Mε στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατόχων Audi, η Kosmocar λανσάρει στην ελληνική αγορά τρεις νέες υπηρεσίες που αφορούν τον τομέα του After Sales.
Οι νέες υπηρεσίες είναι πλήρως εναρμονισμένες με την επιστροφή της οικονομίας και της καθημερινότητας σε μία «νέα κανονικότητα», με ιδιαίτερη έμφαση στους κανόνες υγιεινής και ατομικής προστασίας. Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Audi είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:
Pick-up & Delivery - η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος γίνεται στον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης.
Online Service - ο πελάτης ενημερώνεται με sms και αποκτά πρόσβαση online για ενημέρωση για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση.
Clean Plus - καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα-τακάκια και δισκόπλακες - και χειρόφρενο).