποσκευών να παρέχει - και στην plug-in υβριδική έκδοση - επίπεδο και βολικό χώρο αποσκευών. Η χωρητικότητα των αποσκευών είναι 405 λίτρα, σημειωτέον, χωρίς σκαλοπάτι στο πάτωμα φόρτωσης. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και μεγάλα και ογκώδη εμπορεύματα μπορούν να φορτωθούν και να μεταφερθούν εύκολα. Όταν η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι αναδιπλωμένη προς τα εμπρός, η χωρητικότητα των αποσκευών φτάνει τα 1.535 λίτρα.