Η Ford έχει λανσάρει μία νέα τεχνολογία, η οποία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν συγκρούσεις στη ζώνη του τυφλού σημείου, όταν κινούνται σε αυτοκινητόδρομους πολλαπλών λωρίδων κυκλοφορίας.
Διαθέσιμο για παραγγελίες το Ford Puma ST
To Ford Mondeo με υβριδικά μοτέρ -Τέλος οι βενζινοκινητήρες
Η Ford αναβαθμίζει το Transit Connect
Το νέο Lane-Keeping System με Blind Spot Assist κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο νέο Ford Kuga. Το σύστημα παρακολουθεί τη ζώνη τυφλού σημείου για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να παρέμβει διορθωτικά στο τιμόνι με την άσκηση ελαφράς ροπής, ώστε να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα, εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.
Για πάνω από μία δεκαετία, η Ford προσφέρει την τεχνολογία Blind Spot Information System (BLIS) που ειδοποιεί τους οδηγούς για την παρουσία οχημάτων στη ζώνη τυφλού σημείου τους, με την ενεργοποίηση μιας προειδοποιητικής λυχνίας στον εξωτερικό καθρέπτη. Το νέο Lane-Keeping System με Blind Spot Assist κάνει ένα ακόμα βήμα, καθώς μπορεί να εφαρμόζει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να αποθαρρύνει τους οδηγούς να αλλάξουν λωρίδα στην περίπτωση που βρίσκονται στην πορεία ενός άλλου οχήματος και να τους καθοδηγεί ώστε να αποφύγουν τον κίνδυνο.
Οι αισθητήρες ραντάρ του Blind Spot Assist του νέου Ford Kuga ανιχνεύουν για οχήματα σε παράλληλες λωρίδες κυκλοφορίας σε απόσταση έως 28 m, με συχνότητα 20 φορές το δευτερόλεπτο, με ταχύτητες ταξιδιού από 65 km/h έως 200 km/h. Παρακολουθώντας τις διαγραμμίσεις του δρόμου με τη βοήθεια μιας κάμερας που κοιτάει προς τα μπροστά, η παρέμβαση του συστήματος μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα όταν η μονάδα ελέγχου ανιχνεύσει αλλαγή λωρίδας και εκτιμήσει μέσω των κατάλληλων υπολογισμών ότι τα δύο οχήματα βρίσκονται σε τροχιά σύγκρουσης. Το Lane-Keeping System με Blind Spot Assist μπορεί να παρέμβει και να αποτρέψει συγκρούσεις με οχήματα που πλησιάζουν με ταχύτητα έως 30 km/h περίπου.
Παγκόσμιο ντεμπούτο στο νέο Ford Kuga πραγματοποιεί και η τεχνολογία Intersection Assist, που χρησιμοποιεί μία κάμερα που κοιτάει μπροστά, σε συνδυασμό με ραντάρ, για να παρακολουθεί και να αποτρέπει πιθανές συγκρούσεις με οχήματα που κινούνται σε παράλληλες λωρίδες. Η τεχνολογία αυτή μπορεί αυτόματα να ενεργοποιήσει τα φρένα όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 km/h για να αποτρέψει ή να μετριάσει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης, σε περιπτώσεις που ο οδηγός, στρίβοντας, εισέρχεται ξαφνικά στην πορεία ενός άλλου οχήματος -πρόκειται για ένα συχνό φαινόμενο στις διασταυρώσεις ή σε μικρές πλατείες. Λειτουργώντας χωρίς να χρειάζεται να ανιχνεύει στοιχεία όπως διαγραμμίσεις διαχωρισμού λωρίδων ή κράσπεδα, το σύστημα Intersection Assist μπορεί να παρέμβει ακόμα και σε χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, εργοτάξια ή άλλες τοποθεσίες, χωρίς σαφή σήμανση ή προτεραιότητες κυκλοφορίας. Και οι δύο τεχνολογίες μπορούν να λειτουργούν στο φως της ημέρας και στο σκοτάδι, με τα φώτα πορείας ενεργοποιημένα.