To Audi e-tron GT μπαίνει στη γραμμή παραγωγής - iefimerida.gr

To Audi e-tron GT μπαίνει στη γραμμή παραγωγής

To Audi E-tron
To Audi E-tron
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm ξεκίνησε η κατασκευή του e-tron GT, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού σπορ μοντέλου της μάρκας

Στο νέο ηλεκτρικό Gran Turismo, το μοντέλο που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της μάρκας. Επιπλέον, η διαδικασία παραγωγής εξοικονομεί πόρους, αποφεύγοντας το χαρτί και τα υλικά συσκευασίας, κάνει εκτενή ανακύκλωση χρησιμοποιώντας κλειστούς βρόχους αλουμινίου και πολυμερών, ενώ, για πρώτη φορά ένα νέο μοντέλο Audi έχει σχεδιαστεί χωρίς την κατασκευή φυσικού πρωτότυπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις αρχές του 2020, ολόκληρο το εργοστάσιο του Neckarsulm άρχισε να χρησιμοποιεί αποκλειστικά πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Ένα συνδυασμένο εργοστάσιο θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτείται με βιοαέριο παρέχει τη θερμότητα που απαιτείται για την παραγωγή, ενώ η Audi χρησιμοποιεί πιστώσεις άνθρακα από πιστοποιημένα έργα προστασίας του κλίματος, για να αντισταθμίσει τις εκπομπές που επί του παρόντος δεν μπορούν να αποφευχθούν με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Ακολουθώντας τα βήματα των εργοστασίων των Βρυξελλών και του Győr, στην Ουγγαρία, το Bοllinger Hοfe είναι τώρα η πρώτη μονάδα παραγωγής της Audi στη Γερμανία, όπου οι δραστηριότητες παραγωγής είναι καθαρές ως προς τον άνθρακα. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη μάρκα και ένα ακόμη βήμα στην πορεία της Audi για μετατροπή όλων των εργοστασίων της παγκοσμίως, σε μονάδες παραγωγής ουδέτερες ως προς τον άνθρακα μέχρι το 2025, στο πλαίσιο του προγράμματος «Mission: Zero».

Εξίσου μεγάλη προσοχή δόθηκε σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα. Τα διάφορα εξαρτήματα φτάνουν στο εργοστάσιο σιδηροδρομικώς, μέσω της DB Cargo, με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Οι ατμομηχανές χρησιμοποιούν CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) ενώ τα αναγκαία φορτηγά κινούνται με βιομεθάνιο ή υγροποιημένο φυσικό αέριο, για τις μεγαλύτερες αποστάσεις. Η μείωση των εκπομπών CO2 φτάνει το 20% και των οξειδίων του αζώτου στο 85%, σε σύγκριση με τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα φορτηγά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Audi, δίνοντας απλά μία πρόγευση έχει ενημερώσει ότι η ισχύς θα είναι 598 PS και θα αυξάνεται σε 646 PS σε λειτουργία overboost, για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η αποδιδόμενη ροπή θα έχει τη θηριώδη τιμή των 830 Nm ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ