Mε περισσότερη ισχύ και ενισχυμένα οδηγικά χαρακτηριστικά, η Audi παρουσιάζει τις εκδόσεις «S» των e-tron S και e-tron S Sportback.
Τα νέα μοντέλα S έχουν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα και έναν στον μπροστινό, τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής στον κόσμο με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Οι μηχανικοί της Audi πήραν τον ηλεκτροκινητήρα του e-tron 55, που στο μοντέλο αυτό κινεί τον μπροστινό άξονα, αύξησαν την ισχύ του και τον τοποθέτησαν εις διπλούν, φυσικά με μεμονωμένες τροποποιήσεις, στον πίσω άξονα των εκδόσεων S. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει μικτή ενεργειακή χωρητικότητα 95 kWh, εκ των οποίων το 91% (86 kWh) είναι χρησιμοποιήσιμο. Με μία φόρτιση μπαταρίας, τα Audi e-tron S και e-tron S Sportback επιτυγχάνουν αυτονομία έως περίπου 360 χιλιόμετρα και 365 χιλιόμετρα αντίστοιχα, στον κύκλο WLTP. Με τον επιλογέα κίνησης στη θέση S, τα e-tron S & e-tron S Sportback αποδίδουν μέγιστη ισχύ 503 ίππων και 973 Nm ακαριαίας ροπής για 8 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, η επιτάχυνση 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα στα 210 χλμ./ώρα.
Για λόγους βέλτιστης ενεργειακής απόδοσης, στην κανονική λειτουργία οδήγησης των Audi e-tron S και e-tron S Sportback είναι ενεργοποιημένοι μόνο οι πίσω ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας μπαίνει σε λειτουργία όταν ο οδηγός απαιτεί περισσότερη ισχύ ή προγνωστικά, όταν μειώνεται το επίπεδο πρόσφυσης. Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς πλέον ενισχύεται και με έλεγχο κατανομής της ροπής (electric torque vectoring). Κάθε ένας από τους πίσω ηλεκτροκινητήρες στέλνει την κινητήρια ροπή του στον αντίστοιχο τροχό μέσω απευθείας μετάδοσης, δεν υπάρχει πλέον μηχανικό διαφορικό.
Η μεγάλη μπαταρία υψηλής τάσης εξασφαλίζει ισορροπημένη κατανομή των φορτίων και εγκαθίσταται σε χαμηλή θέση, σχεδόν στο επίπεδο των τριών ηλεκτροκινητήρων. Αυτό κρατά το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου χαμηλά. Το προοδευτικό τιμόνι, με αίσθηση πιο άμεση καθώς αυξάνεται η γωνία στρέψης, τονίζει τον σπορ χαρακτήρα. Η ανάρτηση έχει ρύθμιση ειδικά για τα μοντέλα S. Το Audi drive select προσφέρει επτά προφίλ οδήγησης. Για παράδειγμα, έχει πρόσβαση στη σπορ αερανάρτηση – η οποία διαθέτει ρυθμιζόμενη απόσβεση και μπορεί να μεταβάλλει το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος έως και 76 mm ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης και τις ρυθμίσεις.
Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα S θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.